Philharmoniker
Active member
Voor mij is het tot dusver een mooie 7/10 de eerste 2 afleveringen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zou zeker aan de start van het seizoen voor spoilers pleiten, als het volledig seizoen uit is eventueel zonder?Het Orkgezinnetje was wel een megacringemoment vond ik. Heel onnozel en overbodig. Hadden ze beter geschrapt
Hoe doen we verder met spoilers? Open en bloot of verborgen? Ik neig naar het eerste. Wie hier in komt, moet maar die afleveringen hebben gezien.

Ik was vergeten hoe overacting die Galadriel was.
Kan iemand me vertellen wat in S2E1 in het begin gebeurd? Ik ben niet helemaal mee.
Is dat een flashback naar hoe Sauron zijn huidige gedaante krijgt en Galadriel ontmoet heeft in S1?
Ik was vergeten hoe overacting die Galadriel was.
Kan iemand me vertellen wat in S2E1 in het begin gebeurt? Ik ben niet helemaal mee.
Is dat een flashback naar hoe Sauron zijn huidige gedaante krijgt en Galadriel ontmoet heeft in S1?
Als ge dat niet snapte kunde toch beter den TV afzetten?

Gil Galad krijgt eindelijk de kans om uit te halen en ook de 3e ringbearer Círdan is fantastisch gecast. Ook dat samenspel tussen Celebrimbor en Annatar met de show die hij daar opzet om Celebrimbor van "hun" missie te overtuigen was fantastisch gebracht.
Bear McCreary weet Shore's Leitmotieven voor alle rassen en regios fantastisch verder uit te bouwen en Howard Shore's title theme is nog steeds kippenvel. Die muziek weet je als geen ander naar midden aarde te transporteren.Als ge dat niet snapte kunde toch beter den TV afzetten?
Dat was volgens mij nochtans exact dezelfde scene uit het 1ste seizoen.Aan de manier waarop Halbrand en Galadriel naar elkaar keken was het eerder een weerzien dan een eerste ontmoeting. Dat was nogal verwarrend in beeld gebracht.