Maar je zegt dat je dagelijks 20km rijdt en jaarlijks 1400km. Dan heb je toch gigantisch veel range over?Die iX is een knappe wagen, maar met 400km bereik kom ik er niet. Het laden onderweg lijkt mij ook niet haalbaar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Maar je zegt dat je dagelijks 20km rijdt en jaarlijks 1400km. Dan heb je toch gigantisch veel range over?Die iX is een knappe wagen, maar met 400km bereik kom ik er niet. Het laden onderweg lijkt mij ook niet haalbaar.
Excuseer ik was niet duidelijk. Ik rijd dagelijks 20k. Twee keer op het jaar rij ik naar het buitenland voor een trip van telkens 1400k aan één stuk.Maar je zegt dat je dagelijks 20km rijdt en jaarlijks 1400km. Dan heb je toch gigantisch veel range over?
Dan zit er niks anders op dan een 1.6 diesel te nemen. Anders ga je nooit 1400km zonder stoppen kunnen rijden.Excuseer ik was niet duidelijk. Ik rijd dagelijks 20k. Twee keer op het jaar rij ik naar het buitenland voor een trip van telkens 1400k aan één stuk.
Straf.Excuseer ik was niet duidelijk. Ik rijd dagelijks 20k. Twee keer op het jaar rij ik naar het buitenland voor een trip van telkens 1400k aan één stuk.
Straf paard dat 5000 km lang een kar kan trekken zonder te stoppen.Ik zou paard en kar pakken, kan je zeker wel 5000 km mee zonder te stoppen. Oja het tanken is dan enkel een beetje hooi en water aan uw paard geven.
Bijkomend voordeel: weinig CO2 uitstoot.
Excuseer ik was niet duidelijk. Ik rijd dagelijks 20k. Twee keer op het jaar rij ik naar het buitenland voor een trip van telkens 1400k aan één stuk.
Maar als ik iet of wat milieuvriendelijk en fiscaal interessant wens te gaan (en dan is diesel geen optie), dan zit er niets anders op dat een hybride niet-plug-in, en dit in type BMW X5 bijvoorbeeld. Bestaat dat in BMW X5 of AUDI Q5? Ik vind die websites zo slecht opgesteld!Dan zou ik zeker geen plugin hybride pakken, afhankelijk van het model zal je minstens ieder 2 dagen moeten opladen.
Tijdens je vakantie trip zal je vermoedelijk tot wel 3x moeten tanken! (per trip)
Beter een simpele diesel zoals hierboven ook al aangegeven werd.
Je hebt gewoon exact het profiel voor een EV, ge moet u er gewoon over zetten dat je op reis om de 400km gaat moeten stoppen.Maar als ik iet of wat milieuvriendelijk en fiscaal interessant wens te gaan (en dan is diesel geen optie), dan zit er niets anders op dat een hybride niet-plug-in, en dit in type BMW X5 bijvoorbeeld. Bestaat dat in BMW X5 of AUDI Q5? Ik vind die websites zo slecht opgesteld!
Concreet als je dus ver moet rijden, dan kan dat wel met de plug-in hybride, maar dan is de tankinhoud zo laag dat je toch wel regelmatig zal moeten tanken? Sorry makkers, ik ben een totale leek.
Een lijst van BMW en AUDI terugvinden van de non-plug-in's SUV is niet te vinden blijkbaar ...
Hij is zelfstandige dus geld zou een issue moeten zijn. Geld uitgeven aan een Range of X5 is geld dat voor niks anders kan dienen. Vanuit beheersstandpunt zou hij dus beter kijken naar wat voor kar zijn zaak nodig heeft.Excuseer ik was niet duidelijk. Ik rijd dagelijks 20k. Twee keer op het jaar rij ik naar het buitenland voor een trip van telkens 1400k aan één stuk.
Dan is een EV toch echt wel ideaal voor u hoor. Zeker als zelfstandige. Audi E-tron, VW ID-4 of ID-5,...Excuseer ik was niet duidelijk. Ik rijd dagelijks 20k. Twee keer op het jaar rij ik naar het buitenland voor een trip van telkens 1400k aan één stuk.