Mijn vriendin had nog niets gezien, dus samen herbegonnen vanaf S01. Stoort me niet want was al redelijk wat details vergeten. Ze zit nu al met het deken voor haar ogen, dat belooft blijkbaar voor S04 :D.
 
Straks aflevering 7 kijken. Benieuwd. Dan weer wachten 😢. Oh well, dan kijken we voorlopig naar the boys he 😄.
 
2 afleveringen gezien. Goed begin alleszins wel.

Vraag me wel af of het 'horrorgedeelte' nog gruwelijker/extremer wordt? Ik heb dat hier ergens gelezen dacht ik, maar tot nog toe vind ik het maar zo zo.

Enfin, ik heb al zoveel horrors gezien dat het al rap vrij gewoontjes aanvoelt voor mij. :laugh:
 
bijna twee keer in slaap gevallen, maar over het algemeen was het wel spectaculair.
ze durven u soms wel eens omver laten vallen met de visual en audio effects.
mocht ook een beetje korter gewoon.
 
E07 was wel top! Had wel zoiets verwacht na t doorlezen van ep topics op stranger things reddit.

4 weken wachten nu :(
 
Vraagje na het beëindigen vh seizoen (geen spoiler)
Hoe kan het dat men in ‘86 al toegang tot het internet heeft? Zeker als ik lees dat internet voor het gewone volk pas in ‘90 beschikbaar werd
 
De code die je op het scherm zag is een programmeertaal die toentertijd ook niet bestond, dus denk er maar niet te hard over na.

Besides, dit is een show waar een parallele wereld bestaat met monsters en supernatural stuff, dus flippen over iets dat historiek incorrect is... :p
 
Vraagje na het beëindigen vh seizoen (geen spoiler)
Hoe kan het dat men in ‘86 al toegang tot het internet heeft? Zeker als ik lees dat internet voor het gewone volk pas in ‘90 beschikbaar werd
Bernie je denkt teveel na soms.
 
Heel goed seizoen wel tot dusver, pakken beter dan S3.
 
Na 5 afleveringen ben ik nog niet overtuigd eerlijk gezegd. 't Is zeker een goed seizoen, maar ik had er precies iets meer van verwacht na het lezen van o.a. de commentaren hier.

Ik vind 'Vecna' niet dreigend genoeg. Visueel fantastisch wel, maar ik heb nog op geen moment het gevoel gehad dat iemand belangrijk van de groep echt in gevaar verkeerde. Dat Max (voorlopig) niet ging sterven zag je van mijlenver aankomen, dus ik heb daar totaal geen spanning gevoeld. Die zwarte (Patrick?) die werd vermoord, werd dan weer ergens in afl 2 of 3 gerevealed.
 
Na 5 afleveringen ben ik nog niet overtuigd eerlijk gezegd. 't Is zeker een goed seizoen, maar ik had er precies iets meer van verwacht na het lezen van o.a. de commentaren hier.

Ik vind 'Vecna' niet dreigend genoeg. Visueel fantastisch wel, maar ik heb nog op geen moment het gevoel gehad dat iemand belangrijk van de groep echt in gevaar verkeerde. Dat Max (voorlopig) niet ging sterven zag je van mijlenver aankomen, dus ik heb daar totaal geen spanning gevoeld. Die zwarte (Patrick?) die werd vermoord, werd dan weer ergens in afl 2 of 3 gerevealed.
Ga je dan neit teveel in pure horror?
 
Na 5 afleveringen ben ik nog niet overtuigd eerlijk gezegd. 't Is zeker een goed seizoen, maar ik had er precies iets meer van verwacht na het lezen van o.a. de commentaren hier.

Ik vind 'Vecna' niet dreigend genoeg. Visueel fantastisch wel, maar ik heb nog op geen moment het gevoel gehad dat iemand belangrijk van de groep echt in gevaar verkeerde. Dat Max (voorlopig) niet ging sterven zag je van mijlenver aankomen, dus ik heb daar totaal geen spanning gevoeld. Die zwarte (Patrick?) die werd vermoord, werd dan weer ergens in afl 2 of 3 gerevealed.

het feit dat er nooit een hoofdpersonage sterft is voor mij ook wel een domper op de spanning en wordt zo wat te voorspelbaar.
Voor de rest geen klachten over het seizoen
 
het feit dat er nooit een hoofdpersonage sterft is voor mij ook wel een domper op de spanning en wordt zo wat te voorspelbaar.
Voor de rest geen klachten over het seizoen
Als S5 echt het laatste wordt zou het wel eens mogen aan het einde van dit seizoen, nu er toch nog maar 2 afleveringen te gaan zijn. Joyce misschien? En dan Hopper die iedereen terug meeneemt naar Hawkins
 
Vraagje na het beëindigen vh seizoen (geen spoiler)
Hoe kan het dat men in ‘86 al toegang tot het internet heeft? Zeker als ik lees dat internet voor het gewone volk pas in ‘90 beschikbaar werd

De voorlopers van het internet bestaan zelfs sinds 1972.
 
Vraagje na het beëindigen vh seizoen (geen spoiler)
Hoe kan het dat men in ‘86 al toegang tot het internet heeft? Zeker als ik lees dat internet voor het gewone volk pas in ‘90 beschikbaar werd
hoe accuraat is stranger things feitelijk? Zo die portals naar andere werelden en demonische creaturen.... bestond dat wel in de jaren 80?

Allez... het historisch accuraat gebruik van het internet is toch het minst van uw problemen dan zou ik denken? :p
 
hoe accuraat is stranger things feitelijk? Zo die portals naar andere werelden en demonische creaturen.... bestond dat wel in de jaren 80?

Allez... het historisch accuraat gebruik van het internet is toch het minst van uw problemen dan zou ik denken? :p
Ik zie wat je bedoelt.
Maar als men dan toch het ‘80’s gevoel wilt creëren, graag accuraat dan. 😀
 
Terug
Bovenaan