En geven die mensen haar 's middags dan ook eten, of moet ze wachen tot ge haar 's avonds na het werk komt ophalen?Onze 2 jarige kan zich nochtans uren focussen op kiezeltjes van iemand anders zijn oprit hoor ...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En geven die mensen haar 's middags dan ook eten, of moet ze wachen tot ge haar 's avonds na het werk komt ophalen?Onze 2 jarige kan zich nochtans uren focussen op kiezeltjes van iemand anders zijn oprit hoor ...
Er ligt eten voor de kat... Goed genoeg!En geven die mensen haar 's middags dan ook eten, of moet ze wachen tot ge haar 's avonds na het werk komt ophalen?
Onzen oudsten is gene kleuter meer...
Zijn jullie een koppel?Hij is er 7.

Gij wist dat nog niet ofwat?Ma alé.
A gentleman never tells!'t Was een serieuze vraag.![]()
Dat hangt er van af aan wie ge het vraagtZijn jullie een koppel?

Oei, wat hebt ge er mee gedaan?Dat hangt er van af aan wie ge het vraagt
(Maar voor de goede orde: neen. Ik teerde gewoon op historische verwarring daarover. Mijn BG-man is niet meer zo actief)

Niet meer zo actief *hier*Oei, wat hebt ge er mee gedaan?![]()

Je kunt een share vragen voor @Mulan haar sheetA gentleman never tells!

Dat is dus 1 van de kenmerken van ADHD, dat je het NIET situatiegebonden wel of niet zal vertonen of kunnen beheersen.Goh, thuis en school zijn soms misschien wel andere situaties. Ik zeg niet dat het zo is, ik ben geen dokter of wat dan ook, maar het zou kunnen dat hij op school zich al heeft aangeleerd om sociaal acceptabel gedrag te vertonen.

Wat geven jullie zoal als 'bedankje' na een kinderfeestje aan de kindjes die gekomen zijn?
Het gebruikelijke 'snoepzakje' kan altijd, maar misschien krijg ik hier nog wat originele ideeën te horen
Leeftijd 5 à 6 jaar.
Tijd voor een bordje in de wcDe kleine heeft met fruitsap gespeeld in onze wc op de ongeschilderde muur dus das daar direct in gedrongen.
Hoe kunne wij nu nog mensen naar de wc laten gaan hahahaa
![]()

Ik herken dit, middagdutjes doen heeft mij geholpen, maar ik had het geluk van bijna fulltime thuiswerken.Vandaag 20 weken zwanger, volgende week de uitgebreide echo.
Sinds half maart toch weer iets meer energie maar ik slaap zo slecht. Bijna dagelijks klaarwakker om 4u en dan val ik terug in slaap wanneer ik moet opstaan.
Ik heb schrik dat ik al een chronisch slaaptekort ga hebben nog voor de baby er is.![]()