Exact! Frustrerend.
enorm hard herkenbaar

I feel your pain bro
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Exact! Frustrerend.

Wij kunnen de laatste tijd geen gesprek meer voeren zonder dat de kinderen ons onderbreken. Precies of die 2 kunnen het niet verdragen dat wij ook eens wat zeggen tegen elkaar. Om de 30 seconden zijn we onderbroken.
Herkenbaar maar ik probeer ze wel actief te leren van ons te laten uitspreken en ook elkaar te laten uitspreken, niet altijd simpel, maar wel nodig, anders word ik zotmaar papa.. dit
maar papa.. dat
maar papa.. endit
maar papa... en dat
*repeat*
![]()
.Ik ken mensen die hun kind ook niet wou kruipen, ze zijn via de dokter naar de kinesist gegaan en na een week oefeningen begon ze goed te kruipen.De dochter is ondertussen een jaar geworden. Ze kruipt nog steeds niet ondanks wij iedere dag bezig zijn met allerlei 'oefeningen'.
Ik kan daar mee leven, ieder kind is anders en heeft zijn eigen tempo. Mijn vriendin daarentegen heeft het er zeer moeilijk mee.
Hebben nu eens een afspraak geboekt bij een osteopaat.
Mijn zoon heeft ook amper gekropen; na bijna een jaar kroop die korte stukjes en dan nog achteruitIk ken mensen die hun kind ook niet wou kruipen, ze zijn via de dokter naar de kinesist gegaan en na een week oefeningen begon ze goed te kruipen.
. En plots begon die dan gewoon te stappen
(Dat dan wel vooruit)Wees blij dat hij niet in handstand vertrokken is...Mijn zoon heeft ook amper gekropen; na bijna een jaar kroop die korte stukjes en dan nog achteruit. En plots begon die dan gewoon te stappen
(Dat dan wel vooruit)

En direct spoed?En we zitten op spoed. Dochter vanmiddag opgestaan met 39,5 graden koorts...
Dochterlief heeft normaal nooit koorts en de extreme sufheid etc was toch alarmerend.En direct spoed?
Allez kweet niet hoe oud ze is..
Wij wachten toch meestal paar dagen. Voor we naar een ka gaan.
Mijn dochter heeft ook nooit gekropen. Was ook een kontschuiver.Nooit gekropen, was een kontschuiver.
Die kon al maandenlang stappen toen ze plots voor het eerst kroop!
ik weet het fijne er nog niet van maar allesinds puffertjes meegekregen.
"

Stop met uzelf zo in bochten te wringen om per se borstvoeding te geven als het niet goed lukt?Mijn vriendin zit met een ei en heeft een verhaal gepost op zo een facebook pagina over borstvoeding.
...
De borstvoeding lukt toch wel?Stop met uzelf zo in bochten te wringen om per se borstvoeding te geven als het niet goed lukt?

Het is in elk geval DE manier om een woedende vrouw te zien als ze absoluut zelf nog niet wil stoppen. En ik lees nergens dat dat is wat ze wil.Of is dat te recht voor de raap...