Stomme stoot van de dag

Huh? dat moeten dan toch wel washanden van 40 cm zijn die jij voor ogen had? :D
want een swiffer is toch ongeveer die grootte :p
Die zaten met 5 ofzo verpakt in een doorzichtig zakje hè, opgevouwen in ongeveer het formaat van een washand en zonder enig logo. En in my (weak) defense, het lag naast de lavabo bij de gratis zeepjes en shampoo.

Zodra ik dat eruit nam, besefte ik ook wel dat het geen washand was, maar toen was ik al voorbij “point of no return” in mijn queeste naar een washand en was ik duidelijk bereid compromissen te maken voor zowat alles dat zeep ophoudt en wat water absorbeert.
Al bij al ben ik er nog goed vanaf gekomen.

Eentje voor het gezicht en eentje voor de poep.

shopping
Welk... welke versie is om in uw poep te steken? :unsure:

maar toen was ik al voorbij “point of no return” in mijn queeste en was ik duidelijk bereid compromissen te maken voor zowat alles.
#wannezwayoflife

Vanacht beneden in de zetel geslapen.

Ik merkte al een paar dagen dat mijn kat word aangevallen hier on home soil. (geluid miauw en kleine wonden op haar lichaam)
Dat kan ik dus niet verdragen, dat vreemde katten via het kattenpoortje naar binnen sluipen om ons hier aan te vallen (en ons eten op te eten).

Dus vanacht beneden blijven slapen, en waken/slapen.

Opeens hoorde ik ene naar binnen sluipen, dus ik stilletjes naar de voordeur en met een dweil staan meppen op de indringer.
Helaas was het mijn eigen poes die blijkbaar naar buiten was geweest en haar toilet deed :( :(

Ondertussen heb ik ze al de hele dag vandaag vertroetelt als een koningin. Ze krijgt de beste hapjes, en mag op mijn bureaustoel zitten terwijl ik mijn homework doe op een normale stoel.
En ik ga straks ook vis koken voor haar. Ik schaam me eigenlijk wel voor mijn aanval , maar het was goed bedoeld.

Vanacht beneden in de zetel geslapen.

Ik merkte al een paar dagen dat mijn kat word aangevallen hier on home soil. (geluid miauw en kleine wonden op haar lichaam)
Dat kan ik dus niet verdragen, dat vreemde katten via het kattenpoortje naar binnen sluipen om ons hier aan te vallen (en ons eten op te eten).

Dus vanacht beneden blijven slapen, en waken/slapen.

Opeens hoorde ik ene naar binnen sluipen, dus ik stilletjes naar de voordeur en met een dweil staan meppen op de indringer.
Helaas was het mijn eigen poes die blijkbaar naar buiten was geweest en haar toilet deed :( :(

Ondertussen heb ik ze al de hele dag vandaag vertroetelt als een koningin. Ze krijgt de beste hapjes, en mag op mijn bureaustoel zitten terwijl ik mijn homework doe op een normale stoel.
En ik ga straks ook vis koken voor haar. Ik schaam me eigenlijk wel voor mijn aanval , maar het was goed bedoeld.
Mag ik is geen week met u overal (ale in de slaapkamer hoeft niet) mee op pad? Dat lijkt mij oprecht een ervaring om nooit meer te vergeten.

Mag ik is geen week met u overal (ale in de slaapkamer hoeft niet) mee op pad? Dat lijkt mij oprecht een ervaring om nooit meer te vergeten.
Begin al eens met af te komen op 12 augustus 😁
Up to you to find out : the real me is no match for the legend ✌️😎

Ik vroeg een paar dagen geleden aan mijn schoonvader of hij zin had in piemel.
Moest pizza zijn.🥺
Gelukkig nog op tijd gezien en bericht verwijderd.

Ik vroeg een paar dagen geleden aan mijn schoonvader of hij zin had in piemel.
Moest pizza zijn.🥺
Gelukkig nog op tijd gezien en bericht verwijderd.
Nu vraag ik mij wel af waarom uw autocorrect woorden wijzigt naar "piemel", ik dacht altijd dat die uw meest gebruikte woorden voorstelt. :unsure:

Ik open BG in mijn browser en denk 'tiens, die lettertypes zien er nu toch beetje anders uit'. Als een onnozelaar zitten zien bij de mededelingen of er recent iets werd veranderd of zo. Even later bedenk ik mij dat ik per ongeluk CTRL + Plusteken had ingedrukt en het dus gewoon wat was ingezoomd.
🤦‍♂️

Duidelijk slaap nodig.

Doorzichtig potteke uit de diepvries gehaald waarvan ik dacht dat het steak was.
Grote teleurstelling toen ik het opendeed en ik een flashback kreeg naar Mulan die dacht: "Dat potteke is compleet doorzichtig, dat moet je niet labelen!"
Bon, we hebben dus macaroni met broccoli gegeten gezien er 4 schellen hesp in dat potteke zaten... 😭

Ik was bezig met een laatste vlag van velt op te hangen in de voortuin voor de open tuindagen van morgen. Ik had mijn hamer gebruikt om lange bamboestokken in de grond te kloppen en had die (vuist)hamer (van 3,5 kg) op het gereedschapsrekje van die trapladder laten liggen. Ik verzet die ladder en krijg die hamer dus gewoon op mijn hoofd... Wat geluk gehad, deed pijn maar alle functies lijken nog te werken.

Ik was bezig met een laatste vlag van velt op te hangen in de voortuin voor de open tuindagen van morgen. Ik had mijn hamer gebruikt om lange bamboestokken in de grond te kloppen en had die (vuist)hamer (van 3,5 kg) op het gereedschapsrekje van die trapladder laten liggen. Ik verzet die ladder en krijg die hamer dus gewoon op mijn hoofd... Wat geluk gehad, deed pijn maar alle functies lijken nog te werken.
heeft een hamer dan meerdere functies?

Bijna tegen de garagepoort gereden. Het had dus nog een stommere stoot kunnen zijn als die "bijna" niet in m'n eerste zin stond.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan