Uiteraard ook uitgekeken naar dit vierde seizoen en ik moet er nog aan beginnen, maar euh. 70 a 80 minuten per aflevering? Dat is wel echt belachelijk hoor. Ik vind afleveringen van een uur al op het randje, maar dit is echt veelste lang.
 
Uiteraard ook uitgekeken naar dit vierde seizoen en ik moet er nog aan beginnen, maar euh. 70 a 80 minuten per aflevering? Dat is wel echt belachelijk hoor. Ik vind afleveringen van een uur al op het randje, maar dit is echt veelste lang.

Ep. 9 is 2.5 uur :D
Kvind het wel ok. Ik snap dat dat wat storend is op zich, want het slokt wel echt veel tijd op. Maar ik denk dat het wel eens minder zou geweest zijn als ze zich aan "de norm" gehouden hadden.
 
Laatste aflevering gezien. Echt wel weer een topverhaal. Nu een maandje wachten op de rest.
 
Wie had Robert Englund (Freddy Krueger) herkend nog voor de aftiteling?
😀
Vergeten kijken wie het was. Zag het ook staan bij de aftiteling van aflevering 4.
Edit : Just checked. Nu ge het zegt, nu hij op leeftijd is had ik er niet direct aan gedacht.
 
Staat dat 4de seizoen op zichzelf of moet je de voorgaande seizoenen gezien hebben om mee te zijn ?
 
Bijna aan het einde van aflevering 7, dat laatste half uurtje bekijk ik wel als middagpauze. Toch wel weer zéér bingewaardig en het gaat pikken om een maand te wachten tot de laatste twee afleveringen worden uitgezonden.
 
Bijna aan het einde van aflevering 7, dat laatste half uurtje bekijk ik wel als middagpauze. Toch wel weer zéér bingewaardig en het gaat pikken om een maand te wachten tot de laatste twee afleveringen worden uitgezonden.
ah zijn er maar 2 meer? Domper. Ik dacht dat er nog eens 7 zouden zijn.
 
Bwah, die laatste 2 zijn blijkbaar zo lang dat ze kunnen tellen als 7 episodes. :unsure:
 
ah zijn er maar 2 meer? Domper. Ik dacht dat er nog eens 7 zouden zijn.
Episode 8 is 85 minuten en Episode 9 2,5 uur. Dus dat is wel de moeite.

Kan ik ergens Eggo Waffles bestellen om de ervaring helemaal compleet te maken?

EDIT: uitgekeken. Daaaaamn.
 
Laatst bewerkt:
Net aflevering 1 van het nieuwe seizoen gezien en de 80s vibe is wel enorm. Ik leefde toen nog niet maar toch voelt het nostalgisch aan.

Ook wel cool dat ze iets meer de donkere kant opgaan zonder op het speelse in te leveren.
 
Hier begonnen met kijken (ik kende het niet, hehe) en op 1 weekend bijna 2 seizoenen gekeken.
Nog best wel oké, al is het wel veel van 't zelfde. Nancy is wel knap.
 
Aflevering 4 nu: wat een saaie boel is dit geworden. Wordt het echt nog beter?

Echt veel boooooring melo stukken
 
Aflevering 4 nu: wat een saaie boel is dit geworden. Wordt het echt nog beter?

Echt veel boooooring melo stukken

Als ge aflevering 4 niet goed vindt, kunt ge het idd beter opgeven. Kritisch en fan-gewijs één van de twee best ontvangen eps van dit seizoen.
 
Ok, is idd niets voor mij denk ik.

‘Oh misschien kan het dankzij muziek’

DEUS ex machina is obvious
 
Aflevering 4 is imo de beste aflevering van de serie.
Als ge die niet goed vindt dan haakt ge beter af.
 
Ik kwam net naar deze draad omdat ik dus toevallig net aflevering 4 gezien heb. DAMN. Hoe kan je deze slecht vinden? Verhaal komt hier juist extra op gang,
achtergrondverhaal over Victor Creel :love:, Max die in gevaar is, haar brief aan Billy...

Wel dikke vette spoilers op sociale media, vooral Netflix (US) en Netflix (BE/NL) kunnen er wat van, bijvoorbeeld op Facebook of Instagram. Ik heb hun berichten op mijn wall tijdelijk uitgezet totdat ik zelf het seizoen heb uitgekeken.
 
Terug
Bovenaan