Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan ik dat nu al gebruiken of best wachten tot het terug meer regent? Of moet ik dan dagelijks bijsproeien als ik dat nu al gebruik dit weekend?
Jazeker, kan je nu al doen.Kan ik dat nu al gebruiken of best wachten tot het terug meer regent? Of moet ik dan dagelijks bijsproeien als ik dat nu al gebruik dit weekend?
Vergt veel meer onderhoud, en vooral heel veel maaien, maar met 2 tot 3 keer per week zit je daar al goed.Iemand ervaring met een kooimaaier? Interesse in een olympic 500 op tweedehands, +-500 euro.
Mijn vrouw raadt een robotmaaier aan, maar ik rij het gras graag zelf af...
Ik maai nu 2 tot 3 keer per week, ik vind het ontspannend...
Wil u anders wel mijn adres geven hoorIemand ervaring met een kooimaaier? Interesse in een olympic 500 op tweedehands, +-500 euro.
Mijn vrouw raadt een robotmaaier aan, maar ik rij het gras graag zelf af...
Ik maai nu 2 tot 3 keer per week, ik vind het ontspannend...

Dit spul heeft helaas niet gewerkt, ik heb het gemengd met water en dan met gieter over mijn tuin gesproeid... na een week regen zie ik geen enkel verschil, onkruid nog steeds overalInderdaad..![]()
Normaal doe je dat wel met een druksproeier. En het moet minstens enkele uren droog blijven na het aanbrengen. Ik zou nog even afwachten en anders opnieuw maar dan met een druksproeier en desnoods wat dreft erbij om de oppervlaktespanning te verlagen.Dit spul heeft helaas niet gewerkt, ik heb het gemengd met water en dan met gieter over mijn tuin gesproeid... na een week regen zie ik geen enkel verschil, onkruid nog steeds overal
je kan natuurlijk niet verwachten dat het onkruid opeens allemaal verdwenen is, maar ik had toch op iets van resultaat gehoopt
Azijn +dreft + zoutIk zie dat dat voor in gazons is, heeft er iemand goeie ervaringen met iets voor onkruid tussen klinkers?
Ik heb het voor alle duidelijkheid gedaan de dag voor het hier 4 dagen geregend heeft. Dus ideale omstandigheden denk ik dan. Dag 1 was het een hele dag droog maar nadien kwamen 4 dagen van regen. Het was met een druksproeier, ik heb me verkeerd uitgedrukt. Ik wist zelfs niet dat dat zo noemde. Ok, dan wacht ik nog een paar dagen naar het resultaat.Zoals het nu regent heeft sproeien tegen onkruid inderdaad niet veel zin. Best warm en enkele dagen droog, nog even wachten dus.
Ik haal gewoon een paar kratten van de goedkoopste azijn in de supermarkt en spuit dat op de klinkers. 1 keer per jaar is meestal voldoende.Ik zie dat dat voor in gazons is, heeft er iemand goeie ervaringen met iets voor onkruid tussen klinkers?
Als ik me niet vergis, werkt dat spul door de groeiremmingen van het onkruid weg te nemen: het onkruid gaat dus onbeperkt groeien, en gaat dan dood van uitputting. In eerste instantie zou je je onkruid dan ook wat rare vormen moeten zien aannemen, daarna gaat het dood.Wat moet ik zien eigenlijk? Momenteel heb ik gras met overal onkruid, dat wordt dus opeens enkel gras? Of kale plekken eerder?
want dat is wat je wil?Als ik me niet vergis, werkt dat spul door de groeiremmingen van het onkruid weg te nemen: het onkruid gaat dus onbeperkt groeien, en gaat dan dood van uitputting. In eerste instantie zou je je onkruid dan ook wat rare vormen moeten zien aannemen, daarna gaat het dood.
In mijn gras werkt dat spul prima.

Beter azijn van de hubo of zo. Die is 14°. Die uit de supermarkt is 7°Ik haal gewoon een paar kratten van de goedkoopste azijn in de supermarkt en spuit dat op de klinkers. 1 keer per jaar is meestal voldoende.
Ah nee hier hebben ze ook die van 14graden in de CarrefourBeter azijn van de hubo of zo. Die is 14°. Die uit de supermarkt is 7°