Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Handjes geven? Dat is soms ook een gevecht, maar dat is écht wel nodig met zo'n loslopend peuterwild.
Een elektronische halsband zal wel verboden zijn zeker?

En miserie met de sluiting naar het schijnt.Een elektronische halsband zal wel verboden zijn zeker?![]()

Dat belooft wel voor lange natuurwandelingen later (hoop ik).
Plastic zak, meer heb je niet nodig.Een elektronische halsband zal wel verboden zijn zeker?![]()

"
"Dat duurde hier tot ze met het vel van haar kin/hals tussen dat slotje zat.Dochterlief heeft net ontdekt hoe zo'n sluiting van een fietshelm werkt. Alleen krijgt ze hem niet los.
Denk dat ik ze vandaag al 100x heb mogen helpen.... Gaat een lange dag worden.

Hopelijk betert het weer snel want hier bij de bonobo’s een serieuze bui in mijne nek.Dag planckendael vandaag, hij begrijpt het niet goed dattem ni naar school moet en hij ging zijn juf missen...
Enfin achter een halfuur toch enthousiast gekregen om mee te gaan![]()
De leerkracht overleeft het al een gans schooljaar met nog een twintigtal kinderen erbij. Dat lukt dus wel.
Maar je zal even blij zijn op 31 augustus zoals de leerkracht op 30 juni![]()

Sinds 13u regen, moesten nog door Europa, maar dat is de moeite niet meer. Zijn huuswaarts aant gaan. Dat en veel schoolklassen, geen goede combo. Onthouden voor volgende keer.Hopelijk betert het weer snel want hier bij de bonobo’s een serieuze bui in mijne nek.
Einde van schooljaar is nooit een goeie periode om naar zo'n dingen te gaanSinds 13u regen, moesten nog door Europa, maar dat is de moeite niet meer. Zijn huuswaarts aant gaan. Dat en veel schoolklassen, geen goede combo. Onthouden voor volgende keer.

Zeg dat tegen de madam...[
Einde van schooljaar is nooit een goeie periode om naar zo'n dingen te gaan
Hier met 2 zwaar zieken op een zwaar zieke kleine aan het letten. Ik snap niet hoe alleenstaande ouders dat kunnen eigenlijk, wij trekken het momenteel amper met 2.

Ik had dat gevoel enorm bij al die "voel"-speeltjes. Onze dochter heeft eigenlijk nooit haar rammelaars etc aangeraakt... Ze heeft 1 favoriet speeltje uit die tijd, en dat is eigenlijk een heel klein plushen bolletje op met een krab op geborduurd. Geen geluidjes, geen rare texturen,...Nieuwe grote speelmat gekocht, met veel dingen om aan te voelen en te bekijken. Deels dat ze iets nieuws heeft om zich mee bezig te houden terwijl mama en papa proberen van thuis uit te werken tijdens de quarantaine (we hadden gelukkig alledrie maar lichte symptomen). Waar ligt ons madammeke meestal, juist ja, er net naast, op de koude tegelvloer.![]()
dat zal ze misschien nog wel gaan inzien.Hier wordt wel regelmatig afgewisseld van speeltje, en het hangt af van dag tot dag waar ze goesting in heeft om mee te spelen. Knisperboekjes, de kleine vlinder van Little Dutch die ook knispert en rammelt, Nijntje knuffel met belletje of de rammelaar, hardere plastic speeltjes van PlayGro, gewoon een ring om op te bijten of gewoon haar Marcassoud-knuffel proberen de saucisse te ontfutselen . Ze bijt voornamelijk graag op haar speelgoed (haar tandvlees jeukt, zoals mijn moeder zegt) want ze heeft nog geen tandjes.Ik had dat gevoel enorm bij al die "voel"-speeltjes. Onze dochter heeft eigenlijk nooit haar rammelaars etc aangeraakt... Ze heeft 1 favoriet speeltje uit die tijd, en dat is eigenlijk een heel klein plushen bolletje op met een krab op geborduurd. Geen geluidjes, geen rare texturen,...
Maar een speelmat is natuurlijk ook voor het comfort wel van belangdat zal ze misschien nog wel gaan inzien.