Beeldende Kunst Tanuki_ Portfolio: 3D game environments en renders

Tot nu toe alles zelf gemaakt. Ik ben nog niet zo lang bezig dus vond het belangrijk om de basis goed vast te hebben voor ik andere workflows probeerde. Nu ben ik wel bezig met een grote scène waar ik 3rd party assets voor ga gebruiken, en photogrammetry.
Bedankt voor de gedetailleerde uitleg.

Alles is on point, niet alleen de textures ;)
 
Nice! Geeft echt wel die soft feel van het materiaal.
Is zo een complexe shader als dit ook bruikbaar in games? Lijkt me, zeker als je meerdere actieve shaders hebt, wel redelijk intensief?
 
Nice! Geeft echt wel die soft feel van het materiaal.
Is zo een complexe shader als dit ook bruikbaar in games? Lijkt me, zeker als je meerdere actieve shaders hebt, wel redelijk intensief?
Thanks! M'n sculpt was wat scherp dus heb de softness wat gefaked door de normals te blurren in Painter. Ben ook wel content met het resultaat :)

De node setup die ik hier toon is van Substance Designer, resultaat daarvan wordt geëxporteerd naar gewone texture maps. Met veel heavy shaders moet je idd oppassen maar die die ik maak zijn voorlopig echt nog basic. Staat op m'n ellenlange To Learn lijstje :p
 
Hier ben ik nog eens met een nieuw werkje!
Dit was een group-challenge op een game-art gerelateerde discord server. Verschillende groepen telkens gevormd uit 4 samengesmeten artiesten die werkten naar een thema "Market of Wonders." Ondanks verschillende problemen zoals een van de teamleden die zeer moeilijk bereikbaar was, ik die twee weken out was door een test en een ander teamlid die een week ziek was toch een fijn beeldje in elkaar kunnen steken. Zeker als je denkt dat er best een groot tijdsverschil was tussen ons, we in het begin zeer veel moeite hadden met het vastleggen van een concept, er issues waren met source control (software om samen in hetzelfde project te kunnen werken), we maar vier weken de tijd hadden tussen onze dayjobs door etc, ben ik toch tevreden met het resultaat.
Ik was voornamelijk verantwoordelijk voor de vorm en inrichting van het winkeltje en de gevel, een paar stukken decoratie zoals de slingers, de compositie, detail-shots en de belichting.

LKJ5bgK.jpg


hJPefIu.jpg
Pj0K1xI.jpg


UR8VHe5.jpg
6i2EcZ9.jpg

En om in thema te blijven: fijne feesten iedereen!
 
Hier ben ik nog eens met een nieuw werkje!
Dit was een group-challenge op een game-art gerelateerde discord server. Verschillende groepen telkens gevormd uit 4 samengesmeten artiesten die werkten naar een thema "Market of Wonders." Ondanks verschillende problemen zoals een van de teamleden die zeer moeilijk bereikbaar was, ik die twee weken out was door een test en een ander teamlid die een week ziek was toch een fijn beeldje in elkaar kunnen steken. Zeker als je denkt dat er best een groot tijdsverschil was tussen ons, we in het begin zeer veel moeite hadden met het vastleggen van een concept, er issues waren met source control (software om samen in hetzelfde project te kunnen werken), we maar vier weken de tijd hadden tussen onze dayjobs door etc, ben ik toch tevreden met het resultaat.
Ik was voornamelijk verantwoordelijk voor de vorm en inrichting van het winkeltje en de gevel, een paar stukken decoratie zoals de slingers, de compositie, detail-shots en de belichting.

LKJ5bgK.jpg


hJPefIu.jpg
Pj0K1xI.jpg


UR8VHe5.jpg
6i2EcZ9.jpg

En om in thema te blijven: fijne feesten iedereen!
Echt prachtig!
 
Terug
Bovenaan