Toevluchtsoord voor de (toekomstige) mama's en papa's

Hier nog altijd geen succes om dutjes overdag in zijn bed te doen, enkel in draagzak. Dat gaat wat geven in de opvang over een maand...

Hier nog altijd geen succes om dutjes overdag in zijn bed te doen, enkel in draagzak. Dat gaat wat geven in de opvang over een maand...
Daar gaat dat vanzelf gaan, wacht maar.
De onze wouden nooit een dutje doen overdag. Moesten daarmee gaan wandelen en dan vielen ze in slaap.

In de opvang: samen met de rest in bed en standaard slapen van 13h tot 15h30.

Daar gaat dat vanzelf gaan, wacht maar.
De onze wouden nooit een dutje doen overdag. Moesten daarmee gaan wandelen en dan vielen ze in slaap.

In de opvang: samen met de rest in bed en standaard slapen van 13h tot 15h30.
Het is vooral ook dat ze de eerste 6 maanden nog niet apart in een verduisterde ruimte mogen. Nuja, misschien doet hij het daar wel en anders is het een maand afwachten wat er gaat gebeuren :)

Voor wie ooit zou overwegen een robothond of ander robot huisdier aan te schaffen... DOE HET NIET!
Letterlijk 3 seconden geleden: "maar mama, de Sint heeft echt wel een leuk speelgoed gebracht he. Gaan we nu naar beneden?"
😭

(Ze is al een uur wakker, want het hondje was zijn bal kwijt. En zijn botje. En mama haar geduld.)

Voor wie ooit zou overwegen een robothond of ander robot huisdier aan te schaffen... DOE HET NIET!
Letterlijk 3 seconden geleden: "maar mama, de Sint heeft echt wel een leuk speelgoed gebracht he. Gaan we nu naar beneden?"
😭

(Ze is al een uur wakker, want het hondje was zijn bal kwijt. En zijn botje. En mama haar geduld.)
Oei oei ik denk dat de peter zoiets gekocht heeft voor kerst 🤭

laatste 3-4 weken is het s'nachts de moeite bij ons
Ze had een bovenste luchtweg infectie.
Vaak s'nachts wakker door slijmpjes enzo
Ze sukkelt daar nog een beetje mee.
2 weken later mijn vriendin ziek, nog een week later ik ziek.
We hebben ze dan vorige week thuis gehouden (we waren zelf ook ziek thuis)
Sinds maandag terug naar de crèche, 2 dagen later en ze heeft het weer vlaggen...
Niet verwonderlijk, toen ik ze gisteren ging halen zat daar een ander kindje te krijsen, opeens was het gedaan, die kleine had precies nen halve emmer slijm/snot uitgekotst op de speelmat :help:

We leven echt op weinig slaap tegenwoordig.
Voor mijn madam is het wel beter geworden, voor mij slechter.
Sinds ik 3 nachten alleen ben geweest met de dochter slaap ik niet meer zo vast :p
Ben vaak zo net voor ze wakker wordt zelf wakker... En ik blijk redelijk goed tegen het slaap tekort te kunnen...

Ik wil graag met de dochter (bijna 10 maand) ook eens naar een zwembad
Vraag me echter af wat en hoe.
Blijven we lang, houden we het bezoek kort.
Wat voorzien we?
Tips?

Ok...

Maar puur uit interesse, welke robothond? :LOL:
En ze is er dus heel content mee...?

Hier ook eentje lopen die zot is van dieren en een extra echt dier zien we niet echt zitten.

Veel succes om vandaag niet in slaap te vallen! ;)

😭

Ik ben de voorbije dagen rond 6u30 wakker gemaakt door een brullende dino. Leve sint speelgoed :lol:

Ok...

Maar puur uit interesse, welke robothond? :LOL:
En ze is er dus heel content mee...?

Hier ook eentje lopen die zot is van dieren en een extra echt dier zien we niet echt zitten.

Veel succes om vandaag niet in slaap te vallen! ;)

Deze heb ik 2dehands gekocht, deze lijkt me vergelijkbaar:
Intelligente robothond - Afstandsbediening voor robothonden - Programmeerbare robot met afstandsbediening, trainingsfunctie, dansen, zingen, lichteffecten, oplaadbare batterij, kinderspeelgoed Firulab https://amzn.eu/d/2YcE8ZV

Ik haat het ding met passie maar ze heeft nu wel zowel 's avonds als 's ochtends geen tv gekeken. 😁

Terug
Bovenaan