The Masked Singer

The Masked Singer

Er zitten nu precies wel heel wat duidelijke tips in de filmpjes sinds deze week.
Bij Schorpioen lagen er een aantal boeken welke op Danira kunnen wijzen;
"letters from a stoic", "socrates en orunmila" en "the republic" (plato). wat op haar Grieks/Marrokaanse oorsprong kan wijzen
in het zand werd "ik wordt" geschreven en daar werd ze 'kwaad' om.
Danira heeft ook taal- en letterkunde gestudeerd en deed zelfs mee aan het groot dictee

Het doel van het programma gaat toch weer in het niets op.
Flemme Fatal toch duidelijk overduidelijk ontmaskerd, waarom ligt die er dan niet uit? Of is het ten huize Emmerechts weer crisis...dat ze per aflevering betaald moet worden.
Schandalig dat iemand die niet geraden laat staan genoemd is eruit moet vliegen.
Het niveau van de jury was deze keer meer als ok. Enkel die Julie nu nog vervangen, want heeft die nu eigenlijk één iets al toegevoegd?

Flemme Fatal toch duidelijk overduidelijk ontmaskerd, waarom ligt die er dan niet uit? Of is het ten huize Emmerechts weer crisis...dat ze per aflevering betaald moet worden.
Schandalig dat iemand die niet geraden laat staan genoemd is eruit moet vliegen.
Het niveau van de jury was deze keer meer als ok. Enkel die Julie nu nog vervangen, want heeft die nu eigenlijk één iets al toegevoegd?
Het stemmen is voor de sier, de productie zal wel beslissen wie het verst komt. Net als vorig jaar toen de focus op Sandra Kim lag, is da nu op mispoes. Ik ben er quasi zeker van dat zij wint.

Konijn overduidelijk Connor voor mij en Flamme Fatale is Tine

Danira heeft ook taal- en letterkunde gestudeerd en deed zelfs mee aan het groot dictee
Die hint was nog meer toepasselijk op Klaasje :

Ik vond die getallenhint bij Konijn wel compleet belachelijk. In plaats dat ze dat getal ergens discreet verbergen, neen gewoon een blad in de lucht steken met een getal van 10 cijfers. Dat sloeg toch gewoon nergens op in die context. En ja, dan is het niet te verwonderen dat mensen met Google direct de link vinden. Als het dan niet Conner Rousseau is, is het nog des te belachelijker.

Het is VTM e, niet de mol.
Vorig jaar met die coördinaten(dorp+geboortejaar) in de eerste aflevering waarmee ge elke kandidaat ontmaskerde...

Maar het is inderdaad achterlijk hoe obvious die tips van konijn en robots in beeld kwam. Like for real?

Hoe langer dat ik naar dit programma kijk, hoe dwazer ik het begin te vinden. Die jury, die tips, dat kattegejank soms -.-

Enkel mispoes en ridder wil ik nog aanhoren, en op het einde de onthulling. 15min van mijne tijd. Daar kan ik nog mee leven :biglaugh:

Die hint was nog meer toepasselijk op Klaasje :

Ik vond die getallenhint bij Konijn wel compleet belachelijk. In plaats dat ze dat getal ergens discreet verbergen, neen gewoon een blad in de lucht steken met een getal van 10 cijfers. Dat sloeg toch gewoon nergens op in die context. En ja, dan is het niet te verwonderen dat mensen met Google direct de link vinden. Als het dan niet Conner Rousseau is, is het nog des te belachelijker.
Was met Aster hetzelfde. Vermoed dat zo'n tips niet gebruikt worden om ons op het verkeerde spoor te zetten.

Omdat alles in de zomer opgenomen is?

Er zitten nu precies wel heel wat duidelijke tips in de filmpjes sinds deze week.
Bij Schorpioen lagen er een aantal boeken welke op Danira kunnen wijzen;
"letters from a stoic", "socrates en orunmila" en "the republic" (plato). wat op haar Grieks/Marrokaanse oorsprong kan wijzen
ik dacht eerder aan krisel verbeke
is leerkrachte nederlands en geschiedenis geweesy.

Net de aflevering van vrijdag aan het bekijken.
Ik zie dat MissPoes de "vrijstelling" heeft, maar dat betekent blijkbaar ook dat er geen filmpje van haar is :confused:

Konijn: Ik zag Brahim als 1 van de mogelijkheden, de stem klopt wel, maar dan die tip die naar Conner wijst.
Ik begrijp Karen niet met Vincent Banic, die heeft toch een andere stem.
Als Konijn effectief de Connor is, dan had die toch wel beter zanger geworden dan politieker, want die zingt echt wel goed.
Flame Fatale en Ijskoning: Tine Embrechts en Guga Baul (die -42° in het filmpje, Tine is 42 en Guga sprak 42 stemmetjes in voor een tekenfilm)
Schorpioen: Danira? Of toch Klaasje?
Ridder: Ik hoor daar echt nog altijd Clara Cleymans in, ook al wijzen veel zaken richting Loredana.

Papegaai: Dus toch Mathias Vergels.

Flamme Fatale: aantal tips die verwezen naar El Tattoo del Tigre waar Tinne heeft gezongen en speelden ook in de Marquee op Werchter
IJskoning: min 42: https://www.hln.be/film/guga-baul-spreekt-42-stemmen-in-voor-tekenfilm~a9577bba/
Zoals ik al eens eerder zei in dit topic: als de tips te duidelijk naar iemand verwijzen, dan moet ge geen waarde hechten aan die tip. 😉
Bij Flamme Fatale werd er dan toch heel hard naar die tattoo verwezen, waar de Niels dan nog op zegt "duidelijk een kattenpoot"
als we die logica volgen, zitten we er gewoon allemaal compleet naast.

zoals een beetje bij Edelhert, in dat éne filmke, terwijl iedereen op Helmut Lotti zit, zetten ze dan verwijzingen naar Gent, en partituren van "Funicoli, funicola", overduidelijk naar Helmut hintend, en 't is dan Johny Logan.
Net dezelfde reden waarom ik in Miss Poes geen Leyers zie: bijna elke aflevering tonen ze in haar filmkes een plaat van Soulsister. too obvious.

Bij Flamme Fatale werd er dan toch heel hard naar die tattoo verwezen, waar de Niels dan nog op zegt "duidelijk een kattenpoot"

Het is eerder het taalgebruik waar je niet te veel moet achter zoeken. Vaak worden termen nogal heel hard gebruikt om ze te laten verwijzen naar bepaalde TV-programma's etc. Heck, zelfs in de ondertiteling zetten ze die cursief om ze nog meer te laten opvallen. Maar die tips zijn pure misleiding.
Tips met datums, of die kattenpoot-tattoo (dus blijkbaar van een tijger) zijn toch wel echte tips.

zoals een beetje bij Edelhert, in dat éne filmke, terwijl iedereen op Helmut Lotti zit, zetten ze dan verwijzingen naar Gent, en partituren van "Funicoli, funicola", overduidelijk naar Helmut hintend, en 't is dan Johny Logan.
Net dezelfde reden waarom ik in Miss Poes geen Leyers zie: bijna elke aflevering tonen ze in haar filmkes een plaat van Soulsister. too obvious.

Het is eerder het taalgebruik waar je niet te veel moet achter zoeken. Vaak worden termen nogal heel hard gebruikt om ze te laten verwijzen naar bepaalde TV-programma's etc. Heck, zelfs in de ondertiteling zetten ze die cursief om ze nog meer te laten opvallen. Maar die tips zijn pure misleiding.
Tips met datums, of die kattenpoot-tattoo (dus blijkbaar van een tijger) zijn toch wel echte tips.
Idd, bovendien denk je bij een kattenpoot toch niet direct aan Tine Embrechts he... Ik wist zelfs hiervoor al niet meer dat ze daarin zong. Na het hier te lezen had ik zo iets van: "Ah ja, das juist."

Als er volgende week een trouwfoto hangt van Flamme Fatale en Guga Baul... Dan is het niet Tine Embrechts.

Terug
Bovenaan