The Book of Boba Fett

Disney+ The Book of Boba Fett

bwah, ik zag nog wel dat het CGI was, maar moet zeggen dat het beste is wat ik ooit heb gezien.
Timothy Olyphant was een leuk weerzien.
wel benieuwd hoe het nu verder gaat.
 
Luke en Ahsoka in één aflevering! Zalig! Die CGI/deepfake van Luke was echt goed, zeker die eerste shots.
De flashback naar order 66 in de Jedi Temple en en dan Nog Cad Bane. Zo veel herinneringen aan de prequels en the clone was.
 
Ik dacht eerst dat ze nog versterking gingen zoeken bij andere bounty hunters, zoals Bossk en Embo😁
 
Net zoals the mandolorian echt niet mijn ding. Deze laatste aflevering heeft dit enkel bevestigd. Elk z'n meug maar ik zie echt niet in wat jullie er zo goed aan vinden.
 
Damn son, wat een aflevering! Ik zie wel welke richting het uitgaat uiteindelijk maar snap nog steeds niet waarom plots alles zo anders is. 4 afleveringen met Boba Fett en nu plots word alles omgegooid. Heeft nog maar weinig met Boba Fett zelf te maken. Precies alsof ze er soms zelf niet in het verhaal van Fett geloven.
 
Daar sluit ik me inderdaad ook wel bij aan, op zich vind ik het een vermakelijke serie met wat positieve en negatieve kanten, maar de laatste afleveringen hebben toch niks meer te maken met Boba Fett zelf? Hoe leuk ik het dan ook vind om Skywalker te zien...
 
Daar sluit ik me inderdaad ook wel bij aan, op zich vind ik het een vermakelijke serie met wat positieve en negatieve kanten, maar de laatste afleveringen hebben toch niks meer te maken met Boba Fett zelf? Hoe leuk ik het dan ook vind om Skywalker te zien...

Mando zal in zijnen book staan e ;)
 
Ivm de keuze:
why not both? Grogu als mando jedi met darksaber, rijdend op een mythosaur! <3
Keuze lijkt me wel obvious, kiest voor Mando. Nu zijn Jedi skills terug stilaan naar boven komen, gaat ie in de toekomst de Darksaber hanteren om Mandalore te regeren samen met Din
 
Ik weet het tbh allemaal niet goed. Had mss liever 2 episodes van Boba in Mando gezien ipv een serie over Boba die niet goed is en daar dan 2 episodes in over Mando waardoor de rest nog slechter overkomt. Slaan met deze serie IMO de bal echt heel hard mis, zelf met die 2 goeie afleveringen.
 
Leuk tijdverdrijf als je goed thuis bent in de star wars saga en de verhaallijn wat kan plaatsen, maar dat is het dan ook. Geen serie die ik langer dan 2 weken ga onthouden, en bijlange niet zo wauw als de films. The mandalorian was beter.

Snap echt niet wat jullie er zo speciaal aan vinden. 😂
 
Leuke seizoensfinale maar het blijft, voor mij toch, onder het niveau van de Mandalorian. Ben is benieuwd of hier nog een 2de seizoen van komt. Hopelijk is Obi-Wan van wat beter niveau (Jeuj nog meer Tatooine!!!)
 
Ik denk niet dat er een tweede seizoen komt, die 2 Mandalorian afleveringen gaven al aan dat ze zelfs niet 1 seizoen gevuld kregen. Het geld wordt beter besteed aan extra Mandalorian met een Boba focused episode.
 
spoiler without context:

Tapped_Out_The_Homer.png
 
Ik vond deze laatste aflevering anders wel aangenaam en goed. De serie in general is zeker minder dan Mandalorian.
Maar ik vond de Mandalorian dan ook weer wat overrrated, zeer goed, maar ook niet mindblowing goed. Mischien daarom dat ik beide series wat dichter tegen elkaar plaats dan anderen doen.
 
Tis te hopen dat
cad
niet echt dood is, sterk personage dat bij het grote publiek kan doordringen nu.,voor wie clone wars animatie niet gezien heeft.
🤷‍♂️
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan