Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet omdat het er ineens slechter is he. Gewoon omdat er een nieuwe chef komt.
Geven jullie trouwens een fooi (en zo ja hoeveel) als jullie een sterrenzaak bezoeken? Bij een gewoon restaurant geef ik normaal altijd wel een fooi maar bij een duurder restaurant meestal niet. De rekening is toch altijd even slikken en het personeel zal daar ook wel iets meer verdienen dan ergens anders vermoed ik.. Ik weet niet juist wat de etiquette is :-)
Dus Hof Van Cleve straks ook meteen naar 0 sterren omdat ze eerst de nieuwe keuken eerst willen proeven?Ze halen het restaurant volledig uit de Michelin selectie totdat ze de nieuwe keuken hebben geproefd.

Dus Hof Van Cleve straks ook meteen naar 0 sterren omdat ze eerst de nieuwe keuken eerst willen proeven?![]()
Da’s wel heel pijnlijk. Vriendin en schoonzus zijn er beide in de voorbije maand geweest en vonden het in elk geval zijn geld niet (meer) waard. Maar van 2 naar 0 wel echt straf.

Nog een van de weinige pareltjes met klassieke keuken, een kaaskarretje ipv voorgemaakte bordjes etc. Mijn absoluut favoriete restaurant hier in de buurt. En (naargelang dat het een ster heeft) relatief betaalbaar.Afgelopen weekend in Hof ter Hulst gaan eten voor onze 5de huwelijksverjaardag.
Ik ken er niet veel van maar ik vond het heel lekker.
Iemand al gegeten in De Zuidkant (*) in Damme? Ziet er nog wel interessant uit, en ik ben ook nog nooit in Damme geweest.
Ik zou daar nooit geld aan kunnen geven, aan sterrenrestaurants.
Gisteren nog met mijn vrouw weest gaan eten omdat ze wou trakteren omdat ze vakantiegeld had gekregen, en ze wou dat vieren.
Was een buffet restaurant 35 euro pp.
Gewoon binnen geweest met mijn slippers sloefen. Meer moet dat nie zijn.
Ik heb ook een hekel aan dat chique etiquette gedoe.
Iemand al gegeten in De Zuidkant (*) in Damme? Ziet er nog wel interessant uit, en ik ben ook nog nooit in Damme geweest.
Direct voor 2 sterren gaan tzal wel zijn. Vrijmoed is top! Voor mij en vele anderen die ik ken het beste in Gent. Niet stijf, losse sfeer, geen klassieke Franse keuken maar veel verrassende smaken en combinaties waar dikwijls de groenten de show stelen. Iemand die nog nooit zo'n soort culinair menu heeft gegeten gaat volledig achterover vallen.
Merci! Het is dus maar wat ge graag hebt.Wij gingen voor ze een ster hadden zeer regelmatig naar De Zuidkant. Heel gemoedelijk zoals @Genius reeds zei, de vrouw doet de zaal en is enorm vriendelijk. Altijd lekker gegeten, zeker een aanrader.
@Guazala 1 keer Vrijmoed gedaan op aanraden van een collega maar dat is tegengevallen. Heel onpersoonlijke bediening, eten vond ik ook maar zo-zo. Denk niet dat we er nog naartoe gaan.
Zal bijna 10 jaar geleden zijn dus niet echt relevant. Maar was zeker ok.Iemand al gegeten in De Zuidkant (*) in Damme? Ziet er nog wel interessant uit, en ik ben ook nog nooit in Damme geweest.