The Tinder Swindler

Netflix The Tinder Swindler

wat mij nog het grootst verwonderde was dat die kerel maar amper paar maand in de jail zat door al die scams en fake passports :eek:
 
Ben wel benieuwd wat die meewerkende dames hebben gekregen van Netflix voor deze reportage.
 
Haha, wtf. Zopas gezien 😄
Ergens ben ik wel blij dat die gast zijn gezicht overal op het internet staat.

Ps: er zijn dus effectief mensen die een Lambo huren voor 1 dag, een Rolex huren voor 1 dag, een dag in een duur hotel vertoeven voor 1 dag… enkel om op instagram er rijk uit te zien

Als ik mij niet vergis zijn er zelfs fake private jet settings (zonder echt te vliegen) die je kan boeken, die zulke influencers dan betalen. Zo hebben ze foto’s voor instagram. En dan verkopen ze hun eigen bagger waarmee je dan rijk kan worden ofzo
 
Laatst bewerkt:
Doet me denken aan die belgische "meester oplichter".. das toch ook zo raar verhaal, die komt al jaren in de media met oplichtingszaken, spreekt dat zelf ook niet hard tegen en blijft ronlopen.

 
  • Wow
Waarderingen: 515
Als die vrouw zegt dat hij zielig is en dat hij zonder het geld van al die vrouwen niets is, moest ik even lachen. Hoeveel vrouwen zijn er niet getrouwd met een rijke man en zijn ook niets zonder hun man? Ik kan verkeerd zijn maar wat zou de vrouw van Gert Verhulst zijn zonder Gertje? en dan zwijg ik nog over de Hollywood wereld waar iedereen een mannelijke miljonair naast zich heeft.

Mijn punt is dat de wraak van de vrouwen op het einde, het gelach op het einde van de vrouwen, weinig indruk maakt op mij. Die man is nu gewoon vrij en doet nog steeds verder. Hij zal slachtoffers blijven maken. Zoals scammers nog steeds slachtoffers maken.

Mijn schoonmoeder kreeg zo een bericht onlangs: ‘Hey mama, ik kan je niet bereiken met mijn gsm. Die is kapot en ik heb dringend geld nodig. Kan je €1000 overschrijven aub?’

Doet ze dat toch wel niet zeker? 😂
 
Laatst bewerkt:
Mijn schoonmoeder kreeg zo een bericht onlangs: ‘Hey mama, ik kan je niet bereiken met mijn gsm. Die is kapot en ik heb dringend geld nodig. Kan je €1000 overschrijven aub?’

Doet ze dat toch wel niet zeker? 😂
Als schoonmoeders denkt dat ze er miljonair mee kan worden, wel natuurlijk.

Die vrouwen van de tinderzwendelaar dachten stuk voor stuk dat ze die vent even leeg konden schudden.

En nu zijn ze zelf geld kwijt, hoe leuk is dat?
 
Haha, wtf. Zopas gezien 😄
Ergens ben ik wel blij dat die gast zijn gezicht overal op het internet staat.

Ps: er zijn dus effectief mensen die een Lambo huren voor 1 dag, een Rolex huren voor 1 dag, een dag in een duur hotel vertoeven voor 1 dag… enkel om op instagram er rijk uit te zien

Als ik mij niet vergis zijn er zelfs fake private jet settings (zonder echt te vliegen) die je kan boeken, die zulke influencers dan betalen. Zo hebben ze foto’s voor instagram. En dan verkopen ze hun eigen bagger waarmee je dan rijk kan worden ofzo
Klopt - IG heeft ook een flinke klap eens gekregen hierdoor toen dit uitkwam. Dat het meeste hierop allemaal "fake" is.

Verschoot bij het zien van dit programma toch ook dat die man zo snel vrij was ondanks al het bewijs er tegen hem allemaal is.
 
Ik kan verkeerd zijn maar wat zou de vrouw van Gert Verhulst zijn zonder Gertje? en dan zwijg ik nog over de Hollywood wereld waar iedereen een mannelijke miljonair naast zich heeft.
Die had zelf ook ergens aan de kust een zaak, als ik juist ben. (Zal niet zoveel binnengebracht hebben als Studio100 en zen projecten maar dat was toch ook niet slecht).
 
En wat is "iets zijn" eigenlijk? Zijt ge dan niks als ge een normale job hebt en een gewoon leven leidt?
Ge moet in ieder geval ni afkomen in de brutoloon thread!!!

Soit ik vond de docu amusant maar ik heb niet al te veel medelijden met die Cecilie en Ayleen, wel meer met die Pernilla. Die eerste twee zijn golddiggers van het eerste uur, maar die Pernilla verkocht niet zo fel haar ziel.

Het is nu al een paar maand geleden, maar ik herinner me wel dat die Cecilie meteen erg oppervlakkig en irritant overkwam. Dat was duidelijk eentje die niet met een postbode samen kon zijn en die dat leefde voor instagram.

Ze zijn wel degelijk slachtoffers, maar die Cecilie zag eigenlijk enkel maar wat zakken geld voor het grijpen. Eerlijk is eerlijk. Want die kerel kwam gewoon over als ne pompeuze zak zonder inhoud en met AFSCHUWELIJKE smaak. Aantrekkelijk zou ik hem ook niet meteen noemen. Maar dat kind stapt toch meteen op een vliegtuig en zat ook direct mee in bed geloof ik... Tjah heel slechte keuze gemaakt denk ik dan.

Als de Ronny Jansens al zijn spaargeld stuurt naar een Russisch lekker onderdanig dingeske van 25 jaar zo dat ze op het vliegtuig naar België kan stappen maar vervolgens nooit opdaagt heb ik ook geen medelijden. Beide zijn personen met een gebrek aan realisme en met verkeerde prioriteiten. En een oplichter maakt daar dankbaar gebruik van natuurlijk.
 
Ge moet in ieder geval ni afkomen in de brutoloon thread!!!

Soit ik vond de docu amusant maar ik heb niet al te veel medelijden met die Cecilie en Ayleen, wel meer met die Pernilla. Die eerste twee zijn golddiggers van het eerste uur, maar die Pernilla verkocht niet zo fel haar ziel.

Het is nu al een paar maand geleden, maar ik herinner me wel dat die Cecilie meteen erg oppervlakkig en irritant overkwam. Dat was duidelijk eentje die niet met een postbode samen kon zijn en die dat leefde voor instagram.

Ze zijn wel degelijk slachtoffers, maar die Cecilie zag eigenlijk enkel maar wat zakken geld voor het grijpen. Eerlijk is eerlijk. Want die kerel kwam gewoon over als ne pompeuze zak zonder inhoud en met AFSCHUWELIJKE smaak. Aantrekkelijk zou ik hem ook niet meteen noemen. Maar dat kind stapt toch meteen op een vliegtuig en zat ook direct mee in bed geloof ik... Tjah heel slechte keuze gemaakt denk ik dan.

Als de Ronny Jansens al zijn spaargeld stuurt naar een Russisch lekker onderdanig dingeske van 25 jaar zo dat ze op het vliegtuig naar België kan stappen maar vervolgens nooit opdaagt heb ik ook geen medelijden. Beide zijn personen met een gebrek aan realisme en met verkeerde prioriteiten. En een oplichter maakt daar dankbaar gebruik van natuurlijk.
Inderdaad, toen dat ze op de vlieger al zat, keek mijn vrouw al even raar.. Toen de vraag gesteld werd dat ze gepoept had dan zuchtte die van ons bekan den tv omver.

Dat je met zo'n type kunt samengaan snap ik niet, die vent straalt het gewoon uit qua fakeheid.
 
Ge moet in ieder geval ni afkomen in de brutoloon thread!!!

Soit ik vond de docu amusant maar ik heb niet al te veel medelijden met die Cecilie en Ayleen, wel meer met die Pernilla. Die eerste twee zijn golddiggers van het eerste uur, maar die Pernilla verkocht niet zo fel haar ziel.

Het is nu al een paar maand geleden, maar ik herinner me wel dat die Cecilie meteen erg oppervlakkig en irritant overkwam. Dat was duidelijk eentje die niet met een postbode samen kon zijn en die dat leefde voor instagram.

Ze zijn wel degelijk slachtoffers, maar die Cecilie zag eigenlijk enkel maar wat zakken geld voor het grijpen. Eerlijk is eerlijk. Want die kerel kwam gewoon over als ne pompeuze zak zonder inhoud en met AFSCHUWELIJKE smaak. Aantrekkelijk zou ik hem ook niet meteen noemen. Maar dat kind stapt toch meteen op een vliegtuig en zat ook direct mee in bed geloof ik... Tjah heel slechte keuze gemaakt denk ik dan.

Als de Ronny Jansens al zijn spaargeld stuurt naar een Russisch lekker onderdanig dingeske van 25 jaar zo dat ze op het vliegtuig naar België kan stappen maar vervolgens nooit opdaagt heb ik ook geen medelijden. Beide zijn personen met een gebrek aan realisme en met verkeerde prioriteiten. En een oplichter maakt daar dankbaar gebruik van natuurlijk.
Eerlijk gezegd denk ik dat er evengoed mannen zouden vallen voor een vrouw die zich rijk voordoet en net dezelfde scam uithaalt als die gast van The Tindler Swindler. De vrouwen in de Tindler Swindler lijken mij eerder typisch naïeve middenklassevrouwen in plaats van golddiggers. Een 'echte' golddigger zal niet zo gauw geld uitlenen aan iemand zelfs niet aan haar "vriendje". Er zijn tegenwoordig wel veel oplichters actief die inspelen op het glamourgevoel van mensen zoals Anna Sorokin van de Netflixserie Finding Anna. Het blijft een fascinerend topic.
 
Laatst bewerkt:
Klopt - IG heeft ook een flinke klap eens gekregen hierdoor toen dit uitkwam. Dat het meeste hierop allemaal "fake" is.

Verschoot bij het zien van dit programma toch ook dat die man zo snel vrij was ondanks al het bewijs er tegen hem allemaal is.
Ken daar niet zoveel van, maar gaat het in zo een zaken ook niet vaak om wat er allemaal gezegd is?

Staat er iets van op papier?
Vroeg hij om het geld of stelde zij het voor enz…

Die Belgische meesteroplichter is ook zo 1.
Die show verkoopt (wat impliceert dat hij geld heeft) dan wat zielige praatjes en sommigen bieden hem dan geld aan om hem tijdelijk te helpen. Het is soms moeilijker om dat juridisch te gaan bewijzen dat hij u zo lang heeft gemanipuleerd en belogen.
Als je gegeven geld terug wil moet je dat ook echt gaan bewijzen.

Dat iemand over zichzelf liegt is niet meteen een bewijs dat hij u doelbewust opgelicht heeft.
 
Terug
Bovenaan