The Day Before

Shooter PC The Day Before

Idd. Ik had wel zin in een open wereld zombie game.
Ach ja, dan maar wachten op, en hopen dat het iets fatsoenlijks wordt, State of decay 3
Check 'once human' closed beta. ;)

Open world multiplayer (pve met pvp zones) sci-fi survival met zombies. :)


Momenteel zitten de servers wel overvol (enkel us servers momenteel)
Ze hadden maximum 20k spelers verwacht en ze hebben moeten upgraden naar 50k spelers.
Maar beta is nog 5 weken dus tijd genoeg om eens te checken.

Deze devs pakken het wel goed aan, ziet er ook niet slecht uit en draait zelfs op mijn 1070ti kaartje nog meer dan vlot.
 
Laatst bewerkt:
22 januari gaat de stekker uit de servers, en alle spelers krijgen hun geld terug.

As previously communicated, Mytona, as the investor, has been working in collaboration with Steam to facilitate refunds for all game purchases. For any players tyhat have not already had their purchase refunded, Steam will now proactively refund all remaining players.

 
Dikke investor scam geweest.
Echt wel zot hoeveel ze toch verkocht hebben ondanks alle red flags. Goed dat de consument niet echt gekloot is dankzij de refunds maar wel benieuwd of de investeerders hier iets gaan kunnen doen?
Op zich hebben ze een spel afgeleverd ( ook al is het een asset flip) dus daar kunnen ze mss geen aanklacht over maken.
 
Het zou me niet verbazen moest het legal team van investeerders hier gezegd hebben om de refunds te doen.
 
Dikke investor scam geweest.
Echt wel zot hoeveel ze toch verkocht hebben ondanks alle red flags. Goed dat de consument niet echt gekloot is dankzij de refunds maar wel benieuwd of de investeerders hier iets gaan kunnen doen?
Op zich hebben ze een spel afgeleverd ( ook al is het een asset flip) dus daar kunnen ze mss geen aanklacht over maken.
Dit vind ik toch altijd zot hoe achterlijk sommige gamers zijn dit zag je toch van in het begin dat het dikke scam ging zijn.

Zelfde met die mmo atlas ook zo veel spelers wanneer het echt dikke brol was op de game-play.
 
Terug
Bovenaan