Stomme stoot van de dag

Ben vandaag buiten aan het werken. Mijn vrouw of 1 van de gasten weet ik al niet meer roept op de middag: komen eten.
Jaja ik ga dat werkske hier eerst nog afmaken.

Ik zat een kabel door een buis te steken in de grond mijn tuinhuis binnen en dat op mijn knieën. als dat gedaan is wil ik mij rechtzetten en verderlopen. Maar blijft de lus van mijn schoenveter van mijn ene schoen in een van die haakjes voor die veters van de andere schoen hangen (dat noemen ze dan veiligheidsschoenen :unsure: ). Wat toen volgde was een perfect schwalbe, duik, 3-voudige rol en dan rechtspringen alsof er niets gebeurd is (ja dan moet ge eigenlijk dood blijven liggen, maar ik was een slechte voetballer). En dan zie ik van aan de eettafel: 3 hoofden in mijn richting kijken....

Gisterenavond nog een paar berichten gekregen van mijn zoon die in de UK zit waar het 1 uur eerder is dan hier. Maar op dat moment ik lag al in bed en met mijn slaapkop dacht ik dat het tijd was om op te staan en mijn wekker afliep.

Pas toen ik mijn tanden aan het poetsen was, zag ik dat het 23u45 was. Ze fuck!? Weer gaan slapen dus.

Vandaag ne portable monitor ontvangen en willen testen. Ziet er gewoon uit als een grote tablet, wel vrij mat qua materiaal en zo. Ik zet dat ding in zijn bijgeleverde hoes die fungeert als houder, plug de usb C in die beeld en stroom levert. Ik zie op de zijkant een blauw lichtje dus ik hoopte op beeld. Noppes. 5 min zitten op die menu knoppen op de zijkant zitten duwen, kabels verstoken. Nada. Fuck.

Bleek dat ik naar de achterkant aan het kijken was. Over het beeld zat nog een zwarte beschermplastiek die je er nog moest afpellen :unsure:

Vanochtend voor vertrek naar’t werk mijn huissleutel niet kunnen vinden. Bleek uiteindelijk nog aan de buitenkant van de voordeur te zitten, sinds gisterenavond 😬

Ik zie deze pin voorbijkomen:
IMG_9255.jpeg

En mijn eerste gedacht was ‘ah, escape Liverpool! Yep, checks out!’

Sleutels in de linkerhand, kom met keukenafval voor de kippen rechts.
Natuurlijk heb ik mijn vergissing pas door als ik ff kortsluit omdat ik de autodeur dus niet openkrijg met een rotte wortel....
Totally unrelated: opmerkelijk hoe snel 2 kippen iets kunnen onderscharrelen

Sleutels in de linkerhand, kom met keukenafval voor de kippen rechts.
Natuurlijk heb ik mijn vergissing pas door als ik ff kortsluit omdat ik de autodeur dus niet openkrijg met een rotte wortel....
Totally unrelated: opmerkelijk hoe snel 2 kippen iets kunnen onderscharrelen
als ze uw sleutel hebben ondergescharreld is dat toch wel related?

Mss niet zozeer stomme stoot maar wel awkward gevoel gisterenmiddag:
we zaten we op terras van zomerbar... M'n vriendin was even naar toilet, de kleine zat op het springkasteel. Komt er een vrouw vragen of ze een stoel mag meenemen omdat ze er te kort had, en op dat moment herkent ze me plots:
"ohh maar hier se, Lobmans, dat is lang geleden! Hoe is het er nog mee? Ook wat aan het genieten van het weertje? Het is hier fijn he, we komen hier wel vaker! Ons Mathisje is er ook bij, altijd fijn hier! En amai, gij hebt ook al een schoon kleurtje gepakt? Fijn het eindelijk wat schoon weer is he!"

Enfin, meteen heel enthousiast tettertettertetter en ik probeerde daar wel even vriendelijk op te reageren enz, maar in mijn hoofd zat ik vooral te denken "Euhmmmm... En gij zijt........???!!! :unsure: "

Even ging ik er van uit het een collega van m'n vriendin was, al deed de manier waarop ze me aansprak toch vooral vermoedden dat we elkaar ook rechtstreeks zoudne moeten kennen. Nuja, die vrouw pakt die stoel en gaat terug naar haar plaats, en net op dat moment komt m'n vriendin ook terug en komen ze elkaar tegen waarna die vrouw ook enthousiast hallo zegt tegen m'n vriendin enz. Ik ging er dus van uit "oh cava, zal subiet dan wel horen wie dat nu was". Maar dan komt m'n vriendin terug naar mij gestapt met een blik van "Wie is dat????"
Even later viel onze (of m'n vriendin) haar frank dan wel dat dat de vervang-onthaalmoeder was waar ons zoontje paar keer geweest was vroeger bij ziekte van de onthaalmoeder. Maarja dat is intussen al minstens drie jaar geleden, terwijl de sfeer waarin die me aansprak leek alsof ik die elke week zien ofzo. Gewoon dus wel even awkward als ge dan iemand totaal niet kunt thuisbrengen.

Gisteren bij de begrafenis van mijn schoonmoeder nog even naar het toilet gaan voor het condoleren en het binnengaan van de zaal. Ik kom uit het toilet en was mijn handen. Maar ik zie ineens een man een zijdeur open schuiven (die ik niet eens had gezien) en binnen stappen. Dan zie ik een icoontje van een mannetje op die deur en op dat moment zie ik mijn broer uit zijn toilethokje komen waar allemaal vrouwen stonden te wachten :unsure: Totaal niet gezien dat wij het vrouwentoilet waren binnengelopen.

Gisteren bij de begrafenis van mijn schoonmoeder nog even naar het toilet gaan voor het condoleren en het binnengaan van de zaal. Ik kom uit het toilet en was mijn handen. Maar ik zie ineens een man een zijdeur open schuiven (die ik niet eens had gezien) en binnen stappen. Dan zie ik een icoontje van een mannetje op die deur en op dat moment zie ik mijn broer uit zijn toilethokje komen waar allemaal vrouwen stonden te wachten :unsure: Totaal niet gezien dat wij het vrouwentoilet waren binnengelopen.

Op zich ook geen ramp natuurlijk he, er zijn al situaties geweest waarbij ik gewoon bewust naar het vrouwentoilet ben geweest. Heb nooit echt de meerwaarde gesnapt waarom dat per se gescheiden van elkaar moet zijn, het is niet ge iets ziet. :unsure:

Op zich ook geen ramp natuurlijk he, er zijn al situaties geweest waarbij ik gewoon bewust naar het vrouwentoilet ben geweest. Heb nooit echt de meerwaarde gesnapt waarom dat per se gescheiden van elkaar moet zijn, het is niet ge iets ziet. :unsure:
Café's genoeg in oudere gebouwen waar je als vrouw de urinoirs passeert om een kotje binnen te gaan. Vroeger gaf men daar volgens mij een pak minder om.

Nee maar je zag die vrouwen zo even verwonderd kijken. Was wel ff awkward :p

wat een rare plek om te condoleren

Daarnet op de trein 2 mooie miekes die rechtover mij zaten, (was clickbait voor mij om daar plaats te nemen) in een 4 zit compartiment. Opeens begint het daar hard te stinken.
Ik vermoed van die 4e persoon, die zwerver-looking type die daar al eerder zat.
(ik was het laatst bij gekomen van de 4 personen).

Aangezien die zwerver deed alsof hij aan het slapen waren, keken die 2 meisjes meteen naar mij. Ze dachten dat het van mij was (die er ene had laten vliegen).
Ik voelde me plots ongemakkelijk (ook deels van de geur) en sta recht en ga me ergens anders gaan zetten.

Pas nadien kom ik tot het besef dat ik me nog meer schuldig deed doen uitzien hierdoor. Nu zullen ze het zeker gedacht hebben dat het van mij was.

Soit, ik kwam tenminste in "frisse lucht" te zitten, en kan enkel maar hopen dat die zwerver nog meer scheten heeft gelaten, zodat ze proof hebben dat het ik niet was.

Daarnet op de trein 2 mooie miekes die rechtover mij zaten, (was clickbait voor mij om daar plaats te nemen) in een 4 zit compartiment. Opeens begint het daar hard te stinken.
Ik vermoed van die 4e persoon, die zwerver-looking type die daar al eerder zat.
(ik was het laatst bij gekomen van de 4 personen).

Aangezien die zwerver deed alsof hij aan het slapen waren, keken die 2 meisjes meteen naar mij. Ze dachten dat het van mij was (die er ene had laten vliegen).
Ik voelde me plots ongemakkelijk (ook deels van de geur) en sta recht en ga me ergens anders gaan zetten.

Pas nadien kom ik tot het besef dat ik me nog meer schuldig deed doen uitzien hierdoor. Nu zullen ze het zeker gedacht hebben dat het van mij was.

Soit, ik kwam tenminste in "frisse lucht" te zitten, en kan enkel maar hopen dat die zwerver nog meer scheten heeft gelaten, zodat ze proof hebben dat het ik niet was.
Wie 't eerst riekt, heeft het geflikt!

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan