Green Mamba
Well-known member
Zo kon je er al eens 3h mee rijden?Voor de buggy vond ik dat wel eens handig.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zo kon je er al eens 3h mee rijden?Voor de buggy vond ik dat wel eens handig.
Hoeveel plaats dat opgeplooid innam, hoe vlot dat rond zijn as kon draaien. Zo van die zakenZo kon je er al eens 3h mee rijden?

.Ik heb zelf voor het grootste deel die lijst samengesteld en daarna ben ik er nog eens met mijn vrouw doorgeweest om nog wat belangrijke zaken toe te voegen.Ge kunt dat ook zonder rondleiding doen hé jongens![]()

.Lijkt me logisch dat je alles wat je denkt nodig te hebben voor de (pakweg) eerste 3 maand in huis haalt voor de kleine er effectief is. Dan moet je u daar al niet meer mee bezig houden wanneer het slaapgebrek een feit is.Voor de toekomstige babylijstouders:
Vergeet niet dat je bepaalde spullen nodig hebt VOOR de baby geboren is.
Ik denk concreet aan de maxi cosi om de baby naar huis mee te nemen, flesjes, sterilisator,...
Ik ben 31december naar huis gegaan, de flesjes stonden op de geboortelijst, net als de sterilisator etc. Wegwerpflesjes op materniteit geschooid zodat ik 2 januari naar de winkel kon.

Hier ruil ik het gewoon in voor iets anders als ze er niet isLijkt me logisch dat je alles wat je denkt nodig te hebben voor de (pakweg) eerste 3 maand in huis haalt voor de kleine er effectief is. Dan moet je u daar al niet meer mee bezig houden wanneer het slaapgebrek een feit is.
Ander vraagje, na hoeveel maand kan ik een hoop kartonnen dozen in de living als rommel gaan beschouwen ipv 'ons ruimteschip waarmee we naar de maan gaan' ?
Hangt dan ook nog eens vol met alles dat ze overal vinden en 'toch zeker mee moet naar de ruimte'

Ik denk dat ze snel gaan merken als er 5 m2 ruimteschip weg is, ik heb niet echt iets om dat met te vervangenHier ruil ik het gewoon in voor iets anders als ze er niet is
Weinig getreur dan want direct iets nieuws!![]()

Ik denk dat ze snel gaan merken als er 5 m2 ruimteschip weg is, ik heb niet echt iets om dat met te vervangen![]()

Wtf doet gullie +3u in die winkel?
Hier zijn wij ook naar ne Dreambaby geweest ... na 15min waren wij dat zo kotsmoe dat we letterlijk hebben gevraagd "seg waarom moeten we al die uitleg krijgen, kunnen we dat niet online doen?". En toen hebben we enkel nog 15min naar buggy & autostoel gekeken, en dan naar huis.
3u ... 5u ... serieus ....
Amai, straf. Dat je bij het eerste kind nog héél wat uitleg wil, versta ik nog (als je geen tijd wil steken in het zelf opzoeken). Maar bij dat tweede kind?Hier toch ook 4u bij de eerste baby en 3u bij de 2de baby.
Was ook niet in een winkel zoals Dreambaby maar de lokale babywinkel van ne kleine zelfstandige en dat was best wel plezant, zeer aangename eigenares, drankje en hapje op tafel, ...
.
Maar dat went wel rap.
Hier staat zo ook al een paar maanden een kartonnen huisje. De hond heeft het wel aangeslagen om in te slapen dus het wordt wel gebruiktLijkt me logisch dat je alles wat je denkt nodig te hebben voor de (pakweg) eerste 3 maand in huis haalt voor de kleine er effectief is. Dan moet je u daar al niet meer mee bezig houden wanneer het slaapgebrek een feit is.
Ander vraagje, na hoeveel maand kan ik een hoop kartonnen dozen in de living als rommel gaan beschouwen ipv 'ons ruimteschip waarmee we naar de maan gaan' ?
Hangt dan ook nog eens vol met alles dat ze overal vinden en 'toch zeker mee moet naar de ruimte'

![]()
BOON Opbergkikker Badspeelgoed | bol
BOON Opbergkikker Badspeelgoed. Laat het opruimen van de badspeeltjes maar over aan de Boon Opbergkikker. Deze Kikker bevat een extra grote schep, zodat...www.bol.com
Een gedrocht van een ding in je badkamer en eigenlijk niet nuttig, er kunnen weinig grote dingen in en de hele kleintjes steken er lelijk uit.
. We hebben wel een ander model. Zitten toch heel wat eendjes in