The Book of Boba Fett

Disney+ The Book of Boba Fett

Gebeurtenissen kunnen een mens serieus veranderen he. Ik vind de serie beter en beter worden. Maar moet idd eerlijk zeggen dat de laatste aflevering de beste is terwijl het gewoon een mandalorian aflevering is. Ik vond the mandalorian als serie echt zalig. Velen hebben problemen met het feit dat het verhaal niet op schiet. Maar met the mandalorian had ik nooit dat probleem. Het paste er wel bij. En nu met die 5de aflevering, merk ik wel duidelijk dat ik meer mandalorian wil 😅. Mijn zoontje vindt het allemaal top. Echt plezant om met hem die series te kijken, en hij is nog maar 6. Maar kan eigenlijk goed volgen. Hij kijkt wel kei hard uit naar de Obi wan Kenobi serie! Ook wel heel benieuwd naar!
 
De timing van de Obi Wan Kenobi serie is idd onduidelijk, ik zag speculaties van april tot najaar 2022 maar het is geen publieke info dus iedereen gokt maar wat. Volgens de maker is er wel een trailer die aankomt, maar ook hier weer, geen idee wanneer dus kan een uitspraak zijn en trailer die pas in de zomer valt:
 
Die vlucht met die naboo fighter vond ik geweldig. Al die herkenbare spots ui de podrace. 't Was precies Ep1 met betere CGI.
 
Ik vind het maar zwak(verhaal/uitwerking/actiescenes). Was ook al geen fan van the mandolorian dusja. Ik geeft het nog 1 aflevering vooraleer ik afhaak.
 
Het enige waar deze aflevering voor heeft gezorgd is dat ik minder Boba Fett en meer Mandalorian wil.

De openingsscène alleen was al beter dan de voorbije 4 afleveringen.
 
Het enige waar deze aflevering voor heeft gezorgd is dat ik minder Boba Fett en meer Mandalorian wil.

De openingsscène alleen was al beter dan de voorbije 4 afleveringen.
Het contrast is gewoon groot. De grote, sterke bountyhunter vecht alsof hij 80 jaar is, en de Mandalorian is gewoon veel soepeler en dynamischer.
 
Over de visuals in deze laatste episode:
Luke Skywalker vond ik er beter uitzien dan op het einde van Mandalorian S2. Ik denk dat die deepfake YouTuber daar een hand in had, goed gedaan van Disney om hem in te huren.
Ik vraag me af wat de Boba angle was, ze zijn hem idd wat vergeten. Een half seizoen Mandalorian vind ik niet slecht maar Book of Boba Fett is een gemiste kans.
 
Zijn het weer 8 afleveringen zoals The Mandalorian? Want dan moeten ze toch stilaan tot een culminatie van de verschillende opgebouwde verhalen komen, niet? :D
 
Zijn het weer 8 afleveringen zoals The Mandalorian? Want dan moeten ze toch stilaan tot een culminatie van de verschillende opgebouwde verhalen komen, niet? :D
Ik denk 7, dus volgende week de laatste.

Wat een aflevering weer, net wanneer je denkt dat het niet beter kan na vorige week. Grogu en Luke, en Ahsoka die natuurlijk de padawan van Luke's vader was. De legendarische bounty hunter Cad Bane. En op het einde de hartverscheurende keuze voor Grogu. Wel spijtig dat Luke hem die keuze oplegt. Het hele "let go of your attachments"-ding heeft de vorige keer al geleid tot de val van de Jedi Order, dat zouden ze nu toch wel eens moeten leren...
 
Ik denk 7, dus volgende week de laatste.

Wat een aflevering weer, net wanneer je denkt dat het niet beter kan na vorige week. Grogu en Luke, en Ahsoka die natuurlijk de padawan van Luke's vader was. De legendarische bounty hunter Cad Bane. En op het einde de hartverscheurende keuze voor Grogu. Wel spijtig dat Luke hem die keuze oplegt. Het hele "let go of your attachments"-ding heeft de vorige keer al geleid tot de val van de Jedi Order, dat zouden ze nu toch wel eens moeten leren...
so what if...
stel dat Grogu gewoon Sith wordt, om de reden die ge nu beschrijft?
in de sequels zit Luke in afzondering omdat zijn Jedi school gefaald is: Kylo Ren is naar de Dark Side gegaan.
Grogu is nu zijn eerste student, what if het bij hém ook mislukt is?
 
Technische vraag:
Ik zie overeenkomsten met Shamooks werk: hier op Youtube amper 3 dagen na uitzenden.
Dus ik denk dat hij het allemaal relatief snel kon aanpassen met het hele Star Wars archief tot zijn beschikking en het model van de echte Mark Hamill erbij.
Dit artikel is wat kritischer en somt enkele technieken op zoals veel springen of far shots om de CGI minder te moeten gebruiken.
 
Terug
Bovenaan