Disney+ The Star Wars Universe

het waren nieuwe berichten op instagram (van deze week dus), die haar de nek hebben gekost.
een bericht dat ze gedeeld had (was niet oorspronkelijk van haar) vergeleek het creëeren van jodenhaat door de Nazi-regering in de jaren '30, met iemand haten omwille van zijn politieke voorkeur. als je al weet dat ze zo'n MAGA-Trump-aanhanger is, is dat op zijn minst delluisional.

en dat bericht werd dan gevolgd door een foto van iemand met meerdere mondmaskers aan, met als caption "meanwhile in California".

't is van beide kanten wat dubieus, maar in de VS vangen dat soort zaken nogal snel veel wind, natuurlijk.

Blijkbaar is het officiele statement van Disney dat ze op dit moment niet bij hen werkte, en dat er ook geen toekomstige plannen voor waren.
Het eerste deel lijkt mij logisch, aangezien er op dit moment geen opnames zijn voor The Mandalorian? En aangezien Cara Dune nu direct voor de New Republic werkt in het verhaal, lijkt ze er mij ook gewoon gemakkelijk uit te schrijven te zijn?
 
Ze postte regelmatig controversiële statements, ze waren het blijkbaar beu bij Disney. Aangezien het nog een tijd duurt voor het volgende seizoen komt is voortdurend brand blussen ook niet aangenaam. Jon Favreau heeft zich persoonlijk ingezet om haar te houden eind januari maar denk dat het de laatste was die haar kon redden. Nu ging ze ver over de schreef, wie weet wat ze nog allemaal in petto heeft.

In ieder geval is het verlies van een minor character niet zo erg, er zou een reeks rond Cara in de maak zijn maar ik denk dat die even snel opzij kon geschoven worden zonder veel verlies. Een bad ass sheriff personage was wel leuk in het universum, maar mss kan iemand anders opduiken die die functie kan vervullen.
 
Ik had die wel graag in de serie en keek er ook graag naar :D
Maar dit zat er al maanden aan te komen. Ze neigde soms echt naar Qanon toestanden met haar uitspraken en die laatste vergelijking was de kers op de taart.
 
Indrukwekkende trailer. Volgende week (12 november) komt er nog een special uit ivm Boba Fett maar het is niet echt duidelijk of het een behind the scenes is of een korte preview.
 
meest overrated personage. komt er eigenlijk nauwelijks in voor, en "sterft" dan uiteindelijk vrij knullig.
Dit zo hard.

Ik snap echt niet waarom iedereen doet alsof dat zo'n geweldig personage was. Zoals je zegt, komt er amper in volgt en sterft dan de meest knullige dood uit alle films.
 
Ik ben nu alle films nog eens aan het herbekijken (nog 1 te gaan). Vroeger kreeg de Episode 1->3 trilogie veel kritiek, maar als ik nu naar de combinatie verhaal/special effects/acteerwerk kijk, vind ik die eigenlijk misschien wel de beste. Oke, 4->6 zijn qua verhaal beter, maar de special effects zijn daar logischerwijs een heel pak slechter.

7->9 zijn een ander type film geworden, mooie special effects maar ook weer niet zoveel beter dan 1->3 (terwijl er evenveel tijd zit tussen E6 en E1 als tussen E1 en E7 he). Maar als je die vlak na de andere 6 films ziet, dan merk je gewoon heel hard dat je het verhaal al gezien hebt.
 
Dit zo hard.

Ik snap echt niet waarom iedereen doet alsof dat zo'n geweldig personage was. Zoals je zegt, komt er amper in volgt en sterft dan de meest knullige dood uit alle films.
Gewoon de coolness vh harnas.
Het mysterie
En het was bij Lucas nooit opgekomen dat Boba zo populair zou worden
 
Gewoon de coolness vh harnas.
Het mysterie
En het was bij Lucas nooit opgekomen dat Boba zo populair zou worden
maar bij zijn eerste verschijning is daar niet eens mysterie bij. dat was gewoon één van de bounty hunters die door Vader ingeschakeld werd, en die dan Han Solo nog voor Jabba opeistte. that's it.

tbh, qua originele rol is dat nauwelijks meer dan Greedo, imo. en ok, die jetpack en die grappling hook waren cool, maar "beste personage uit de originele trilogie"? nah.
 
maar bij zijn eerste verschijning is daar niet eens mysterie bij. dat was gewoon één van de bounty hunters die door Vader ingeschakeld werd, en die dan Han Solo nog voor Jabba opeistte. that's it.

tbh, qua originele rol is dat nauwelijks meer dan Greedo, imo. en ok, die jetpack en die grappling hook waren cool, maar "beste personage uit de originele trilogie"? nah.
In de originele trilogie voert die ook gewoon echt niks uit. Ik heb de hype daarrond nooit gesnapt.
Dat er een hype na the mandelorian was, dat kan ik nog snappen.

Jango Fett zijn rol is in de hele reeks zelfs een pak groter he...
 
De originele versies van 4 tot 6 zijn anders dan wat we nu zien. George Lucas heeft een aantal achtergronden (Tatooine, Cloud City) toegevoegd om de wereld voller te laten lijken. Continuity errors heeft hij er ook uitgehaald (Jabba van mens tot alien, Emperor die van acteur wisselde). Dan zijn er nog controversiële veranderingen zoals de shootout tussen Greedo en Han Solo wat hij 4 keer wijzigde.

Dat maakt het verschil met de prequels qua vfx kleiner (maar niet helemaal weg want er zijn nog vele practical effects).
 
Ik meen als klein manneke (rotj in de cinema gezien), dat er een scène bijzat waar Luke naar de bovenste tralies sprong om aan de Rancor te ontsnappen. Maar ik vind die scène nergens. Dus mss droom ik het 😅
 
Zeer discutabele lijst.
Maar nr 18 slaat toch alles


 
Terug
Bovenaan