Disney+ The Star Wars Universe

het is blijkbaar uitgesteld tot 27 mei. wég symboliek :p
Mijn ongewijzigde link geeft een andere preview. Ik weet eigenlijk niet waarom ze het 2 dagen uitstellen. Het lijkt me niet dat ze er nog een finishing touch aan moeten doen, het zal wss een scheduling conflict zijn met een of andere productie die ze als "concurrentie" beschouwen.

De zogezegde "toegeving" is dat er 2 episodes komen de 27e, maar mss was dat altijd al het plan, ze hadden het gewoon nog niet gezegd.
 
Mijn ongewijzigde link geeft een andere preview. Ik weet eigenlijk niet waarom ze het 2 dagen uitstellen. Het lijkt me niet dat ze er nog een finishing touch aan moeten doen, het zal wss een scheduling conflict zijn met een of andere productie die ze als "concurrentie" beschouwen.

De zogezegde "toegeving" is dat er 2 episodes komen de 27e, maar mss was dat altijd al het plan, ze hadden het gewoon nog niet gezegd.
Ze hebben Obi-Wan verzet naar vrijdagen omdat op woensdagen Ms Marvel uitkomt, en er anders 2 topseries tegelijkertijd online komen voor enkele weken.
 
Ze hebben Obi-Wan verzet naar vrijdagen omdat op woensdagen Ms Marvel uitkomt, en er anders 2 topseries tegelijkertijd online komen voor enkele weken.
Dat klopt niet echt want in een andere post op de officiële Star Wars site zeggen ze dat de rest elke woensdag uitkomt:
Ewan McGregor, star of the Disney+ limited series as the titular Jedi Master, announced today that Obi-Wan Kenobi will now premiere on Friday, May 27. Instead of just one episode, however, fans will be treated to the first two installments at launch, with subsequent episodes debuting each Wednesday.
 
Dat klopt niet echt want in een andere post op de officiële Star Wars site zeggen ze dat de rest elke woensdag uitkomt:

Vergeet mn vorige berichten maar. Het is dat weekend blijkbaar Star Wars Celebration 2022, en aangezien dat door Disney zelf wordt georganiseerd zullen ze dat daar als premiere willen. De rest is blijkbaar wel op woensdag. Met zo weinig nieuwe IP-content snap ik nu wel niet waarom ze dat dan op dezelfde dag als een Marvel reeks zetten. 🤷‍♂️
 
Teaser ziet er veelbelovend uit. Hopelijk gaat het om meer dan het personage van Andor zelf, ze moeten 24 afleveringen vullen.
 
Ik heb ze al bekeken (tijdens het strijken). Vrij goed, maar de vrees voor politieke hypercorrectheid blijft er (zeker op basis van de leaks) wel inzitten, je voelt het gewoon aankomen, helaas. Ik hoop dat de lekken ernaast zaten, maar we zullen het binnen een paar weken weten zeker?

Grootste pluspunt was dat het "gevoel" van de ouder Star Wars (fuck de sequel trilogy) er nog in zit voorlopig, en dat wonder boven wonder de "intro" de prequels zelfs op hun best deden lijken (want daar zat trouwens wél een goed plan achter, George Lucas had de regie en de details van het script beter aan anderen overgelaten).
 
Obi WAN ook bekeken. Zit goed in elkaar de eerste 2 afleveringen. Smaakt nr veel meer alvast!
 
Kumail Nanjiani was voor mij alvast een zeer aangename verrasssing. Ik vind het goed tot hiertoe.
 
speelt zich af in dezelfde periode, en de inquisitors zijn de main villains in Fallen Order ook.
als je Rebels gekeken hebt, zul je ook wel gelijke vibes krijgen, denk ik.
 
Terug
Bovenaan