Toilet hygiëne

Wat een topic hé, alleen dit ontbrak nog.💩

M.a.w. je likt alles wat los en vast hè ook al is het al 3 dagen dood, zolang het een spleet douw je je tong erin totdat net je amandelen er niet uit rollen.
Lekker dan.

Weet niet of dat dat ergste is wat ik tot nu toe heb gelezen. Ik twijfel nog tussen die man hierboven die verwacht dat zijn gasten hun drol in een zakje meenemen naar huis omdat hij smetvrees heeft of die andere die de resten van zijn vriendin haar 💩💩 weg schrobt nadat ze geweest is.
Dan heb je het verhaal van @Koonut met de knollen en de flakes nog nooit gelezen.

9HtnnOH.jpg

Maak kennis met de Vietnamese "BUM GUN". Zelfs de hardnekkigste kontklit wordt verpulverd door dit machtig staaltje hogedrukreiniger.
(Verlies van anale maagdelijkheid is mogelijk, lees zorgvuldig de bijsluiter.)

Deze topic onverklaarbaar gemist inderdaad.
Maar ik kan alleen maar zeggen da ne bum gun wel het properste is om uw hol proper te krijgen.

Met papier krijgt ge da nooit te goei proper. Ge smeert gewoon uwe eigen stront wa verder uit.

Maar ik kan alleen maar zeggen da ne bum gun wel het properste is om uw hol proper te krijgen.

Met papier krijgt ge da nooit te goei proper. Ge smeert gewoon uwe eigen stront wa verder uit.
Ge moet wat terug lezen, we hebben hier ne vertegenwoordiger van natte doekjes.

Nu weer niet doen alsof ge dat niet leuk vindt he makker

Onlangs in een oud italiaans hotel kennis gemaakt met zo‘n bum gun…haleluja, uw gat afkuisen (lees: endeldarm leegspuiten) met nen hogedrukreiniger!

Ik ben een fan van een bidet, of tenminste ne sproeier. WC papier om af te drogen.
En daarna handen wassen, uiteraard.

Onlangs in een oud italiaans hotel kennis gemaakt met zo‘n bum gun…haleluja, uw gat afkuisen (lees: endeldarm leegspuiten) met nen hogedrukreiniger!

Ik ben een fan van een bidet, of tenminste ne sproeier. WC papier om af te drogen.
de vraag is hoe ver spetteren die kak met water partikels. Die hangen dan zeker tot tegen uw oksels?

Lekker topic hoor. Handen niet wassen na het schijten of plassen is gewoon ieuw. Thanks corona om het handenschudden achterwege te laten, dat staat namelijk niet op de mensen hun gezicht geschreven.

Lekker topic hoor. Handen niet wassen na het schijten of plassen is gewoon ieuw. Thanks corona om het handenschudden achterwege te laten, dat staat namelijk niet op de mensen hun gezicht geschreven.
En dan neuspulken, stukses uit uw tanden prutsen, de jongeheer goed steken, tietje-krab ... faeco-orale transmissie enzo. Je wil niet weten waar onze handen allemaal hebben gezeten. En dan zwijg ik nog maar van veelgegrepen objecten in de publieke ruimte.

Al goed dat we er allemaal redelijk goed tegen kunnen. Tenzij het te gortig wordt.

of die andere die de resten van zijn vriendin haar 💩💩 weg schrobt likt nadat ze geweest is.
Fixed that for you. :unsure:

Levensgevaarlijk. Als je met zo'n hogedrukreiniger te dicht aan uw strontgat komt of nog erger ge steekt die er voor de leut eens een keertje gewoon in .. dan kan je .. daar letterlijk aan overlijden.

En waarom dan? Omdat je persé proper wil zijn? :unsure:

Dan vind ik een nat doekje en/of eens in de douche goed afspoelen toch voldoende ... ik ben mijn leven nog niet moe.

Laatst bewerkt:
Levensgevaarlijk. Als je met zo'n hogedrukreiniger te dicht aan uw strontgat komt of nog erger ge steekt die er voor de leut eens een keertje gewoon in .. dan kan je .. daar letterlijk aan overlijden.

En waarom dan? Omdat je persé proper wil zijn? :unsure:

Dan vind ik een nat doekje en/of eens in de douche goed afspoelen toch voldoende ... ik ben mijn leven nog niet moe.
Er zijn veel dingen levensgevaarlijk als de maatstaf is of je ze rectaal kan inbrengen of niet.

Terug
Bovenaan