Toilet hygiëne

Mijn vriendin laat na het kakken telkens een gigantisch remspoor achter. Als ik dan uren later zelf naar de WC ga mag ik haar versteende kak opkuisen met de borstel.

Al meermaals gevraagd om er rekening mee te houden..

Meerdere keren doorspoelen? Hoe milieubewust zeg!
Toch een kanttekening. Ik heb soms last van PDS. Als ik tijdens een zéér erge aanval (die +- een dag duurt dan) amper 1x doorspoel gedurende héél die dag, dan stroomt de WC pot over en ligt de kak op de vloer. :frown:

Ik gebruik géén vochtige doekjes. Maar ik was wel altijd mijn handen met zeep na het 'kakken'.
(Ik douch ook dikwijls, en dan ben ik ook druk in de wéér aan mijn strontknikker .. )

Collega's zullen wrs wel veel klagen over uw stinkende handen zekers?
Er staat hier zeep aan de toiletten op de werkvloer.

Toch vrij zinloos om uit noodzaak van hygiëne natte doekjes te gebruiken?
Als je een uur na je grote boodschap een scheet moet lossen, dan zullen er ongetwijfeld terug micro-bacterien rond de anus hangen.

Ik wens iedereen in ieder geval een golden shit toe.
Vroeger was scheten laten not done. Dan zei de pastoor dat scheten laten uit den boze was "op straffe van god".
Echter als hij langskwam tijdens de mis, dan stonk het altijd verschrikkelijk hard :unsure:

Laatst bewerkt:
Ik heb een lichte vorm van smetvrees, ik haat handen geven. Nadien ga ik ze liefst zo snel mogelijk wassen.

Ik heb het vooral moeilijk met food-sharing. Welke loser heeft dat eigenlijk bedacht om mensen uit dezelfde borden/kommen/schotels te laten eten. Toch is het wijdverspreid.

Het begint al met de klassieke feesten, een Vlaamse aperitief zoals die zich in vele families of kringen afspeelt met kommetjes met chips, nootjes, olijfjes, Cava van Freixenet, stukjes wortel die je in cocktailsaus moet doppen, kaasjes met een druif op een stokje, soms iets moderner en humus of tapenades met van die stokjes om te dippen.

Ik krijg het dan al hé:

Mensen die roken en nadien zonder handen te wassen in de chips zitten.

Mensen die net gepeuterd hebben in de neus, maar nie verzadigd zijn en direct in de hapjes grabbelen.

Mensen die net de ongewassen piemel hebben vastgehouden en zonder handen wassen in de hapjes zitten.

Soms loopt daar dan nog een stinkhond rond die mensen per se willen aaien om nadien ook gewoon in de hapjes te zitten.

Mensen die een drol gaan leggen (overigens vind ik dit niet done dat bezoekers bij mij thuis een drol leggen, dat is compleet onrespectvol) en handen niet wassen om nadien de stokjes niet te gebruiken, maar de olijven met hun handen nemen. Van het niet gebruiken van tandenstokers word ik overigens ook zeer kwaad.

Eigenlijk zou je al bij elk potje een bordje met instructies moeten plaatsen.

Ik heb een lichte vorm van smetvrees, ik haat handen geven. Nadien ga ik ze liefst zo snel mogelijk wassen.
TE veel er over nadenken probeer ik niet te doen. Je wil bijvoorbeeld ook niet echt weten wat er mogelijk allemaal in uw eten zit.
Bijvoorbeeld een muis die in zo'n machine sukkelt in zo'n fabriek? Die muis wordt gewoon mee in uw voeding gedraaid/gemalen hoor ..
Dan nog ne mens in het tussenproces die aan zijn strontknikker wrijft en zijn handschoenen vergeten aan te doen is .. (procedure niet gevolgd)

Neen sorry! Ik wil het allemaal niet weten. :unsure:

Laatst bewerkt:
De vorige eigenaar en bouwheer was zo dom om de wc in de badkamer te voorzien en de garage groter te maken dan de living.
Ik ken toch niemand die bij een ander naar het groot toilet gaat "om water of wc papier uit te sparen" maar soms moet je gewoon dringend gaan en kan je het ècht niet meer tot thuis ophouden.
Dat direct tot respectloos bombarderen zegt meer over jouw inlevingsvermogen dan over de moraliteit van de mensen die bij iemand anders de grote boodschap deponeren. 🤨

Mensen die een drol gaan leggen (overigens vind ik dit niet done dat bezoekers bij mij thuis een drol leggen, dat is compleet onrespectvol) en handen niet wassen om nadien de stokjes niet te gebruiken, maar de olijven met hun handen nemen. Van het niet gebruiken van tandenstokers word ik overigens ook zeer kwaad.

Eigenlijk zou je al bij elk potje een bordje met instructies moeten plaatsen.
Komt er dan van jou goud uit met lavendelgeur of wat? Ik snap niet waarom het een gebrek aan respect zou zijn dat een ander zit te schijten op uw pot terwijl ge er zelf ook in schijt.

Komt er dan van jou goud uit met lavendelgeur of wat? Ik snap niet waarom het een gebrek aan respect zou zijn dat een ander zit te schijten op uw pot terwijl ge er zelf ook in schijt.
Ik ben zeer autistisch op het vlak van sanitair.
Ik hou van een koude wc-bril, zo weet ik zeker dat er niemand kort voor mij geweest is.
Ik ken toch niemand die bij een ander naar het groot toilet gaat "om water of wc papier uit te sparen" maar soms moet je gewoon dringend gaan en kan je het ècht niet meer tot thuis ophouden.
Dat direct tot respectloos bombarderen zegt meer over jouw inlevingsvermogen dan over de moraliteit van de mensen die bij iemand anders de grote boodschap deponeren. 🤨
Ik heb nog altijd moeite met het droppen van een grote boodschap op locatie, waar andere mensen ook maar kunnen vermoeden of zien dat ik een grote boodschap gaan doen ben. Bij familie zou ik al nooit gaan, buiten bij mijn ouders en vroeger grootouders.

Toiletten met deuren die 30 cm boven de grond stoppen, verschrikkelijk.

Ik ben zeer autistisch op het vlak van sanitair.
Ik hou van een koude wc-bril, zo weet ik zeker dat er niemand kort voor mij geweest is.

Ik heb nog altijd moeite met het droppen van een grote boodschap op locatie, waar andere mensen ook maar kunnen vermoeden of zien dat ik een grote boodschap gaan doen ben. Bij familie zou ik al nooit gaan, buiten bij mijn ouders en vroeger grootouders.

Toiletten met deuren die 30 cm boven de grond stoppen, verschrikkelijk.
Gij hebt een ernstig probleem bro…

978625_id-pants-plus-s-5531165140_nl-thumb-1_350x350.webp

Voor elke bezoeker bij @Chauffagist . Of je moet een stoma hebben, dan mag je altijd binnen.

Wat een topic hé, alleen dit ontbrak nog.💩

Handen wassen? Ik bef zelfs 3 dagen oude festival poesjes. Fuck handen wassen.

M.a.w. je likt alles wat los en vast hè ook al is het al 3 dagen dood, zolang het een spleet douw je je tong erin totdat net je amandelen er niet uit rollen.
Lekker dan.

Weet niet of dat dat ergste is wat ik tot nu toe heb gelezen. Ik twijfel nog tussen die man hierboven die verwacht dat zijn gasten hun drol in een zakje meenemen naar huis omdat hij smetvrees heeft of die andere die de resten van zijn vriendin haar 💩💩 weg schrobt nadat ze geweest is.

Terug
Bovenaan