cege
Well-known member
Daarom dat ik dus de screenshot van de excel pakte... Daar staat homologatiedatum bij.
Concreet:
17 maart: eerste versie van dat document, dan werd de eerste lijst van gehomologeerde toestellen gepubliceerd + mochten ze verkocht worden.
19 mei: laatste editie van het document met toevoegingen. Alle nieuwe van de screenshot van de excel staan er al in en zijn blauwe cellen...
17 april: Dan mocht je de gehomolgeerde aansluiten.
Het is een shitshow qua regelgeving en communicatie maar die dingen zijn toch duidelijk? Zeker als je al ff meedraait in deze en andere threads.
Ja, dus niet, he. Je hebt officieel 30d tijd om te melden. Dat je dan een lijst in juli 2025 update met de boodschap 'toegelaten vanaf 17.04', dat snap ik niet. Er zijn weinig scenario's waar dat ding toegelaten was op 17.04.
Mijn ex baas leerde me de belangrijke zienswijze "De wolf eet enkel de laatste van het pak op". Lees: Je moet niet winnen, enkel niet verliezen. In praktische termen, 'smijt een ander onder de bus en je bent safe'.
Concreet: Lijkt me dat de doorsnee Belg/Vlaming dit totaal niet snapt. Zelfs zonder van slechte wil te zijn, zal 90% van de bevolking hier in overtreding zijn. Wie niet te intentioneel het uithangt, zal de dans wel ontspringen. Tenzij ze plots 10000 man per maand gaan beginnen lastig vallen, die nota bene de netproblemen oplossen die de netbeheerder/producenten/politiek verzaakt om op te lossen.

)