Tour de France 2021

Wie wint de TdF 2021

• Geraint Thomas

Stemmen: 0 0,0%
  • Tadej Pogacar

Stemmen: 40 38,5%
  • Primoz Roglic

Stemmen: 37 35,6%
  • Pello Bilbao

• Simon Yates

• Julian Alaphilippe

Stemmen: 3 2,9%
  • Richie Porte

Stemmen: 1 1,0%
  • Nairo Quintana

• Alejandro Valverde

Stemmen: 2 1,9%
  • Enric Mas

• Vincenzo Nibali

• Richard Carapaz

Stemmen: 11 10,6%
  • iemand anders…

Stemmen: 8 7,7%

• Totaal aantal stemmers
    104
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Pogacar heeft eigenlijk gewoon geen tegenstand in deze tour. Ik weet niet of hij zo goed is of de rest gewoon geen toppers zijn.

Carapaz? Ok ja een Giro gewonnen, maar Quintana heeft dat ook gedaan.

Domme vraag: als iemand buiten tijd eindigt is het dan einde tour voor de renner?
Ja. Maar ze kruipen meestal in een grote groep (de bus genaamd) en in het verleden heeft de Tour al amnestie verleent aan de bus. Je wilt niet in een keer 30-40 renners of meer naar huis sturen wat blijft dan nog over van je tour.

Maar als solo renner buiten tijd komen na de bus is altijd naar huis.

Demare zou blijkbaar een mirakel nodig hebben om binnen tijd aan te komen. Ma ok, die heeft al heel de Tour last van zijn val.

Als ze buiten tijd toekomen en toch nog in koers gehouden worden, verliezen ze wel hun groene- en bollenpunten lees ik.

Ik kan me de giro-winst van Carapaz niet meer herinneren, was die daar dan zo goed? Aan de winnaars daar kan je ook wel zien dat het de makkelijkste is om te winnen.
Was vooral kijken van Nibali en Roglic naar elkaar en daarvan geprofiteerd. Maar je moet het nog altijd doen natuurlijk, zeker bij Movistar

Best absurd, Tadej is 22, zijn atletische piek moet nog komen. Zijn we dan vertrokken voor 10 jaar ofzo? :S
Hopelijk krijgen we toch wat weerwerk van Bernal en misschien Evenepoel in de toekomst.

Denk dat die volgend jaar al moet beginnen met meer uitdagendere doelen te stellen, genre 2 rondes op een jaar winnen.. dat soort zottigheden. Hoe houdt ge diee kerel anders mentaal scherp zonder uitdaging, beetje gelijk VDP 🤔

Cav had 2 minuten over, Van Avermaet, Campenaerts en Wallaeys 5 seconden...

Demare, Cocquard, De Bod, Guarnieri, Vliegen, Delaplace en Dlamini OTL (denk ik).

Cav sebiet de enige zuivere sprinter in de race :biglaugh:

GVA beste waarden zal wel zijn. Gaat straks naar Tokio maar komt hier wel als laatste binnen. Die heeft echt al betere tijden gekend hoor.

GVA beste waarden zal wel zijn. Gaat straks naar Tokio maar komt hier wel als laatste binnen. Die heeft echt al betere tijden gekend hoor.
En in zijn interview zichzelf toch nog naast een VA en VDP plaatsen hé... Dezelfde manier van koersen en weet ik veel wat allemaal.
Maar mij lijkt het bijna op te zijn ervoor. En zijn ploeg lijkt me ook niet in staat het beste eruit te halen. Sinds CCC is het toch almaar achteruit gegaan met de Grehh naar mijn aanvoelen.

En in zijn interview zichzelf toch nog naast een VA en VDP plaatsen hé...
Wil GVA nog iets winnen dan zullen alle kaarten juist moeten vallen vrees ik. Massale valpartij ofzo :unsure:

Heeft wel een zeer mooie periode gekend maar daarna zéér lang droog gestaan.

Dit dus… dat van die wattages is dikke zever he… dus het ganse peleton aan de dope behalve Houten Greg…? Die zoekt gewoon uitvluchten om zijn falen te verklaren… niet vergeten dat die een dikke cheque van Citroën heeft gekregen… die mannen zitten momenteel ook op een zure citroen te bijten als ze dit allemaal zien

Tja mss moeten ze de profs verplichten hun data publiek te maken.
In de Giro zag je soms wattage-gegevens op scherm maar nu staan die ook niet op velon bv :(

Eens snel op Strava gezien, Sweeney zijn data staat er op behalve van vandaag geen power/HS.

Maar als Greg echt minder is dan vorige jaren moeten ze bij de ploeg toch vooral in eigen boezem kijken want hij traint nu met hun trainer

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan