The Lord of the Rings: The Rings of Power

The Lord of the Rings: The Rings Of Power

Heb de serie niet gekeken buiten de pilot indertijd.
Is het toch de moeite om deze nu te zien? Hebben ze zich het 2e seizoen herpakt?

Heb de serie niet gekeken buiten de pilot indertijd.
Is het toch de moeite om deze nu te zien? Hebben ze zich het 2e seizoen herpakt?
Ik kwam er ook niet in. Twee afleveringen gezien. Nochtans zie ik af en toe wel graag fantasy zoals GoT en van de films was ik ook fan.

Misschien moet ik het toch een kans geven.

Als je al een aantal afleveringen gekeken hebt dan denk ik gewoon dat het niets voor jou is. Wat ook ok is, meer dan genoeg series in de wereld :p.

Qua lore changes dat maakt mij eigenlijk weinig uit over het algemeen, zolang het werkt in de wereld die ze in de serie neerzetten.
Gandalf/Nandalf stoort me meer omdat de inclusie van een Istari in deze serie zo een mooie kans is om de Blue Wizards wat meer uit te diepen, aangezien deze zelfs in Tolkien's eigen werk weinig meer dan een voetnoot zijn. Het zou dan gewoon lui en saai aanvoelen om weer maar eens Gandalf voor te dragen.

Trailer ziet er wel prachtig uit.

Waren de blue wizards niet naar het oosten gestuurd? Uit die trailer zou ik gokken dat onze vriend naar het oosten trekt.

Het zou alvast een interessantere piste zijn dan gandalf en zou hen ook veel meer vrijheid geven. Van die hun verhaal en heel die regio weten we ook bijzonder weinig dus dat zou serieuse verrassingen kunnen opleveren.

Natuurlijk zal dat Gandalf zijn. Het is niet toevallig dat hij terecht komt bij de Harfoots. De Istari speelden inderdaad geen rol in de tweede era, maar de Harfoots ook niet. Maar Hobbits zijn populair, dus wou Amazon ze erbij. Veruit het saaiste deel van seizoen 1, hopelijk minder van hen in seizoen 2.
Gandalf is populair, dus zal die kerel wel Gandalf zijn.

Halbrand -> Sauron lag er zo dik op dat ik zeker was dat het niet zo zou zijn (ik dacht eerder aan de Witch King), maar toch gingen ze ervoor.

Wijzigingen aan de lore zijn wat mij betreft echt geen heiligschennis, maar de veranderingen moeten dan wel goed zijn. Dat was in seizoen 1 toch niet het geval.

boromir-sean-bean.gif

Must not click. 😅
Binnen kleine 2 weken is het toch al zover.

Opvallend hoe het hoofdpersonage van seizoen 1 amper in het promo materiaal voorkomt voor seizoen 2 😅

Ze hebben dan toch iets geleerd. Ik wacht wat reviews af, dan beslissen of ik het nog eens kans geef.

Terug
Bovenaan