Coolguy
Well-known member
Dat gaat u op termijn nog veel duurder uitvallen dan de frituurbezoekjesoudste (6) Papa, ik wil later ook met computers werken zoals jij
jongste (3) ik ook papa!!
de opvolging is verzekerd![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat gaat u op termijn nog veel duurder uitvallen dan de frituurbezoekjesoudste (6) Papa, ik wil later ook met computers werken zoals jij
jongste (3) ik ook papa!!
de opvolging is verzekerd![]()

Hier was het op 7 maand 7,750kg. Maar als je dochter altijd op dezelfde percentielen zit, is dat geen probleem hoorOm nog eens op gewicht/lengte terug te komen, onze dochter blijft echt een tenger meisjeniet dat we er ons druk in maken, ze drinkt sochtends en savonds een fles van 240 en groente/fruitpap gemiddeld een +-180gr.
Twee weken geleden gewogen in de crèche, 6.9kg
Wel een aanzienlijk verschil als je sommige chubby baby's van haar leeftijd ziet(vandaag 7maanden
)
.Worth it!Dat gaat u op termijn nog veel duurder uitvallen dan de frituurbezoekjes![]()
Dochter heeft een oogonsteking, het ene oog al wat meer dan het ander. Precies een boxmatch gehad.We hebben nog kamilosan-doekjes en oogdruppels van de vorige keer, misschien nog even wachten met ermee naar de dokter te gaan. Dat is ook altijd de vraag: wanneer wél naar de dokter en wanneer niét?

Totdat de carrièrekeuze influencer of streamer valtWorth it!

Opletten met oogdruppels, die hebben een beperkte houdbaarheidsdatum.Dochter heeft een oogonsteking, het ene oog al wat meer dan het ander. Precies een boxmatch gehad.We hebben nog kamilosan-doekjes en oogdruppels van de vorige keer, misschien nog even wachten met ermee naar de dokter te gaan. Dat is ook altijd de vraag: wanneer wél naar de dokter en wanneer niét?
Mogen idd maar 1 maand open zijn. Geldt ook voor de oordruppels/oorzalf soms.Opletten met oogdruppels, die hebben een beperkte houdbaarheidsdatum.
We hebben toch voor alle zekerheid een afspraak gemaakt bij de dokter. De doekjes gaan nog wel, maar zodra dochterlief de druppels ziet komen spartelt zij tegen. Dus tips om die er toch in te krijgen zijn welkom. Momenteel vallen die op zéér gesloten oogleden, dus dat heeft niet zoveel effect vrees ik ...Opletten met oogdruppels, die hebben een beperkte houdbaarheidsdatum.
Afhankelijk welk merk en type. Ik heb bijvoorbeeld Thealoz Duo voor droge ogen. Is 12 weken houdbaar en de grotere verpakking zelfs tot 6 maanden als ik mij niet vergis.Mogen idd maar 1 maand open zijn. Geldt ook voor de oordruppels/oorzalf soms.
Kind vastnemen en tegenhouden, oog opentrekken en partner laten druppelen. Het is absoluut niet plezant, maar het is soms noodzakelijk.We hebben toch voor alle zekerheid een afspraak gemaakt bij de dokter. De doekjes gaan nog wel, maar zodra dochterlief de druppels ziet komen spartelt zij tegen. Dus tips om die er toch in te krijgen zijn welkom. Momenteel vallen die op zéér gesloten oogleden, dus dat heeft niet zoveel effect vrees ik ...
Herken ik, maar dat zijn toch gewoon kunsttranen en geen medicatie? Zo legde mijn oogarts het me uit.Afhankelijk welk merk en type. Ik heb bijvoorbeeld Thealoz Duo voor droge ogen. Is 12 weken houdbaar en de grotere verpakking zelfs tot 6 maanden als ik mij niet vergis.
Man man, dat is altijd zo verschrikkelijk om uit te voeren. Het voelt dan aan alsof je je kind gaat doodmartelen. Dat is ook altijd als we haar neus moeten spoelen - al begint ze tegenwoordig de snuitmechaniek onder de knie te krijgen, dus daar zijn we binnenkort vanaf.Kind vastnemen en tegenhouden, oog opentrekken en partner laten druppelen. Het is absoluut niet plezant, maar het is soms noodzakelijk.
Geen etter? of eerder waterig? Wel enorm besmettelijk (indien virale conjunctivitis), enkele weken voor symptomen ook al. Geneest meestal spontaan en druppels zijn gewoon kunsttranen meestal.Dochter heeft een oogonsteking, het ene oog al wat meer dan het ander. Precies een boxmatch gehad.We hebben nog kamilosan-doekjes en oogdruppels van de vorige keer, misschien nog even wachten met ermee naar de dokter te gaan. Dat is ook altijd de vraag: wanneer wél naar de dokter en wanneer niét?
We zullen straks wel horen hoe het zit. Hopelijk kan ze gewoon naar de crèche, maar gezien de besmettelijkheid van zo'n oogontsteking kan het wel eens een njet worden.Geen etter? of eerder waterig? Wel enorm besmettelijk (indien virale conjunctivitis), enkele weken voor symptomen ook al. Geneest meestal spontaan en druppels zijn gewoon kunsttranen meestal.
Als ze niet algemeen ziek zijn en het doet geen pijn/geen verminderd zicht is het meestal geen probleem. Maar best geen medisch advies van een forum aannemen natuurlijk en aan een arts vragen. (hoewel ze u er niet graag mee zien komen want vaak nogal besmettelijk)
We zullen straks wel horen hoe het zit. Hopelijk kan ze gewoon naar de crèche, maar gezien de besmettelijkheid van zo'n oogontsteking kan het wel eens een njet worden.

Daar zou ik mij nu geen zorgen over maken bij lokale druppels/zalfjes. Effect op darmflora is eerder bij orale antibiotica.Wel opletten, veel van die druppels bevatten antibiotica en kan dus gevolg hebben op darmflora.
Ik hoop ervan gespaard te blijven, misschien een tyvek-pak aantrekken als ik mijn dochter benader.Tell me about it, week één had m'n links oog ook een ontsteking, de week erna m'n andere![]()

Neus spoelen vind ik ook de hel. We moeten onze dochter echt neerpinnen alsof we in de WWE zitten. Ze voelt de bui al hangen als we haar hoofdje zijwaarts houden.Man man, dat is altijd zo verschrikkelijk om uit te voeren. Het voelt dan aan alsof je je kind gaat doodmartelen. Dat is ook altijd als we haar neus moeten spoelen - al begint ze tegenwoordig de snuitmechaniek onder de knie te krijgen, dus daar zijn we binnenkort vanaf.
En dan heb je mensen die afkomen met "ahja, ge pakt de snotzuiger"Neus spoelen vind ik ook de hel. We moeten onze dochter echt neerpinnen alsof we in de WWE zitten. Ze voelt de bui al hangen als we haar hoofdje zijwaarts houden.