Disney+ The Star Wars Universe

Volgens mij leren we hoe de hele Rebellion ontstaan is, zowel aan de kant van de "militairen" met X-wing piloten als de "politici" met Mon Mothma. Ik denk dat er ook wat overlap is met Star Wars Rebels, maar dat weten we pas zeker na het seizoen. De fans die elke screenshot kennen zullen wss 50 hints ontdekken en links met andere (animatie)series, maar of je die dan zelf moet zien is iets anders.
 
Ziet er goed uit! Live action Thrawn! 😱
Als je aan deze serie begint zonder The clone Wars en rebels te hebben gezien, dan mis je toch veel referenties en achtergrond.

Heb al vaak geprobeerd The Clone Wars uit te kijken, maar ik blijf het nooit volhouden. Er zitten zeker goeie verhalen in maar in 't algemeen blijft het wat kiddy om me er echt bij in te leven. Rebels zou zelfs nog meer gericht zijn aan kinderen dus daar zou ik het nog moeilijker mee hebben wsl. Ik zou eens moeten proberen alleen de essential episodes te bekijken.
 
Zelfs als je iets zou missen krijg je de dag na de uitzending talloze artikels met "What you missed about X from Rebels" of "How Y came from Clone Wars to Ahsoka" met de links naar die geanimeerde episodes. Dus denk niet dat je het mist als je even wat opzoekt of een recap leest met referenties erbij vermeld.
 
Heb al vaak geprobeerd The Clone Wars uit te kijken, maar ik blijf het nooit volhouden. Er zitten zeker goeie verhalen in maar in 't algemeen blijft het wat kiddy om me er echt bij in te leven. Rebels zou zelfs nog meer gericht zijn aan kinderen dus daar zou ik het nog moeilijker mee hebben wsl. Ik zou eens moeten proberen alleen de essential episodes te bekijken.
Ja klopt wel hoor. Bij die eerste seizoenen zat ik in het middelbaar, dus dan kon ik dat nog wel aan op die leeftijd 😅 Veel afleveringen hebben inderdaad geen grote meerwaarde. Met rebels had ik het inderdaad ook moeilijk, zeker dat eerste seizoen. Nadien viel dat wel mee.
 
Zelfs als je iets zou missen krijg je de dag na de uitzending talloze artikels met "What you missed about X from Rebels" of "How Y came from Clone Wars to Ahsoka" met de links naar die geanimeerde episodes. Dus denk niet dat je het mist als je even wat opzoekt of een recap leest met referenties erbij vermeld.
Met even bij te lezen ben je inderdaad ook wel mee. Ik vind het gewoon fijn om meteen mee te zijn met referenties. Om alles van de animatiereeksen te gaan bekijken zou misschien wat overkill zijn.
 
Why oh why zouden ze nu een nieuwe trilogie met Rey maken? Niemand geeft om dat mens… Geef het zelf geen kans meer met wat ik er nu al over gelezen, wordt waarschijnlijk nog erger dan de laatste trilogie.

Serieus Disney, wake up
 
8a8bgvih7hsa1.png


Van alle vele star wars projecten momenteel in ontwikkeling denk ik dat vooral de film van Mangold die de ontdekking van the force en de eerste force users uit de doeken gaat doen het interessantst is. Eindelijk een serieuze timejump weg van de skywalkers.
 
Terug
Bovenaan