The Day Before

Shooter PC The Day Before

Goldrusher

Crew Member
Platinum Trophy
theday.png


release: cancelled
genre: MMO, survival
dev: Fntastic

The Division meets The Last of Us.

The Day Before is an open-world MMO survival game set in a post-pandemic America. You wake up alone in a world that you don't recognise, and will need to hunt for resources and answers as you explore. However, you'll need to compete with other survivors for food and weapons, all while avoiding the flesh-hungry infected that roam the streets.

 
Laatst bewerkt:
Wat zijn jullie gedachten van deze titel?



Plots verschijnen er possible scam video's...

Mix van the Division , last of us...open world..
 
Aan de thread mover.. bedankt...


Wel hoop toch dat het alles gaat waar maken...
Ben zelf gezien de age en kids etc zeer selectieve gamer geworden. Dan is zulk game wel welgekomen..

Vandaar dat ik zoiets had van...zou het toch Kaka zijn gezien die video's van scam etc..
 
Vandaag zag ik van deze een artikel op de front page. Dacht hmm, lijkt me een leuke game, ik had er nog niet van gehoord. Dan toch nog een 2023-release waar ik zou kunnen naar uitkijken? Na diep graven dit topic dan gevonden met zeer weinig, eigenlijk geen, aandacht.
Behalve het vermoeden dat dit wel eens een scam zou kunnen worden.
Daar wat over opgezocht enja, er wordt nogal wat over vertelt.
Iemand die hier nog wat meer over weet?
Een mix tussen days gone/the division lijkt me wel wijs.

 
Vandaag zag ik van deze een artikel op de front page. Dacht hmm, lijkt me een leuke game, ik had er nog niet van gehoord. Dan toch nog een 2023-release waar ik zou kunnen naar uitkijken? Na diep graven dit topic dan gevonden met zeer weinig, eigenlijk geen, aandacht.
Behalve het vermoeden dat dit wel eens een scam zou kunnen worden.
Daar wat over opgezocht enja, er wordt nogal wat over vertelt.
Iemand die hier nog wat meer over weet?
Een mix tussen days gone/the division lijkt me wel wijs.

Vooral een zure mens precies, weinig feiten, veel haat.
 
Moet nu ook wel eerlijk zeggen dat dit serieus fishy is. Denk wel dat de game bestaat, maar in welke staat? En hoeveel is er effectief van wat men beloofd heeft...
 
Dit is hun officiële gameplay trailer, vandaag gereleased.
Komt niet goed met dit spel. Ziet er al een pak minder uit dan een jaar geleden. Tegen dat dit uitkomt, is last of us online ook uit wss. Dat gaat dit spel weg blazen...
 
Dit is hun officiële gameplay trailer, vandaag gereleased.
Komt niet goed met dit spel. Ziet er al een pak minder uit dan een jaar geleden. Tegen dat dit uitkomt, is last of us online ook uit wss. Dat gaat dit spel weg blazen...
Zijn er zombies of tegenstanders eugenlijk?
 
Het enige wat hen geen goede reclame oplevert voor mij met vorige en deze trailer te releasen is de lege wereld. Maar ik zie nog steeds mogelijkheden.
Grafisch is het ok en heb ik er geen probleem mee. Elke ontwikkelaar heeft zijn eigen grafische visie. Niet elke game moet er uber-realistisch uitzien. Al hadden ze voor een cartoon-like stijl gekozen. Maar gameplay gewijs etc moet het wel snor zitten.
Nu goed, ze doen maar. Schrik voor een miskoop heb ik niet. Op release een game kopen doe ik al lang niet meer.
 
Terug
Bovenaan