Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.Voor volwassenen wel javoor sommigen toch echte rocket science om te begrijpen hoe luierzakjes werken.
stel u voor da ge bij elk toilet bezoek een zakje vult met besmeurde doekjes
en laten we dan nog zwijgen hoeveel afval da wel niet isVoor volwassenen wel jastel u voor da ge bij elk toilet bezoek een zakje vult met besmeurde doekjes
en laten we dan nog zwijgen hoeveel afval da wel niet is
Voor de dochter ook zo gedaan, maar dan met katoenen doekjes in een bakje met warm water en mustella, de eerste maanden. Klein vuilnisbakje naast de luiertafel en meewassen met de was op 60 graden.Een tip voor diegene die een propere poep willen hebben zonder te vervallen in vochtige doekjes: wc papier + reinigingsmelk doet nagenoeg net hetzelfde maar dan voor een fractie van de kostprijs en zonder allerhande negatieve gevolgen voor het milieu.
Wij doen dit al 3 jaar voor onze kinderen. De enige vochtige doekjes die wij in huis hebben zijn de 5 pakken die we gratis van de Colruyt hebben gekregen om te testen en die liggen vooral stof te vergaren.
Heb nochtans al tijdje @MiniJeffrey niet meer gezienik ken wel meerdere mensen die aan piemels likken. Leven ook gewoon allemaal nog hoor.
Ik vind het ook allemaal maar overroepen hoor!

Halloooo!
Aan welke (wc) pot moet ik likken?
Heel erg van de pot gerukt is het zeker niet als je je herinnert dat een bepaald forumlid thuis niet op de beneden-wc mocht kakken van zijn toenmalige vriendin.![]()
Nu ja mijne hond likt wel eens aan zijne piemel nadat hij gegeten heeft en durft wel eens kak op te eten.
En hij likt aan struikgewas, waar andere honden geplast hebben hé!
En mmm hij leeft nog![]()
Als je uitwerpselen op je geslachtsorgaan veegt doe je het verkeerd hoor, zeker als man.Je zou maar uroloog of gynaecoloog zijn in een land waar de gemiddelde mens denkt dat het proper is met alleen droog wc-papier.![]()
![]()
Good point. Al zou ik hopen dat zo'n zaken niet als verrassing gebeuren en mensen dan wel eens douchen.Hoe moet de uroloog aan uwe prostaat geraken? Toch via de poepenol?
Enfin, mss ligt die van u tussen uw oren. Kan altijd eh![]()
Als je uitwerpselen op je geslachtsorgaan veegt doe je het verkeerd hoor, zeker als man.
Wij wachten nog altijd op een dmTis ne piemel.
Ik heb 3 vuisten als ge wilt.
Als je uitwerpselen op je geslachtsorgaan veegt doe je het verkeerd hoor, zeker als man.

Knollen of flakes, 1 van de 2.Wat is eigenlijk weer de correcte term voor die papieren knotjes die blijven hangen in uw anushaar?

Waarom niet kakken tijdens het douchen? Die afvoeren, dat is toch allemaal 1 pot natVochtige doekskes ? Dat lijkt me nu toch ook niet zo hygiënisch al dat sap/vocht op u handen.. plus hoe slecht kan dat wel niet zijn voor u rioleringen jongens toch.
Als ge het heel efficiënt wilt aanpakken dan gade kakken voor het douchen he. Dan kunde eens goed schrobben met u handen tussen de billen. Effe bruin water maar ge maakt dat terug goed met u zeep en shampoo.
Hoe zachter het papier hoe meer last ik ervan heb... liefst gewoon stevig schuurpapier (aka eco/recycled)Aldi had het beste toiletpapier, de Luxe met 4 lagen.
Ofwel heb ik mij laatst mispakt ofwel hebben ze het aangepast want het is kak nu.
Het papier is duidelijk van mindere kwaliteit en geeft inderdaad meer van die 'knotjes'.
![]()