Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Timelimit 14%, or 5:04:03 (+37:20)Hoe zit het met de tijdslimiet? Want bus was 25 minuten achter aan voet van laatste klim.
Hoezo?Hangt er vanaf hoe je het bekijkt natuurlijk.

Timelimit 14%, or 5:04:03 (+37:20)
Ja, tenzij de jury anders beslist (wat regelmatig gebeurt).Domme vraag: als iemand buiten tijd eindigt is het dan einde tour voor de renner?
Ja. Maar ze kruipen meestal in een grote groep (de bus genaamd) en in het verleden heeft de Tour al amnestie verleent aan de bus. Je wilt niet in een keer 30-40 renners of meer naar huis sturen wat blijft dan nog over van je tour.Domme vraag: als iemand buiten tijd eindigt is het dan einde tour voor de renner?
Was vooral kijken van Nibali en Roglic naar elkaar en daarvan geprofiteerd. Maar je moet het nog altijd doen natuurlijk, zeker bij MovistarIk kan me de giro-winst van Carapaz niet meer herinneren, was die daar dan zo goed? Aan de winnaars daar kan je ook wel zien dat het de makkelijkste is om te winnen.

En in zijn interview zichzelf toch nog naast een VA en VDP plaatsen hé... Dezelfde manier van koersen en weet ik veel wat allemaal.GVA beste waarden zal wel zijn. Gaat straks naar Tokio maar komt hier wel als laatste binnen. Die heeft echt al betere tijden gekend hoor.
Wil GVA nog iets winnen dan zullen alle kaarten juist moeten vallen vrees ik. Massale valpartij ofzoEn in zijn interview zichzelf toch nog naast een VA en VDP plaatsen hé...

Dit dus… dat van die wattages is dikke zever he… dus het ganse peleton aan de dope behalve Houten Greg…? Die zoekt gewoon uitvluchten om zijn falen te verklaren… niet vergeten dat die een dikke cheque van Citroën heeft gekregen… die mannen zitten momenteel ook op een zure citroen te bijten als ze dit allemaal zienGVA beste waarden zal wel zijn. Gaat straks naar Tokio maar komt hier wel als laatste binnen. Die heeft echt al betere tijden gekend hoor.