Toilet hygiëne

Er zijn veel dingen levensgevaarlijk als de maatstaf is of je ze rectaal kan inbrengen of niet.
Een paar jaar geleden stond dat toch in de krant (Iemand die de link nog kan vinden? Is die link er nog?)
Een paar werklui hadden voor de grap ne hogedrukreiniger in een collega zijn strontgat gestoken.

Die mens is dus effectief dan overleden. Die mens zijn ingewanden waren toen volledig sjaak ..
Ik begrijp niet dat men zoiets voor de grap kan doen en dan denken dat dit wel goed zal aflopen.
 
  • Haha
Waarderingen: 515
Dit is op goed op weg om weer een legendarische topic te worden. Mijn crowdfunding is al lang terugverdiend in leesplezier op dit forum op dat jaar tijd.
 
Dit is op goed op weg om weer een legendarische topic te worden. Mijn crowdfunding is al lang terugverdiend in leesplezier op dit forum op dat jaar tijd.
Welke forumgebruiker(s) was dat ook alweer die stelde(n) dat ze na het kakken niet met wc-papier veegden, maar met de prop wc-papier hun anus penetreerden voor 1 à 1,5 cm? :unsure:

@Tha_nOn heeft toen nog voor verklaring gezorgd geloof ik.
 
Dus gij gooit uw kakdoekjes in vuilbak nadat ge er eerst nog een knoopje in maakt, maar wc papier? ho maar ✋

Beter lezen.
Er zijn zakjes ontwikkeld waarin je doekjes en pampers kan steken, en die zakjes gooi je achteraf in de vuilbak. Quasi elke ouder gebruikt zo'n zakjes bij uitstapjes omdat een normale vuilbak niet altijd voorhanden is. Die zakjes zijn daarom ook vaak geparfumeerd waardoor je ook geen geuroverlast hebt indien je zo'n zakje niet gelijk kan weggooien.

Na mijn vorige post dacht ik dat het duidelijk genoeg zou moeten wezen, maar blijkbaar is het voor sommigen toch echte rocket science om te begrijpen hoe luierzakjes werken.
 
De meerderheid was altijd met mij aan het lachen op het werk dat ik vies was van personen die ik van toilet zag komen zonder hun pollen te wassen.
Is ook dezelfde reden dat ik pre-corona al geen handjes gaf.
Precies of ik ben "den raren" op een werk met FLEX PLEKKEN!
Die toetsenborden hebben een hele microkosmos aan zichtbare vuiligheid op die flex plekken, bureaustoelen en tafels waar neusbogies
aangeplakt worden etc

1 van de grootste voordelen van het hele covid verhaal, niemand die nog handjes geeft en al 2 jaar aan het werken op mijn eigen microkosmos.
 
Ik ben misschien één van de weinigen hier maar wat maakt het uit als ge handen geeft aan iemand die zich niet heeft gewassen na toiletbezoek, wordt ge ziek? Gaat ge er aan dood? Nee toch? Is dat vies? Ja sowieso, dat betwist ik niet.

Hebben jullie nog nooit van iemand zijn drinken geproefd? Iets opgegeten dat op de grond is gevallen (5 seconden regel uiteraard), geproefd van iemand anders zijn eten met die zijn of haar vork?

Ik snap dat niet, in tijden van corona oké dan kan ik dat nog ergens verstaan maar daarvoor?

Nooit zand als klein kind in uwe mond gestoken, nooit iets vreemd gegeten waarvan de mama of papa zei laat dat maar schoon liggen?

Ik ben zondag met collega's weggeweest naar Antwerpen Proeft, uit elkaars bord eten om te proeven van de gerechtjes, gevoerderd worden door een vrouwelijke collega met haar vork, van elkaars cocktail proeven...

Al die Tinderaars hier die afspreken met schoon volk en na den eerste date of paar dates later elkaar aflebberen...dat mag dan ook niet meer?

Stopt is allemaal met zo hygiënisch te doen.

Die kerel dat hier had gezegd dat hem het onrespectvol vond dat andere kakken bij zijn thuis? WAT? Dus uwe kak inhouden tot ge zelf thuis zijt? Dus gij gaat ook nooit kakken op't werk want dat is dan onrespectvol naar uwe werkgever en andere collega's toe?

Met wat zijn wij eigenlijk bezig?
 
Ik ben misschien één van de weinigen hier maar wat maakt het uit als ge handen geeft aan iemand die zich niet heeft gewassen na toiletbezoek, wordt ge ziek? Gaat ge er aan dood? Nee toch? Is dat vies? Ja sowieso, dat betwist ik niet.

Hebben jullie nog nooit van iemand zijn drinken geproefd? Iets opgegeten dat op de grond is gevallen (5 seconden regel uiteraard), geproefd van iemand anders zijn eten met die zijn of haar vork?

Ik snap dat niet, in tijden van corona oké dan kan ik dat nog ergens verstaan maar daarvoor?

Nooit zand als klein kind in uwe mond gestoken, nooit iets vreemd gegeten waarvan de mama of papa zei laat dat maar schoon liggen?

Ik ben zondag met collega's weggeweest naar Antwerpen Proeft, uit elkaars bord eten om te proeven van de gerechtjes, gevoerderd worden door een vrouwelijke collega met haar vork, van elkaars cocktail proeven...

Al die Tinderaars hier die afspreken met schoon volk en na den eerste date of paar dates later elkaar aflebberen...dat mag dan ook niet meer?

Stopt is allemaal met zo hygiënisch te doen.

Die kerel dat hier had gezegd dat hem het onrespectvol vond dat andere kakken bij zijn thuis? WAT? Dus uwe kak inhouden tot ge zelf thuis zijt? Dus gij gaat ook nooit kakken op't werk want dat is dan onrespectvol naar uwe werkgever en andere collega's toe?

Met wat zijn wij eigenlijk bezig?
Het verschil tussen iemand die zijn handen niet wast na een toiletbezoek en al die andere zaken die je opnoemt lijkt me gewoon euhm kak te zijn. Als gezond persoon ga je daarvan niet ziek worden als de andere ook gezond is, maar het aantal infectieziektes is historisch wel serieus gedaald toen mensen zijn beginnen beseffen dat een basishygiëne nodig is. Om een simpele boosdoener te noemen die vaak voorkomt: E.coli, verantwoordelijk voor veel "voedselvergiftigingen" omdat iemand in de keuken niet al te proper was. Er zijn nog hopen andere ziektes en parasieten die zich via uitwerpselen verspreiden, dat is ook de reden dat menselijke uitwerpselen niet als mest worden gebruikt.

Ik volg je trouwens dat overdreven hygiëne voor niets nodig is, ik gruw van alles schoonmaken met Dettol, en mensen die hun kind niets laten doen...maar uitwerpselen zijn wel gewoon een andere categorie op vlak van hygiëne. Wel een normaal biologische functie hé, dus je bezoek onrespectvol vinden omdat ze misschien kakken is getikt.

Overigens zijn wij hier in Vlaanderen op dat vlak volgens mij ook redelijk onwetend (omdat het klimaat en onze welvaart de risico's heeft verkleint), met als resultaat dat iemand uit Latijns-Amerika ons eerder vuil vindt. Daar leer je op school dat je je handen altijd moet wassen voor het eten, en zal niemand in een bakkerij of broodjeszaak zonder handschoenen werken.
 
Veel zit speelt zich ook gewoon af tussen iemands oren hè. Ik heb geen overdreven vorm van smetvrees maar voedingswaren die door teveel mensen zijn aangeraakt met de blote hand vind ik afschuwelijk. Bijvoorbeeld, iemand eet een sinaasappel en wilt een schijfje geven nadat het helemaal is verpletterd geweest en alle sap eruit hoef ik niet meer.
Geef mij dan maar een halve sinaasappel met schil en alles, zal het zelf wel doen.
Zo van dingen.

Schoonmaken van de badkamer en toiletten doe ik met dikke bleek, dan pas heb ik het gevoel dat het schoon is. Onze hhh doet dat met allesreiniger maar voor mij is dat niet voldoende. Schoonmaakazijn is ook onmisbaar voor mij. Denk dat het een beetje psychisch is ofzo idk :unsure:
 
Veel zit speelt zich ook gewoon af tussen iemands oren hè. Ik heb geen overdreven vorm van smetvrees maar voedingswaren die door teveel mensen zijn aangeraakt met de blote hand vind ik afschuwelijk. Bijvoorbeeld, iemand eet een sinaasappel en wilt een schijfje geven nadat het helemaal is verpletterd geweest en alle sap eruit hoef ik niet meer.
De proevertjes van de Colruyt iets voor u?
 
Al die Tinderaars hier die afspreken met schoon volk en na den eerste date of paar dates later elkaar aflebberen...dat mag dan ook niet meer?
Je gaat toch niet zomaar voor het huwelijk met iemand muilen zeker? Wat bezielt u zelfs?
Laat staan iemand die zich niet heeft ontsmet. Mijn vriendin kakt nog altijd niet op ons toilet, daarvoor gaat ze altijd op de werfdixxie hier wat verder.
 
Je gaat toch niet zomaar voor het huwelijk met iemand muilen zeker? Wat bezielt u zelfs?
Laat staan iemand die zich niet heeft ontsmet. Mijn vriendin kakt nog altijd niet op ons toilet, daarvoor gaat ze altijd op de werfdixxie hier wat verder.
De magie van dit forum zit hem er in dat dit evengoed serieus zou kunnen bedoeld zijn.
 
Vochtige doekskes ? Dat lijkt me nu toch ook niet zo hygiënisch al dat sap/vocht op u handen.. plus hoe slecht kan dat wel niet zijn voor u rioleringen jongens toch.

Als ge het heel efficiënt wilt aanpakken dan gade kakken voor het douchen he. Dan kunde eens goed schrobben met u handen tussen de billen. Effe bruin water maar ge maakt dat terug goed met u zeep en shampoo.
 
Het verschil tussen iemand die zijn handen niet wast na een toiletbezoek en al die andere zaken die je opnoemt lijkt me gewoon euhm kak te zijn. Als gezond persoon ga je daarvan niet ziek worden als de andere ook gezond is, maar het aantal infectieziektes is historisch wel serieus gedaald toen mensen zijn beginnen beseffen dat een basishygiëne nodig is.
Nu ja mijne hond likt wel eens aan zijne piemel nadat hij gegeten heeft en durft wel eens kak op te eten.
En hij likt aan struikgewas, waar andere honden geplast hebben hé!

En mmm hij leeft nog :unsure:
 
Terug
Bovenaan