Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hier ook precies twee kleine witte stipjes te zien. Eentje boven en eentje onder. Voorlopig weinig last, hij wordt alleen om 7u wakker ipv 8u. Wel veel zeuren en heel rode kaken. Gebruiken Jack n Jill om tandvlees te kalmeren.En daar zijn de eerste tandjes
Snachts: daar zijn de eerste tandjes![]()
Hier gaat ze slapen rond 19:30, wordt ze stipt om 21:30 wakker voor een fles, echt waar absurd hoe nauwkeurig het is. Haar zus had net hetzelfde.Hier ook precies twee kleine witte stipjes te zien. Eentje boven en eentje onder. Voorlopig weinig last, hij wordt alleen om 7u wakker ipv 8u. Wel veel zeuren en heel rode kaken. Gebruiken Jack n Jill om tandvlees te kalmeren.

Wel, ik herken echt zo veel van je post! Ik merk ook dat wel/niet sporten (vooral zwemmen in mijn geval) een mega verschil maakt. Alleen, als ik dat 's avonds laat nog doe geraak ik met geen mogelijkheid in slaap tot middernacht - 1 uur en dan geraak ik weer in een vicieuze cirkel van oververmoeidheidHier gaat ze slapen rond 19:30, wordt ze stipt om 21:30 wakker voor een fles, echt waar absurd hoe nauwkeurig het is. Haar zus had net hetzelfde.
Dan slaapt ze zeer onrustig tot 02:00 voor een fles en dan vaak nog eens rond 05:00 om vervolgens klaar wakker te zijn rond 06:00
In combinatie met een zéér koppige 2.5 jarige is het met momenten wel echt intens. Ik voel vaker dat ik tegen mijn limieten bots, gelukkig wel nog tijd om savonds (laat) nog eens te gaan lopen oid, sporten doet mentaal echt veel.

Hier "durf" ik de laatste paar weken niet meer gaan lopen omdat ze alle twee zeer onrustig zijn savonds. Ik voel mij dan schuldig tov mijn vriendin in het geval dat ze alle twee zouden wakker worden. Ergens stom want ik ben max een 1-1.5uur weg (halfuur bij een kleine toer).Wel, ik herken echt zo veel van je post! Ik merk ook dat wel/niet sporten (vooral zwemmen in mijn geval) een mega verschil maakt. Alleen, als ik dat 's avonds laat nog doe geraak ik met geen mogelijkheid in slaap tot middernacht - 1 uur en dan geraak ik weer in een vicieuze cirkel van oververmoeidheid![]()

Bij jonge kinderen ook? Hier slaapt ze van 19u tot 6u of iets later, bij @Holocene lijkt me dat ook zoiets. Dan is vroeg genoeg opstaan om dat voor te zijn toch wel heel zuurIs het geen optie om vroeger op te staan om te sporten?
Bij mij was dat beter/makkelijker.

Dat lijkt me inderdaad een beetje naïef, tenzij je dat zo kan afspreken met je partner dat die de ochtendshift op zich neemt.Bij jonge kinderen ook? Hier slaapt ze van 19u tot 6u of iets later, bij @Holocene lijkt me dat ook zoiets. Dan is vroeg genoeg opstaan om dat voor te zijn toch wel heel zuur![]()
Ja exactBij jonge kinderen ook? Hier slaapt ze van 19u tot 6u of iets later, bij @Holocene lijkt me dat ook zoiets. Dan is vroeg genoeg opstaan om dat voor te zijn toch wel heel zuur![]()
in combinatie met onzekere nachten (bv vannacht toch een goed 1.5h ermee rondgelopen) is het toch te zwaar. Ik sta héél soms eens op om 5:00 om te gaan lopen maar dan ben ik echt geen mens meer tegen de late namiddag.
), iemand tips? Ik heb absoluut geen idee wat te geven... Kinderen zijn 8m en 3jaar, de oudste zou ik misschien al ergens iets kunnen laten maken, maar ik heb die eigenlijk nooit lang genoeg "alleen" daarvoor.En is ze al wat beter?Ze moet nog een nachtje langer blijven. Ze heeft veel witte bloedcellen en denken aan een ontsteking, maar ze weten niet waar. De koorts is wel beter, maar ze is nog niet helemaal zichzelf. Hopelijk weten we morgen meer en mag ze naar huis.

Respect, vroeger dan 8u onder de bar kruipen is mij nog niet geluktJa, bij jongere kinderen ook. Ik sta ook voor een vroege shift vroeger op om te kunnen sporten.
Meestal is het ook makkelijker om wat vroeger te gaan slapen dan 's avonds nog tijd te vinden om te sporten

Het was gisteren al beter dan zondag. De koorts leek weg en ze moest niet meer overgeven. Bij momenten ook weer speels zoals eerst, maar nog niet de volle 100%. Vandaag hebben ze de zak vocht wel al van de infuus gehaald. Waarschijnlijk gaat ze wel daar moeten blijven tot de antibiotica via de infuus erop zit. Ze krijgt dus via de infuus en via siroop antibiotica, omdat ze in het bloed wel iets hadden gezien wat op een ontsteking kon wijzen. Ze weten alleen nog niet waar. Bij de KNO arts was wel alles in orde. Hopelijk mag ze snel naar huis.En is ze al wat beter?![]()
Ze heeft pneumococcen en mycoplasma infectie op de longen. Dus nog tot zondag daar blijven. Ook al is dat ook erg genoeg, is het gelukkig geen leukemie, want daar hebben ze wel even aan gedacht zeiden ze. Ikzelf ook wel moet ik eerlijk bekennen. Hopelijk snel beterEn is ze al wat beter?![]()