Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het tweede seizoen moet nog uitkomen, 29 augustus is de release.Heb de serie niet gekeken buiten de pilot indertijd.
Is het toch de moeite om deze nu te zien? Hebben ze zich het 2e seizoen herpakt?
Seizoen 1 was ook de moeite. Met plezier naar gekeken.Heb de serie niet gekeken buiten de pilot indertijd.
Is het toch de moeite om deze nu te zien? Hebben ze zich het 2e seizoen herpakt?
Ik kwam er ook niet in. Twee afleveringen gezien. Nochtans zie ik af en toe wel graag fantasy zoals GoT en van de films was ik ook fan.Heb de serie niet gekeken buiten de pilot indertijd.
.Klopt, richting Rhun en Harad als ik het me goed herinner. En dan "verdwenen".Trailer ziet er wel prachtig uit.
Waren de blue wizards niet naar het oosten gestuurd? Uit die trailer zou ik gokken dat onze vriend naar het oosten trekt.
Klopt, richting Rhun en Harad als ik het me goed herinner. En dan "verdwenen".
In de Silmarillion wordt enkel verteld dat ze naar het oosten zijn gezonden en dat hun namen Alatar en Palando zijn.Zuid Oost hé!Harad ligt ten zuidenIn de Silmarillion wordt enkel verteld dat ze naar het oosten zijn gezonden en dat hun namen Alatar en Palando zijn.
Love it. Ik begin er steeds meer en meer naar uit te kijken..Ze gaan duidelijk voor een andere aanpak om de spanning op te drijven:
Slechter dan het 2 de seizoen van house of thé dragon zal het wel niet zijn zekerOpvallend hoe het hoofdpersonage van seizoen 1 amper in het promo materiaal voorkomt voor seizoen 2
Ze hebben dan toch iets geleerd. Ik wacht wat reviews af, dan beslissen of ik het nog eens kans geef.