knight-rider
Well-known member
In de meeste supermarkten hebben ze ook 14°, maar die ligt dan wel in een andere rayon, namelijk bij de kuisproducten.Beter azijn van de hubo of zo. Die is 14°. Die uit de supermarkt is 7°
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In de meeste supermarkten hebben ze ook 14°, maar die ligt dan wel in een andere rayon, namelijk bij de kuisproducten.Beter azijn van de hubo of zo. Die is 14°. Die uit de supermarkt is 7°
Idd ik knal dat er onverdund op. Kost ook gene zak.Onverdund? Via zo’n drukspuit?
Ik zou ermee oppassen. Je spreekt over klinkers, ik vermoed betonklinkers? Azijn is zuur en lost de kalk van de beton op. Zure regen doet hetzelfde, maar als je met sterke azijn aan de slag gaat zal je dat proces een stuk versnellen.Onverdund? Via zo’n drukspuit?
Van azijn krijgen kinderen geen blaaskanker..Ik zou ermee oppassen. Je spreekt over klinkers, ik vermoed betonklinkers? Azijn is zuur en lost de kalk van de beton op. Zure regen doet hetzelfde, maar als je met sterke azijn aan de slag gaat zal je dat proces een stuk versnellen.
Vind het nog altijd vreemd dat glyfosaat verboden is voor particulieren en iedereen nu aan de slag gaat met azijn, zout en bleekwater wat even schadelijk, zo niet, nog schadelijker voor het milieu en bodemleven is (en daarbovenop je klinkers/tegels/voegen mogelijk nog kunnen beschadigen ook).
Ik zou ermee oppassen. Je spreekt over klinkers, ik vermoed betonklinkers? Azijn is zuur en lost de kalk van de beton op. Zure regen doet hetzelfde, maar als je met sterke azijn aan de slag gaat zal je dat proces een stuk versnellen.
Vind het nog altijd vreemd dat glyfosaat verboden is voor particulieren en iedereen nu aan de slag gaat met azijn, zout en bleekwater wat even schadelijk, zo niet, nog schadelijker voor het milieu en bodemleven is (en daarbovenop je klinkers/tegels/voegen mogelijk nog kunnen beschadigen ook).
Van glyfosaat ook niet. Van alle (uiteraard niet bewezen) zaken die je volgens de groenen van glyfosaat zou kunnen krijgen, is het de eerste keer dat ik deze kanker te horen krijg. En als je dan zo'n vreemde insinuaties wil maken, voegt het woord "kinderen" daar weinig aan toe. Dat doe je enkel om het erger te doen klinken of om af te leiden van het feit dat er geen enkel wetenschappelijk bewijs over is. Daarom is het ook nog altijd breed beschikbaar, zelfs in vele Europese landen (waaronder België voor mensen met fytolicentie).Van azijn krijgen kinderen geen blaaskanker..
Ik doe dat al 10 jaar hier op de kleiklinkers en daar is niks aan te zien hoor.
Via EU is er sprake ook dat te verbieden dacht ik. (niet zeker)Ik zou ermee oppassen. Je spreekt over klinkers, ik vermoed betonklinkers? Azijn is zuur en lost de kalk van de beton op. Zure regen doet hetzelfde, maar als je met sterke azijn aan de slag gaat zal je dat proces een stuk versnellen.
Volledig mee eens, zeker wat dat bleekwater betreft. Er staan hier in het voorjaar bij de Aveve paletten van dat spul in hoge concentratie (50°) in grote vaten. Die vliegen buiten... Goed kan dat toch niet zijn.Vind het nog altijd vreemd dat glyfosaat verboden is voor particulieren en iedereen nu aan de slag gaat met azijn, zout en bleekwater wat even schadelijk, zo niet, nog schadelijker voor het milieu en bodemleven is (en daarbovenop je klinkers/tegels/voegen mogelijk nog kunnen beschadigen ook).
Dan heb ik een hele zomer bruine stukken?Hier geen dorre stukken, maar ik sproei wel bijna elke dag. Zaaien zou ik mee wachten tot september/oktober.
Heb je sproeiers? Want nieuw gras wordt nog sneller bruin dan gevestigd gras. Je kan dus wel nieuw gras zaaien, maar dan zal je de hele zomer veel water moeten geven. Bij zo'n lange droge periodes is het onmogelijk om gras groen te houden zonder water te geven. Dus ofwel leer je leven met dorre plekken tijdens warme droge periodes, ofwel installeer je sproeiers.Dan heb ik een hele zomer bruine stukken?

Dan heb ik een hele zomer bruine stukken?
Als je een perfecte gazon wilt moet je er inderdaad tijd insteken.Je kan er veel tijd en geld in steken, maar als je kijkt naar het erbarmelijke resultaat is het toch meestal de moeite niet waard. Ik ben echt ontgoocheld.
Echt een waste of time and money
Als je er geld in wil steken, zou ik pop-up sproeiers (laten) voorzien met een timer. Zo heb je altijd een groen gazon. Ik vind een dor gazon zelf ook niets.Je kan er veel tijd en geld in steken, maar als je kijkt naar het erbarmelijke resultaat is het toch meestal de moeite niet waard. Ik ben echt ontgoocheld.
De vraag is toch vooral wat je verwacht. Het is extreem droog, gras wortelt oppervlakkig. Ofwel moet je het dan water geven ofwel verdort het.Je kan er veel tijd en geld in steken, maar als je kijkt naar het erbarmelijke resultaat is het toch meestal de moeite niet waard. Ik ben echt ontgoocheld.