Stomme stoot van de dag

Witte sneakers voor papa’s zijn niet verplicht onder de 55 jaar. Dan komen die automatisch met de post, samen met een straight cut, relax fit jeans (lichtblauw) en een heuptasje. Vóór 55 jaar wordt het afgeraden, tenzij ironisch gedragen met kniesokken uit de Stromae-collectie.
Ge kent er niets van.

R7S lampen heb je in 78 en 118mm breed , maar de zwaardere in LED vermogen worden soms vrij dik. Dan passen ze niet altijd in de houder aan de zijkanten van een klassieke smalle halogeenspot houder voor buiten bvb.

Ik moet er 2 vervangen van 240W in m'n carport en ga voor de slim line van osram, 2cm breed en moet wel lukken, de dikte zit ook wat naar voor, want zo een spothouder loopt veelal schuin naar achter in een trechtervorm.

22W ipv 480W, serieus verschil dan wel. Equivalent van 200W dan maar ipv 480W, maar is genoeg voor die paar keer dat die maar brand bij duisternis.

Deze bvb zou te dik kunnen zijn, en dan kies je beter een andere fitting, of een totale led straler

Het issue hier is dat net het uiteinde niet goed past (om de lamp vast te klikken, zoals hieronder in de afbeelding) en niet de dikte van de LED zelf.
De dikte van de LED zelf, was zoals ik al zei het issue helemaal niet. Maar wel de uiteinden (die iets smaller zijn maar dus ook dikker dan de uiteinden van de Halogeenlamp).

TEST.jpg

Je hebt er nog langere (135mm). Maar ik moest deze van 118mm breed hebben.

De originele Halogeenlamp is 300W. De LED die ik erin gestoken heb is er ééntje van 10W, die komt overeen met een Halogeenlamp van 100 W. Maar zelfs dat kreeg ik ze er dus bijna niet in qua dikte.

Dat had ik niet meteen verwacht. De uiteinden waren toch dikker dan ik verwacht had. Maar ze steekt er nu in, ze werkt en de lichtsterkte is voldoende.

Je hebt er nog langere (135mm). Maar ik moest deze van 118mm breed hebben.

De originele Halogeenlamp is 300W. De LED die ik erin gestoken heb is er ééntje van 10W, die komt overeen met een Halogeenlamp van 100 W. Maar zelfs dat kreeg ik ze er dus bijna niet in qua dikte.

Dat had ik niet meteen verwacht. De uiteinden waren toch dikker dan ik verwacht had. Maar ze steekt er nu in, ze werkt en de lichtsterkte is voldoende.
Ja, had dat hier ook snel door, gezien de dikkere vorm van die nieuwe R7s LED's. De osram slim line zal waarschijnlijk net gaan met weinig of geen plaats over aan de kanten achteraan, dikker zeker niet

Anders koop ik wel zo'n straler met led panel in , is meer even kabel opnieuw aansluiten en basta. De 10W kost 17€ ofzo, minder dan een lamp alleen ...

Tik de badge tegen het slot van klaslokaal. Ene keer, twee keer, drie keer: noppes. Ah ja nee, met mijn bonuskaart van de AH gaat die deur idd niet open gaan 😵‍💫

Tegen iemand in een rolstoel en die wat moeite heeft met een Vlaamse administratie om een dossier afgerond te krijgen
”jaja, het is me wat, maar stap voor stap en we geraken er wel” 😳

Tegen iemand in een rolstoel en die wat moeite heeft met een Vlaamse administratie om een dossier afgerond te krijgen
”jaja, het is me wat, maar stap voor stap en we geraken er wel” 😳
Hopelijk steekt er nu niemand stokken in de wielen. :unsure:

Ik heb gisteren een kettlebell van 8kg op voet laten vallen. Kutding vloog uit mijn hand dus het was dat of een moord op mijn geweten want die forse meneer naast mij had ik sws omver gekegeld.
Dank zij mijn sneakers zijn alle vijf tenen nog intact so thank god for that.
Dan zijn die kapotlelijke dingen nog voor iets goed.🙄

BeyondStupid

Ik heb gisteren een kettlebell van 8kg op voet laten vallen. Kutding vloog uit mijn hand dus het was dat of een moord op mijn geweten want die forse meneer naast mij had ik sws omver gekegeld.
Dank zij mijn sneakers zijn alle vijf tenen nog intact so thank god for that.
Dan zijn die kapotlelijke dingen nog voor iets goed.🙄

BeyondStupid
Volgende keer toch maar veiligheidsschoentjes aan.

Volgende keer toch maar veiligheidsschoentjes aan.

Was 6kg (zag ik gisteren) maar uiteindelijk maakt dat op zich niet zoveel uit want het blijft een domme stoot.
Tik de badge tegen het slot van klaslokaal. Ene keer, twee keer, drie keer: noppes. Ah ja nee, met mijn bonuskaart van de AH gaat die deur idd niet open gaan 😵‍💫
Toen laatst stond er een vrouw voor mij aan de kassa in de Carrefour en die wou haar Colruytkaart scannen om daarmee te batelen ipv haar bankkaart.
En zichzelf maar afvragen waarom het niet wou lukken.:lol:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan