willydrama
Well-known member
Alle communiecadeautjes op een stootkar gelegd tijdens het feest. Dat zag er toch wel zeer kapitalistisch uit.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ah ja mini elleboogjes die geplant worden recht op de borstkas, i feel the pain.Knuffelende dochter is leuk, maar die geeft nu eens geen ene fuck waar die haar knieën en ellebogen neerplant. Nondedju zeg.

Zoontje is 9 maanden ondertussen, en ik wil graag beginnen met 500 EUR opzij te zetten voor hem. Ik denk er aan om dat bedrag elke maand in een global ETF te steken tot zijn 18 jaar, enkel ben ik niet zeker of ik de rekening op zijn of mijn naam moet zetten. Hoe sparen jullie voor je kind(eren)?
In het subforum Economie & Recht is dat al een paar keer aan bod gekomen. Doorgaans veel eenvoudiger om dat op je eigen naam te doen.Zoontje is 9 maanden ondertussen, en ik wil graag beginnen met 500 EUR opzij te zetten voor hem. Ik denk er aan om dat bedrag elke maand in een global ETF te steken tot zijn 18 jaar, enkel ben ik niet zeker of ik de rekening op zijn of mijn naam moet zetten. Hoe sparen jullie voor je kind(eren)?
Ik zou zeggen, probeer het eens en laat ons maandag weten hoe het wasAmai goed dat ge het zegt, merci. Is het niet aan de kinderen om iets te voorzien in de crèche of op school of werkt dat zo niet?![]()

Heeft hij al een loopfiets? En kan hij daar goed zijn evenwicht mee houden?Hebben jullie ervaring met bepaalde fietsmerken? We zijn op zoek naar een eerste fiets met trappers voor onze zoon van 1,05 meter. Zijwieltjes zou ik niet doen.
Voorlopig denk ik te kijken bij Decathlon.
Waar reden jullie kinderen graag mee? Zaken om in de gaten te houden qua maat?