Maar ik heb géén probleem met jouw stelling dat de conventies mogelijks te laag zijn?
Ik zou graag dat wanneer ik dan één keer op een jaar eens wat extra zorg nodig heb, dat dit volledig(er) vergoed zou worden.
Integendeel een zéér groot deel (tandkroon & kiné) van de zorg die ik dit jaar nodig heb gehad, heb ik dus nog zelf mogen betalen.
Ik beschuldig mijn kiné in géén enkel opzicht van fraude ofzo hoor... Hoeveel een kiné moet verdienen, tja... Ik denk dat de kinesisten bij wie ik ga op zich goed verdienen, maar die hebben universitaire studies gedaan.
1. Er is hier plots een thread van 9+ pagina's over één frauderende thuisverpleegkundige, terwijl de fraude in de bouwsector mij van een minstens even grote grootorde lijkt?
2. Klopt, de kosten wat mensen kunnen/willen betalen en wie het betaalt, is geheel anders. Deze thuisverpleegkundige kwam er tijdelijk mee weg omdat de mensen het niet zelf moesten betalen. Aannemers kwamen er vaak mee weg door onze zwarte economie, en zelfs nu heb je louche figuren à la Van Quickenborne in het parlement die wetten op fraudebestrijding tegenwerking.
Dit zou ik dus ook vrezen, "onschuldig tot het tegendeel bewezen is", en uiteindelijk krijgt ze straks nog 9 van haar 17 luxewagens terug.