Waar bestellen jullie je strips ?
Op bol staan er een paar negatieve commentaren ivm beschadiging bij levering .... is depoort een goeie keuze ?
Bij Archonia. Ik bestel daar vooral mijn US comics, maar ze hebben ook "gewone" strips. Al tientallen zendingen gehad zonder enige beschadiging.
 
Waar bestellen jullie je strips ?
Op bol staan er een paar negatieve commentaren ivm beschadiging bij levering .... is depoort een goeie keuze ?
Voor Kerst een bestelling bij de poort gedaan, kan geen enkele commentaar geven op de staat ervan.

Alleen iets duurder dan als je het fysiek daar gaat halen (omdat je met klantenkaart fysiek 10% tegoed krijgt, wat bij mij wel al veel opgebruikt is geweest :)).
 
ook gezien.
Ik had de link niet gelegd met de metabaronnen. Ik dacht gewoon dat het naamgenoten waren.

Trouwens niemand fan van largo winch?
Eerste strip is in 1990 uitgekomen en jaarlijks komt er wel een strip van uit.
Jongeman wordt baas van zakenimperium van 10 miljard dollar... Als je dat leest in 2021 en beseft dat apple 2000 miljard waard is....
Inflation has not been nice...
Largo Winch is een heel fijne serie. Daar werd enkele dagen geleden trouwens een super coole prequel reeks van drie albums van gelanceerd, genaamd Het Fortuin van de Winczlavs. Zeker een aanrader indien je Largo Winch graag leest. Het vertelt het verhaal van hoe het Winch-rijk werd opgebouwd dat Largo dan later zal erven.
 
Laatst bewerkt:
Waar bestellen jullie je strips ?
Op bol staan er een paar negatieve commentaren ivm beschadiging bij levering .... is depoort een goeie keuze ?
Zelf ophalen bij De Stripkever in Mechelen of Alex Stripwinkel in Berchem.
Als je zeer kleine oplages en obscuur materiaal zoekt is Mekanik Strip in Antwerpen iets voor jouw.
 
Zelf ophalen bij De Stripkever in Mechelen of Alex Stripwinkel in Berchem.
Als je zeer kleine oplages en obscuur materiaal zoekt is Mekanik Strip in Antwerpen iets voor jouw.
Eh is een beetje ver voor mij, ben van Oostende.
Anyway, vandaag Goud van de Zwendelaar ontvangen van stripweb, ben benieuwd.
 
ook gezien.
Ik had de link niet gelegd met de metabaronnen. Ik dacht gewoon dat het naamgenoten waren.

Trouwens niemand fan van largo winch?
Eerste strip is in 1990 uitgekomen en jaarlijks komt er wel een strip van uit.
Jongeman wordt baas van zakenimperium van 10 miljard dollar... Als je dat leest in 2021 en beseft dat apple 2000 miljard waard is....
Inflation has not been nice...
Ja, zeker en vast.
Leuke reeks!
Heb ik destijds tezamen met XIII leren kennen als voor mij de eerste reeksen voor een volwassener publiek dan jommeke/Suske en Wiske/Kiekeboe.

Verder kan ik zeker Alfa, Alleen, Barracuda, Blacksad, Guust Flater, Klaagzang van de verloren gewesten, de kleine Robbe, Lady S, Niklos Koda, de Schorpioen, Shi, Tango, Murena, Sisco aanbevelen.

Helaas zitten nog enkele honderden albums zoals Beestenburcht op de “te lezen” stapel. :)

Verder ben ik ook fan van het werk van Thomas Du Caju.
Die maakt mooie dedi’s in z’n albums:
 
Laatst bewerkt:
Eigen bevindingen:

De Poort: heb er al duurdere strips/heruitgaves gekocht (prijs is toch overal dezelfde) en deze kwamen netjes ingepakt in bubblewrap aan.
Archonia: US comics bestel ik daar, worden standaard in board en plastic bag geleverd. Volledige bestelling ook in bubblewrap.
Bol: niks wordt daar in bubblewrap geleverd. Een Integraal van Piet Pienter 7x opnieuw mogen bestellen, geen enkele kwam onbeschadigd aan. Veelal zitten er cuttermes sneden in de cover en deuken door transport. Geen aanrader dus als je ze ergens anders kan bestellen.
 
Bol: niks wordt daar in bubblewrap geleverd. Een Integraal van Piet Pienter 7x opnieuw mogen bestellen, geen enkele kwam onbeschadigd aan. Veelal zitten er cuttermes sneden in de cover en deuken door transport. Geen aanrader dus als je ze ergens anders kan bestellen.
En word je dan vergoed bij beschadiging ?
Ik heb het geriskeerd om een paar strips te bestellen maar blijkbaar zijn die beschadigingen dus geen uitzondering :(
 
Bol.com is idd niet ideaal. Heb van de integrale Piet Pienter & Bert Bibber geluk gehad. Heb er twee met Bol.com besteld en zaten gewoon los in de doos maar was gelukkig niks aan. Normaal ga ik ze wel in Standaard Boekhandel halen onder middagpauze als ik naar kantoor moet.
 
En word je dan vergoed bij beschadiging ?
Ik heb het geriskeerd om een paar strips te bestellen maar blijkbaar zijn die beschadigingen dus geen uitzondering :(
Ik wil persoonlijk niks met beschadiging, ook al zou ik mss vergoeding krijgen (maar wat krijg je dan, mss 5 euro waardebon?). Ze stellen vooral voor om het gewoon retour te sturen.
 
Idd negen. Wist het even niet meer uit het hoofd 🙂
Ben er dus toch in geslaagd om ze alle 9 met een keer uit te lenen. :unsure::cool:
Ben benieuwd! Illustraties staan mij alvast aan.

Beestenburcht was misschien een dag terug, maar is al opnieuw uitgeleend. :') Dat verhaal moet toch wel serieus de moeite waard zijn. Ach ja, misschien volgende keer meer geluk.
 
Strips zijn heelhuids aangekomen, maar inderdaad geen bubblewrap wat toch wel een must is bij boeken met 'softcover'.
 
Terug
Bovenaan