Mr.Anderson
Well-known member
Onze zoon was aan het spelen met z'n auto'tjes. Je weet wel, van die kleine metalen auto's.De kleine heeft met fruitsap gespeeld in onze wc op de ongeschilderde muur dus das daar direct in gedrongen.
Hoe kunne wij nu nog mensen naar de wc laten gaan hahahaa
Eén voor één liet hij die van de salontafel rollen waardoor ze de dieperik in stortten.
In de living hebben wij een relatief nieuwe, heel schone parket met extra brede planken.
En daar zitten nu dus tientallen putten in hé.

M'n dochter heeft al naar feestjes moeten gaan in een indoor speelplein met alles erop en eraan. Maar ook al naar feestjes waarbij die gewoon in de tuin spelen en een wafel eten buiten op een bankje, zonder cadeau nadien. Nobody cares en die kinderen vinden dat even plezant.Een vriendelijke zwaai met een glimlach erbij en dan de deur keihard toeslaan na een namiddag vol kinderterreur.
ofte, waarom zou ik een cadeautje moeten geven omdat ze op een feestje gekomen zijn waar ze volgestoken worden met eten en frisdrank én nog meer eten en frisdrank. Onlangs het luminezue idee gehad om te gaan bowlen met zo een nest 8 jarigen. Los van het feit dat er door die "opstaande hekjes" geen hol aan is, ik belachelijk veel geld kwijt ben voor kinderen die het na rondje drie wel gehad hadden en dan maar met ballen beginnen rondlopen en ik regelmatig in elkaar kromp als ze weer maar eens een bal keihard op de grond smeten om die dan tergend langzaam de baan te zien afrollen denk ik er niet aan om nog eens een cadeautje toe te steken omdat ze gekomen zijn naar een kinderfeestje. Maar bon, tradities en gewoonten, 'tis overal iets anders.
Toch blij dat we die gekke gewoonte in het achtergestelde West-vlaanderen nog niet opgepikt hebben.
Ben je ook zo iemand die zich opjaagt in de jaarlijkse kerstkaartjes of andere tradities? Wij niet. We liggen er niet wakker van en elk doet wat hij wilt. Je ziet, ge kunt nog wat opsteken van de West-Vlamingen.