Toch leuke extraatjes die erbij gebundeld worden, een hele hoop kortverhaaltjes van de afgelopen decennia die anders niet te lezen zijn.
 

Toch leuke extraatjes die erbij gebundeld worden, een hele hoop kortverhaaltjes van de afgelopen decennia die anders niet te lezen zijn.
Ach ja, ik ben overstag gegaan.

Urbanus boeken waren destijds niet mijn ding. Al had ik dan liever Michel Vaillant, Buck Danny, Robert en Bertrand, Jerom, Nero en Rode Ridder gehad...
 
Ik betwijfel of ze dat voor Robert & Bertrand gaan doen. Die is SU momenteel aan het uitgeven met die integrale delen.

Ja die zag ik hier recent voorbij komen, maar dat was me toch een serieuze kostelijke grap. 15 integralen aan 35 euro per stuk, dan gaan we al snel over de 500 euro.
Van Suske en Wiske hadden ze toch ook reeds integralen voor ze die reeks uitgaven?

Achja, SU doet gemiddeld 1 of 2 projecten per jaar. Ik kan gerust nog 5 jaar wachten eer ze R&B in zo'n jasje steken. Volgens mij de enige reeks waarvoor ik ook extra geld zou neertellen om de luxereeks of wat dan ook te verkrijgen.
Benieuwd welke er na Kiekeboe komt.
 
1400 en nog 5 dagen te gaan. Dat is nog elke dag 20 stuks. Dat wordt spannend.
 
1400 en nog 5 dagen te gaan. Dat is nog elke dag 20 stuks. Dat wordt spannend.

Goh, het gaat de laatste dagen toch heel vlot. 4 dagen geleden zaten we nog maar aan 1254 bestellingen en 83%, nu 1400 en 93%. Ik heb er wel een goed oog in. Zeker om dat je er eigenlijk maar 85-90 meer moet halen, want SU had al in een comment laten weten dat als er een paar tekort komen, ze van hun kant er enkele zullen "bestellen".
 
Ik blijf ook hopen op Robert en Bertrand.
Standaard Uitgeverij Projecteigenaar zei:
Er zijn hier al heel veel - en doorgaans correcte - antwoorden gegeven, waarvoor dank. Om geen misverstanden te laten bestaan zetten we alles nog eens op een rij:
- Rode Ridder: willen we graag, maar inderdaad moeilijk omwille van de integrales - we bekijken de opties om de nooit ingekleurde delen in kleur uit te brengen
- Buck Danny: neen (integrales beschikbaar)
- Michel Vaillant: mislukt twee jaar geleden - niet voor direct
- Jerom: grote kans
- Robert en Bertrand: integrales
- Nero: Neen
Standaard Uitgeverij Projecteigenaar zei:
Nero: daarop hebben we de rechten niet meer, vorig jaar ernstig onderzocht maar beslist om dit niet te doen.

Geen robert en bertrand waarschijnlijk :(.
 
Geen robert en bertrand waarschijnlijk :(.

Klopt, ik ben een van de mensen in diezelfde discussiedraad :D
Afgaande op de antwoorden, ligt Jerom dus in de bovenste schuif. Wat ik zeker geen teleurstelling vind, altijd al meer van willen lezen.

Het slechte nieuws (gelet op de opmerking van Buck Danny) is blijkbaar dat als een reeks integrales heeft, dat de reeks niet via Ulule aangeboden zal worden. Dus nooit geen Robert & Bertrand :(
Rode Ridder betwijfel ik ook gezien er zoveel zwart-witte strips zijn, de kost om die extra te laten inkleuren zal wrs te hoog liggen.
 
Wow, ze zitten al aan 1.700 bestellingen.
En een paar dagen geleden was er nog twijfel of ze de 1.500 gingen halen :oink:
 
Is dat niet meestal zo op het einde met crowdfunding die al vrij succesvol is?
Alleszins proficiat voor wie ervan houdt en het besteld heeft, wordt een leuk moment bij ontvangst :)
 
Terug
Bovenaan