Toilet hygiëne

Leuk onderwerp zo..., gewoon wassen als ge iets vuilmaakt, lijkt me toch niet zo ver gezocht :unsure:

Al deelt idd niet iedereen dezelfde filosofie

De manier waarop kan me eigenlijk geen fluit schelen :unsure:

Pun intended, naar ANALogie met bovenstaande posts
 
Een tip voor diegene die een propere poep willen hebben zonder te vervallen in vochtige doekjes: wc papier + reinigingsmelk doet nagenoeg net hetzelfde maar dan voor een fractie van de kostprijs en zonder allerhande negatieve gevolgen voor het milieu :cool:.

Wij doen dit al 3 jaar voor onze kinderen. De enige vochtige doekjes die wij in huis hebben zijn de 5 pakken die we gratis van de Colruyt hebben gekregen om te testen en die liggen vooral stof te vergaren.
 
Voor volwassenen wel ja :unsure: stel u voor da ge bij elk toilet bezoek een zakje vult met besmeurde doekjes :unsure: en laten we dan nog zwijgen hoeveel afval da wel niet is

1 zakje per dag of per 2 dagen, kleine druppel op een hete plaat. Ik heb al 20 jaar lang geen auto, ik denk dat ik nog altijd op + sta voor het milieu.
 
Een tip voor diegene die een propere poep willen hebben zonder te vervallen in vochtige doekjes: wc papier + reinigingsmelk doet nagenoeg net hetzelfde maar dan voor een fractie van de kostprijs en zonder allerhande negatieve gevolgen voor het milieu :cool:.

Wij doen dit al 3 jaar voor onze kinderen. De enige vochtige doekjes die wij in huis hebben zijn de 5 pakken die we gratis van de Colruyt hebben gekregen om te testen en die liggen vooral stof te vergaren.
Voor de dochter ook zo gedaan, maar dan met katoenen doekjes in een bakje met warm water en mustella, de eerste maanden. Klein vuilnisbakje naast de luiertafel en meewassen met de was op 60 graden.
 
Nu ja mijne hond likt wel eens aan zijne piemel nadat hij gegeten heeft en durft wel eens kak op te eten.
En hij likt aan struikgewas, waar andere honden geplast hebben hé!

En mmm hij leeft nog :unsure:

doet me ineens aan zo'n filmke denken waar ze nen groten hond filmden (Gopro op de hond gemonteerd) die alleen thuis was... die ging meermaals drinken uit de WC ...
 
Als je uitwerpselen op je geslachtsorgaan veegt doe je het verkeerd hoor, zeker als man.

Oh ja opeens komt die trauma naar boven van paar jaar geleden toen ik voor mijn jaarlijks onderhoud een afspraak had bij mijn gynaecologe. 😭
Dame voor mij was van middelbare leeftijd en nogal zwaarlijvig maar dus geen idee of die factoren er iets mee te maken hadden maar oh my lord die geur die ik daar trof nadat ik binnenging Gatverdamme ging zowat zwaar over mijn nek.🤮
Nog nooit zo'n ranzigheid geroken.🤮

Volgens mij veegt ze geen één van beide kanten, in geen enkele richting. Sindsdien heb ik ontzettend veel recept voor elke gynaecoloog. Oneindig veel respect.
 
Aldi had het beste toiletpapier, de Luxe met 4 lagen.
Ofwel heb ik mij laatst mispakt ofwel hebben ze het aangepast want het is kak nu.
Het papier is duidelijk van mindere kwaliteit en geeft inderdaad meer van die 'knotjes'.
:angry:
 
Vochtige doekskes ? Dat lijkt me nu toch ook niet zo hygiënisch al dat sap/vocht op u handen.. plus hoe slecht kan dat wel niet zijn voor u rioleringen jongens toch.

Als ge het heel efficiënt wilt aanpakken dan gade kakken voor het douchen he. Dan kunde eens goed schrobben met u handen tussen de billen. Effe bruin water maar ge maakt dat terug goed met u zeep en shampoo.
Waarom niet kakken tijdens het douchen? Die afvoeren, dat is toch allemaal 1 pot nat
 
Aldi had het beste toiletpapier, de Luxe met 4 lagen.
Ofwel heb ik mij laatst mispakt ofwel hebben ze het aangepast want het is kak nu.
Het papier is duidelijk van mindere kwaliteit en geeft inderdaad meer van die 'knotjes'.
:angry:
Hoe zachter het papier hoe meer last ik ervan heb... liefst gewoon stevig schuurpapier (aka eco/recycled)
 
Terug
Bovenaan