Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Secondje, ik bel even naar Bezos.Ik heb gelezen dat ze de show mogelijks gaan cancelen? Klopt dat?
Aub nee ik ken nu eens geen enkele serie die 24 episodes hadden die een topserie was.Ja ik heb ook het gevoel dat we veel te snel gaan.
8 afleveringen is gewoon te weinig vind ik voor series, ook al zijn ze 60min lang.
Terug naar 24 afleveringen van 40 minuten per seizoen!
www.forbes.com

Een officiële aankondiging zal wss pas na het einde van seizoen 2 komen.A third season has been in the works for months, though it has not been officially greenlighted. After seeing season two’s premiere ratings, sources tell The Hollywood Reporter the company remains committed to the show’s original five-season plan.
Dat is al meer uitleg dan ik zelf verzonnen had...@anders. Het wordt nooit in lange paragrafen uitgeschreven wat ze doen, we moeten het afleiden uit losse zinnen her en der in de boeken om een richting uit te gaan.
In dit geval gaat de serie wel dichter aanleunen bij wat Tolkien voor ogen had:
- de ringen van de Elven zijn er om te "helen en behouden". Dus het kan idd wonden genezen en later de Elvenrijken beschermen en verbergen voor de ogen van Sauron en de Orcs.
- de ringen van de Dwergen versterken hun gevoel voor mijnen en smeden. Hiermee komen ze ook in aanraking met hun hebzucht (dit is latent aanwezig in het volk). In de serie gaan ze er, in zevenmijlslaarzen, springen naar het effect dat een ringdrager bergen goud begint te hoarden.
- de ringen van de Mensen versterken hun gevoel om te domineren en macht te verwerven. Ze gaan ten onder aan conflicten (en hoogmoed).
De ring van Sauron is de "meesterring". Er wordt nooit gezegd wat die juist doet maar men vermoedt dat de ringdragers onder de invloed komen van Sauron (afgaande op de ringspreuken), de meest duidelijke zijn de Nazgul (Ringwraiths of Ringgeesten) die slaaf zijn van de ene ring.
Toen Tolkien zijn manuscripten schreef was fantasy ook in haar kinderschoenen en die summiere beschrijvingen waren duidelijk genoeg om verder in het verhaal te komen zonder zoals in een D&D omnibus van 1000 pagina's subsectie 5 paragraaf D te lezen om de juiste regel en uitzondering van een van de ringen te bekomen.
Dat is nooit uitgelegd, dat moet je er maar bij nemen. Van de boeken weten we dat het sterfelijken onzichtbaar maakt, waarom wordt nooit uitgelegd. Sauron wordt er niet onzichtbaar door. We moeten het doen met een onbevredigend "Het is zo".Maar dan komt daar heel dat onzichtbaarheid gedoe bij, en die visioenen etc. Het maakt het er niet duidelijker op.

En dat is toch echt wat ze bij HBO verkeerd doen bij alles wat ze nu maken.Wel nog steeds heel mooi en de soundtrack is banging.