gamer5
Well-known member
Ja wat daar soms uitkomt…Jens is toch echt gewoon de troll van dienst daar, dat kan toch niet meer? Axelle Red?
Maar Daan als ijskoning vond ik wel ne goeie
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja wat daar soms uitkomt…Jens is toch echt gewoon de troll van dienst daar, dat kan toch niet meer? Axelle Red?
Dat ziet ge echt van mijlenver afkomenOp't einde Tine ff bellen met hare vent Guga in de backstage
zullen we nog wel zien in een van de komende afleveringen zeker, mark my words![]()
Pommelien Thijs maakt blijkbaar zelf kleren van 2e hands kleren.
Haha, nog niet aan gedachtQua tips wijst idd wel veel naar haar dus begin nu toch ook meer in haar richting te denken.
Maar met al die tips is "MissPoes" dan mss nog de grootste tip. Alle tips wijzen naar Pommelien ==> Mis poes, het is Camille!

Kat Kerkhofs! dat ziede aan de buik tegenwoordigIk vraag me vooral af wie er in het pak van Jens Dedoncker zit.

Da's toch de lyrics? Of zei ze iet anders?Do you believe in life after love
Is da nu een tip of gewoon de tekst van een klassieker niet kennen![]()
Ik dacht altijd dat dat love after love was. OmgDa's toch de lyrics? Of zei ze iet anders?

Idem. Maar nu je het zo typt zie ik plots in hoe onnozel dst klinkt.Ik dacht altijd dat dat love after love was. Omg![]()
Was net hetzelfde aan het denken toen.Dat ziet ge echt van mijlenver afkomen

Ken uw klassiekersIk dacht altijd dat dat love after love was. Omg![]()

.Op instagram zie je dat minstens de geontmaskerden elkaar zo goed als allemaal volgen (een Yanina Wickmayer volgt amper 175 mensen, maar Tine Embrechts, Lize en Aster, Mathias Vergels etc volgt ze dan wel - mensen die ze nu niet los van TMS zou hebben gevolgd lijkt me).
Je ziet dan dat ze ook - spoiler - Konijn (Conner), Schorpioen (Klaasje) en Miss poes (Camille) volgt. Idem voor de omgekeerde beweging: Conner, Camille en klaasje volgen ook de andere deelnemers.