100% PlayStation want de kleuren klopten ook’Ik heb die symbolen toch niet gezien. Bedoel je bolletje, driehoekje, vierkant en cirkel? Want dat kan ook gewoon figureren zijn, niet persé met PlayStation te maken.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
100% PlayStation want de kleuren klopten ook’Ik heb die symbolen toch niet gezien. Bedoel je bolletje, driehoekje, vierkant en cirkel? Want dat kan ook gewoon figureren zijn, niet persé met PlayStation te maken.
100% PlayStation want de kleuren klopten ook
Zelfs na de tip van vandaag????????En toch ben ik niet zeker van Konijn/Conner
Leuke gok, maar is echt duidelijk een Limburger. Al kan ik er zelf niet meteen een naam op plakken.Ijskoning is Tomas Van Den Spiegel
Ale jong. Duidelijker kan toch niet meer?En toch ben ik niet zeker van Konijn/Conner
Die mens is 2m14Ijskoning is Tomas Van Den Spiegel
Tis overduidelijk Dries MertensHoe vaak gaat men nog Vincent Banic of Danira zeggen?Was vorig seizoen ook al vaak.
Ik denk dat het zonder de tips ook al overduidelijk is wie het isFlamme Fatale: aantal tips die verwezen naar El Tattoo del Tigre waar Tinne heeft gezongen en speelden ook in de Marquee op Werchter
IJskoning: min 42: https://www.hln.be/film/guga-baul-spreekt-42-stemmen-in-voor-tekenfilm~a9577bba/

Madame heeft dus gelijk over papegaaiMathias Vergels uit 'Thuis' neemt geen blad voor de mond
18 jan. 2020 — “Omdat ik al mijn hele leven vinyl koop”, zegt Mathias. “Het singletje Lola van The Kinks, daar is het allemaal mee begonnen.

Het ergste van al is dat wij al jaren geen thuis meer gekeken hebben. Hoe herkent ge die stem dan?Chapeau aan de madame![]()

Bijkomend:Madame heeft dus gelijk over papegaaiMathias Vergels uit 'Thuis' neemt geen blad voor de mond
18 jan. 2020 — “Omdat ik al mijn hele leven vinyl koop”, zegt Mathias. “Het singletje Lola van The Kinks, daar is het allemaal mee begonnen.

Verliezen van Konijn sloeg al nergens op vond ik en om dan nog eens te verliezen van Flamme vind ik wel wat vreemd.IddEn al die pubers die al weken tegen iedereen zitten te zagen dat het 100% overduidelijk Average Rob is![]()

Mijn madam zei dat ook al sinds aflevering 1. Nooit gevolgd in haar theorie tot die beelden van groen sjaaltjeChapeau aan de madame![]()