The Day Before

Shooter PC The Day Before

Allesbehalve onder de indruk van de trailer. UI veel te groot, te lange wachttijden bij interacties, zombies vormen geen bedreiging en staan er maar wat statisch bij. SCUM steekt er naar mijn mening nog altijd met kop en schouders bovenuit de rest.
 
Allesbehalve onder de indruk van de trailer. UI veel te groot, te lange wachttijden bij interacties, zombies vormen geen bedreiging en staan er maar wat statisch bij. SCUM steekt er naar mijn mening nog altijd met kop en schouders bovenuit de rest.

Scum is toch ook alles behalve correct verlopen, veel bla bla maar zeer lang wachten op updates en ook zeer goed in zaken uitstellen.
 
Nog een keer uitgesteld naar 7 December en ze doen nu een early access release.

Maar blijkbaar is dat trademark dispute over de naam precies wel in orde gekomen

 
Ah gaan ze hem toch uitbrengen deze keer? Heb er ook geen goed oog op, zou mooi zijn als het echt iets zou worden maar voorlopig blijf ik hier ver van weg.
 
Bwa release is morgen rond 19h00 onze tijd, tegen 21h00 en een paar twitch streams verder,
zal het wel duidelijk zijn voor mij of ik me erop smijt of niet :biglaugh:
 
Ah gaan ze hem toch uitbrengen deze keer? Heb er ook geen goed oog op, zou mooi zijn als het echt iets zou worden maar voorlopig blijf ik hier ver van weg.
In early access... dus daar kunnen ze zich ook nog even achter schuilen.
Ben benieuwd naar morgen hoe het gaat zijn alleszins. :D
 
Al een uurtje aan het zien via Twitch en ziet er toch meer dan ok uit.
Beetje moderne versie van Dayz qua mechanics en gameplay.

Steam reviews zijn in het rood aan het gaan maar vooral omdat er veel te weinig servers zijn.

Staat me wel aan, nog effe dagje afwachten voor de zekerheid :biglaugh:
 
Hier ook aan het kijken. Wel beetje laggy. Maar zal aan release liggen denk ik. Gun sounds zit wel goed naar mijn mening. Zouden de gunfire sounds fake zijn op de achtergrond ?
 
Zouden de gunfire sounds fake zijn op de achtergrond ?
Ja inderdaad, en een beetje to much.
Edit: die andere spelers waren dus enkel in de beginzone, waren toch npc zombies.
Weird dan zijn al die gunshots idd fake op de achtergrond :S

En die alarm systemen zijn ook best wel irritant, zo luid en schel :)
 
Laatst bewerkt:
Ben de stream van DrDisrespect aan het bekijken.
  • Keybindings mogen beter uitgewerkt worden.
  • De waarde van items veranderd soms als je het in en uit je rugzak haalt.
  • De loot kan niet geroteerd worden in de rugzak.
  • Het is moeilijk om te zien wat er wel of niet geloot kan worden.
  • Het inladen van de items in een doorzochte storage heeft vertraging.
  • Die kleine map op de tablet vind ik zeer irritant, geef gewoon de map op een volledig scherm. Je kan precies ook geen waypoints zetten.
  • De animaties van de zombies zijn hard op rails, ze geven dus geen kick als je op hun schiet, enkel wat bloed effecten.
  • Kledingstukken zijn enkel cosmetish zo te zien, 'builds' maken via kledij zit er precies niet in.
  • De spelwereld voelt voor mij op een of andere manier te kaal/abstract aan.
Zouden de gunfire sounds fake zijn op de achtergrond ?
Lijkt mij van wel, bizzare keuze in een PvP wereld. Je weet gewoon niet of er een echte speler achter de hoek bezig is of niet, gezien er geen NPC vijanden rondlopen zoals in The Division.

Op dit moment kan het mij niet bekoren eerlijk gezegd, er is veel potentieel maar nog evenveel werk aan de winkel. The Division games zijn toch stukken beter in vergelijking met deze. €30 voor Division 2 Standard of €60 voor Division 2 Warlords of NYC edition (beiden zonder korting, momenteel staan ze nog goedkoper) of €40 voor dit spel? De keuze is snel gemaakt.
 
Voor mij gaat het een hard pass worden. Ik zie veel elementen waar de mosterd bij Day-Z en Escape From Tarkov zijn gehaald, maar de uitwerking is echt barslecht. Aanvullend op wat @Zane zegt is de wereld ook gewoon dood. Er is precies geen tijd/energie gestoken in details.

Misschien na een hele hoop patches dat deze wat beter is, maar nu: nope.
 
Terug
Bovenaan