The Masked Singer

The Masked Singer

Pommelien Thijs maakt blijkbaar zelf kleren van 2e hands kleren.

Qua tips wijst idd wel veel naar haar dus begin nu toch ook meer in haar richting te denken.

Maar met al die tips is "MissPoes" dan mss nog de grootste tip. Alle tips wijzen naar Pommelien ==> Mis poes, het is Camille!

Ik ben er nog steeds niet goed van.
Dit kan toch niet??????????
Een ganse aflevering en geen enkel jurylid die Dries Mertens genoemd heeft.

Qua tips wijst idd wel veel naar haar dus begin nu toch ook meer in haar richting te denken.

Maar met al die tips is "MissPoes" dan mss nog de grootste tip. Alle tips wijzen naar Pommelien ==> Mis poes, het is Camille!
Haha, nog niet aan gedacht:)
Maar het is VTM, niet de mol.

In een filmpje van ijskonijn zag je duidelijk een Zweedse vlag. Louis Talpe is met een Zweedse getrouwd. In 2 nummers hoor ik hem daar wel wat in, maar in het nummer van vandaag totaal niet.
Ik mag er niet te veel over nadenken want t zal waarschijnlijk gewoon Guga zijn.

In behind the mask was te zien hoe het eindlied werd gerepeteerd met ijskoning. Dan zouden die dus alle kandidaten een duet laten oefenen in verschillende vormen want iedereen kan in principe met elkaar gelinked worden.

Ni dat ik er van verschiet dat het allemaal doorgestoken is, maar verstop het toch beter :unsure: .

Op instagram zie je dat minstens de geontmaskerden elkaar zo goed als allemaal volgen (een Yanina Wickmayer volgt amper 175 mensen, maar Tine Embrechts, Lize en Aster, Mathias Vergels etc volgt ze dan wel - mensen die ze nu niet los van TMS zou hebben gevolgd lijkt me).

Je ziet dan dat ze ook - spoiler - Konijn (Conner), Schorpioen (Klaasje) en Miss poes (Camille) volgt. Idem voor de omgekeerde beweging: Conner, Camille en klaasje volgen ook de andere deelnemers.

Op instagram zie je dat minstens de geontmaskerden elkaar zo goed als allemaal volgen (een Yanina Wickmayer volgt amper 175 mensen, maar Tine Embrechts, Lize en Aster, Mathias Vergels etc volgt ze dan wel - mensen die ze nu niet los van TMS zou hebben gevolgd lijkt me).

Je ziet dan dat ze ook - spoiler - Konijn (Conner), Schorpioen (Klaasje) en Miss poes (Camille) volgt. Idem voor de omgekeerde beweging: Conner, Camille en klaasje volgen ook de andere deelnemers.

Maar ook wel andere namen die gepasseerd zijn bij de jury enz als "verdachte":
Kato, Tom Dice, Ianthe Tavenier, Ella Leyers, Vincent Banic, Laura Tesoro, Bab Buelens,

Alleen Dries Mertens zo te zien niet, maar dat is wellicht om ons op een verkeerd spoor te zetten! :unsure:

Terug
Bovenaan