The Masked Singer

The Masked Singer

Die datum bij MissPoes...
4 april 2001.

Camille is geboren in juni 2001. Haar grootste hit kwam wel uit begin april vorig jaar.

De ijskoning heeft een lied gekozen waar het publiek en de muziek zijn stem overtreffen, dat is nu ook niet de bedoeling. Dit lied is zoals zijn vorige toch niet mijn ding qua cover.

Verdoeme, daar gaat mijn theorie van Camille :D En toch zie/hoor ik daar echt geen Pommelien in, al zal dat mss tunnelvisie zijn.
Kan gewoon een valse tip zijn hè, anders moet Konijn Adil/Bilal zijn met al die badboytips.

Dit is en blijft gewoon Camille Dhont voor mij. Hoe zij uithaalt is heel herkenbaar.

Kan gewoon een valse tip zijn hè, anders moet Konijn Adil/Bilal zijn met al die badboytips.

Dit is en blijft gewoon Camille Dhont voor mij. Hoe zij uithaalt is heel herkenbaar.

Of Pommelien IS de tip, want dat is de tegenhangster van Camille in Like Me.

Maar ok, het is VTM, niet De Mol :D

Of Pommelien IS de tip, want dat is de tegenhangster van Camille in Like Me.

Maar ok, het is VTM, niet De Mol :D
Dat zou ook kunnen natuurlijk.

Is dit ook niet de eerste keer dat die naam is gevallen?

Edit: het gaat hem niet zijn hè, maar telkens als ik die IJskoning hoor praten in die filmpjes hoor ik precies Jan Peumans :rofl: :rofl:

Dat zou ook kunnen natuurlijk.

Is dit ook niet de eerste keer dat die naam is gevallen?

Pommelien hoorde ik al wel geregeld vallen, denk zowel bij jury als bij kijkers. Maar ik herken haar er gewoon niet in, is gewoon veel zachter type qua uitstraling en stem. En ik heb Camille al echt live volledig live horen zingen en die kan echt wel uithalen.

Die tip dat ze tweede was en dat was zeker niet slecht want het heeft haar carrière gelanceerd is toch een tip die ge niet kunt negeren.
Maarja, 4 april 2001 ook nie... mmmm
Ik blijf toch bij Camille.

Hoe kwam die datum eigenlijk in beeld als tip? Ik heb het filmpje niet gezien.

Pommelien hoorde ik al wel geregeld vallen, denk zowel bij jury als bij kijkers. Maar ik herken haar er gewoon niet in, is gewoon veel zachter type qua uitstraling en stem. En ik heb Camille al echt live volledig live horen zingen en die kan echt wel uithalen.
Ik bedoelde eigenlijk Camille Dhont, dat dat de eerste keer is dat ik die naam hoor vallen bij de jury.

Had het er beter bijgezet voor de duidelijkheid.

Die tip dat ze tweede was en dat was zeker niet slecht want het heeft haar carrière gelanceerd is toch een tip die ge niet kunt negeren.
Maarja, 4 april 2001 ook nie... mmmm
Ik blijf toch bij Camille.

Hoe kwam die datum eigenlijk in beeld als tip? Ik heb het filmpje niet gezien.
Stond op een vliegticket in het filmpje

Had miss poes niet in het begin ooit als tip gezegd dat ze int buitenland al een nr 1 hit had? Bij die 3 tips.

In Nederland stond "nu wij niet meer praten" op 1.

Op't einde Tine ff bellen met hare vent Guga in de backstage :p
zullen we nog wel zien in een van de komende afleveringen zeker, mark my words :p

Terug
Bovenaan