Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daarnet op de trein 2 mooie miekes die rechtover mij zaten, (was clickbait voor mij om daar plaats te nemen) in een 4 zit compartiment. Opeens begint het daar hard te stinken.
Ik vermoed van die 4e persoon, die zwerver-looking type die daar al eerder zat.
(ik was het laatst bij gekomen van de 4 personen).
Aangezien die zwerver deed alsof hij aan het slapen waren, keken die 2 meisjes meteen naar mij. Ze dachten dat het van mij was (die er ene had laten vliegen).
Ik voelde me plots ongemakkelijk (ook deels van de geur) en sta recht en ga me ergens anders gaan zetten.
Pas nadien kom ik tot het besef dat ik me nog meer schuldig deed doen uitzien hierdoor. Nu zullen ze het zeker gedacht hebben dat het van mij was.
Soit, ik kwam tenminste in "frisse lucht" te zitten, en kan enkel maar hopen dat die zwerver nog meer scheten heeft gelaten, zodat ze proof hebben dat het ik niet was.
Leuk om te lezen dat je weer een fantastische tijd beleefd op school.Hoofdstuk ‘dialecten’
Het is Noordzeegermanen, niet Noordzeegarnalen. Germanen niet garnalen. Focus. Germaan niet garnaal. Focus focus.
•
•
‘Ja, en de invloed van die klanken bij ons kwam van de Noordzeegarnalen.’ … …
![]()
Hoofdstuk ‘dialecten’
Het is Noordzeegermanen, niet Noordzeegarnalen. Germanen niet garnalen. Focus. Germaan niet garnaal. Focus focus.
•
•
‘Ja, en de invloed van die klanken bij ons kwam van de Noordzeegarnalen.’ … …
![]()

En dan zeiden ze eerder deze week hier tegen mij dat ik komiek moet worden.Daarnet op de trein 2 mooie miekes die rechtover mij zaten, (was clickbait voor mij om daar plaats te nemen) in een 4 zit compartiment. Opeens begint het daar hard te stinken.
Ik vermoed van die 4e persoon, die zwerver-looking type die daar al eerder zat.
(ik was het laatst bij gekomen van de 4 personen).
Aangezien die zwerver deed alsof hij aan het slapen waren, keken die 2 meisjes meteen naar mij. Ze dachten dat het van mij was (die er ene had laten vliegen).
Ik voelde me plots ongemakkelijk (ook deels van de geur) en sta recht en ga me ergens anders gaan zetten.
Pas nadien kom ik tot het besef dat ik me nog meer schuldig deed doen uitzien hierdoor. Nu zullen ze het zeker gedacht hebben dat het van mij was.
Soit, ik kwam tenminste in "frisse lucht" te zitten, en kan enkel maar hopen dat die zwerver nog meer scheten heeft gelaten, zodat ze proof hebben dat het ik niet was.

En dan zeiden ze eerder deze week hier tegen mij dat ik komiek moet worden.![]()

Goed lezen ik had het over
Nu kan ik er mee lachen, maar op dat moment.... Mijn "kapoo" (ja hoe noemt zoiets in NL) van mijn auto had gloedheet, ik kon er wel een ei op bakken. Dit kon slecht hebben afgelopen...

Daarmee is u roetfilter eens doorgeblazenMoest vanmorgen naar Kortrijk achter veiligheidskledij voor het werk...
Stukje van 50 km ongeveer, ik dacht: ik leg een goeie CD op in mijn auto.
De volume op volle bak!
Kom ik daar toe, zie ik dat mijn mazoutverbruik wel heel hard is geminderd.
Ik had deze ochtend nog getankt en de meter was serieus al gezakt.
Stel ik toch wel vast dat ik ganse tijd in 3e vitesse heb gereden zeker ipv 5e
De motor zal daar ook geen deugd van hebben gehad denk ik. (constante snelheid van 120). Poor baby.
edit: nu kan ik me pas inbeelden hoe het komt dat je op de radio soms hoort van "er staat een brandend voertuig te....."

Ook ni zo goed om op mazout te rijden, denk ik?Moest vanmorgen naar Kortrijk achter veiligheidskledij voor het werk...
Stukje van 50 km ongeveer, ik dacht: ik leg een goeie CD op in mijn auto.
De volume op volle bak!
Kom ik daar toe, zie ik dat mijn mazoutverbruik wel heel hard is geminderd.
Ik had deze ochtend nog getankt en de meter was serieus al gezakt.
Stel ik toch wel vast dat ik ganse tijd in 3e vitesse heb gereden zeker ipv 5e
De motor zal daar ook geen deugd van hebben gehad denk ik. (constante snelheid van 120). Poor baby.
edit: nu kan ik me pas inbeelden hoe het komt dat je op de radio soms hoort van "er staat een brandend voertuig te....."
Hier in t dialect zeggen wij mazout, maar we bedoelen uiteraard diesel.Ook ni zo goed om op mazout te rijden, denk ik?
Hier in t dialect zeggen wij mazout, maar we bedoelen uiteraard diesel.
Huh? dat moeten dan toch wel washanden van 40 cm zijn die jij voor ogen had?Verlengd weekend in vakantiepark. Eerste dag gemerkt dat ik washandjes thuis vergeten was.
In de badkamer lag naast de lavabo een plastic zakje met zachte dunne doekjes waarvan ik dacht “oh handig zeg, wegwerp washandjes”. Het absorbeerde wel vreemd en was ook veel te groot voor een washand maar het hield de zeep wat op, dus prima.
Vanochtend dan de swiffer houder gevonden.

Eentje voor het gezicht en eentje voor de poep.Huh? dat moeten dan toch wel washanden van 40 cm zijn die jij voor ogen had?
want een swiffer is toch ongeveer die grootte![]()
Ha ok, een hand swiffer.Eentje voor het gezicht en eentje voor de poep.
![]()

Dat zal ook zeker het geval zijn!Ha ok, een hand swiffer.
Dat is nieuw voor mij.
Ik dacht dus echt dat hij het over zo'n veeg swiffer voor de vloer had![]()