Tagliata
Well-known member
Zover was ik, maar wat gaan we zien? Voorbereiding van de aanval voor de DS plannen? Oprichting van de Rebel army.'t Is een prequel op Rogue One?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zover was ik, maar wat gaan we zien? Voorbereiding van de aanval voor de DS plannen? Oprichting van de Rebel army.'t Is een prequel op Rogue One?
Ziet er goed uit! Live action Thrawn!

Ziet er goed uit! Live action Thrawn!
Als je aan deze serie begint zonder The clone Wars en rebels te hebben gezien, dan mis je toch veel referenties en achtergrond.
Ja klopt wel hoor. Bij die eerste seizoenen zat ik in het middelbaar, dus dan kon ik dat nog wel aan op die leeftijdHeb al vaak geprobeerd The Clone Wars uit te kijken, maar ik blijf het nooit volhouden. Er zitten zeker goeie verhalen in maar in 't algemeen blijft het wat kiddy om me er echt bij in te leven. Rebels zou zelfs nog meer gericht zijn aan kinderen dus daar zou ik het nog moeilijker mee hebben wsl. Ik zou eens moeten proberen alleen de essential episodes te bekijken.
Veel afleveringen hebben inderdaad geen grote meerwaarde. Met rebels had ik het inderdaad ook moeilijk, zeker dat eerste seizoen. Nadien viel dat wel mee.Met even bij te lezen ben je inderdaad ook wel mee. Ik vind het gewoon fijn om meteen mee te zijn met referenties. Om alles van de animatiereeksen te gaan bekijken zou misschien wat overkill zijn.Zelfs als je iets zou missen krijg je de dag na de uitzending talloze artikels met "What you missed about X from Rebels" of "How Y came from Clone Wars to Ahsoka" met de links naar die geanimeerde episodes. Dus denk niet dat je het mist als je even wat opzoekt of een recap leest met referenties erbij vermeld.
Ik denk dat ik enkel maar terug inhaak met Star Wars als ze KOTOR verfilmen.Ik las dat er ook 3 nieuwe films komen!
15 jaar na Rise of Skywalker, met Rey als Jedi Master.